ako ďaleko vám skapalo auto

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod mtb_ 9. 8. 2011 08:13

Napadla ma taká otázka - z akej diaľky ste museli cestovať domov bez auta. Že Vás auto nechalo na ceste a museli ste ho tam predať/zošrotovať, prípadne nechať v oprave.

-- 09 Aug 2011 08:17 --

U mňa je to 800km.
V noci v sobotu o 4hod odišiel alternátor na odbočku na Latisana v Taliansku. Smeroval som do Milána.
Odťahovka do servisu. Servisák prišiel o 9tej. Nový alternátor bol až v stredu tak sme taxíkom došli do Udine tam si 4 hodiny posedeli v pizérke a domov vláčikom cez Rakúsko do Bratislavy...
Náklady na cestu - 4 ľudia auto do ITA cca 2300 korún - cesta naspeť vlak + vlak SK cca 10000 korún.

OPRAVA - V STREDU BOLO AUTO OPRAVENÉ - v pondelok objednaný alternátor, v utorok prišiel, v stredu auto OK.
Naposledy upravil mtb_ dne 9. 8. 2011 08:46, celkově upraveno 1
mtb_
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 9. 8. 2011 08:24

Škodovka mě, ani nikoho z rodiny, nikdy nikde nenechala. 8-)
Yeti 1.8 TSI 4x4
Honda PCX

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mtb_ 9. 8. 2011 08:32

bez povestí a bájok sprint poprosím. Lebo pošlem na teba Ata-atu a ten s tebou narobí šarapatu
mtb_
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 9. 8. 2011 08:37

Já vím, že je to těžké pochopit. Hlavně pro majitele "premiových" zahraničních bouráků.
Yeti 1.8 TSI 4x4
Honda PCX

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 9. 8. 2011 08:38

Uf, to teda asi není příjemný zážitek. Já nebudu tvrdit jako sprint, že mě nikdy auto nikde nenechalo, ačkoliv je tomu tak, ale nechci to zakřiknout ( ťuk, ťuk, ťuk ). Jediná malá pravda je v tom, že se utěšuju, že například na ten tebou zmíněný alternátor bych asi tak dlouho se škodovkou čekat nemusel.

Na tvém případu je ovšem velmi poučné to, kolik stála cesta domů. Já naprosto nechápu lidi, kteří odjíždějí k moři autem ( a jedno jestli Itálie, Chorvatsko nebo kam už ) a nemají u sebe naprosto žádnou finanční rezervu ( nebo minimální ), nemají zaplacenou asistenci a spoléhají se, že jim to prostě vyjde.

JAK BLÁHOVÉ.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kibitz 9. 8. 2011 08:39

30km. odesla zapalovaci lista. ale bylo to na 8let stare fabii, takze nic na co by nebyl narok a hlavne oprava svepomoci za 10min.

-- 9. 8. 2011 08:43 --

jinak jsou dnesni auta oproti starym (i kdyz byly novy) hodne spolehlivy co se tyka samotne mobility. sere se spis prislusenstvi. na druhou stranu, driv se kaslalo na nejaky preventivni vymenovani dilu
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mtb_ 9. 8. 2011 08:45

mello bolo to A6 - 4roky staré tak neviem či ten alternátor na škodu by bol s opravou skôr. Asi som to blbo napísal, auto bolo opravené v stredu.
Tvoj príklad ako ľudia chodia bez rezervy - len odťahovka stála ďalších cca 1500SKK, taxík do Udine radšej sa už ani nepametám. Od vtedy do auta aj na otočku si pribalím radšej ruksak a celé topánky + nejaká bundička. Aj keď je teplo. Radšej to nechám v aute ale nech sa mi to špatne neťahá.
Známy mal nehodu na hraniciach na ceste z Chorvátska domov. Asistenčné služby predplatené, ale za odťah + transport domov celá rodina cáloval a až doma vybavoval peniaze speť.
mtb_
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 9. 8. 2011 08:51

Je to přesně jak píšeš. Ono se to nakonec celé nasčítá a je z toho venku průšvih jako Brno. Je pottřeba mít vždy peníze na nejdražší možnou počítanou opravu, která se dá ještě udělat v zahraničí ( u mě počítám okolo 1500 eur - třeba spojka nebo turbo ) , na případný odtah z cílové destinace až domů ( u mě cca. 800 eur ) a na cestu vlakem nebo letadlem domů ( takže u mě cca. 1500 eur. ) suma sumárum bez rezervy 4000 eur bych ho HR nejel
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 9. 8. 2011 08:59

Nebylo lepsi pujcit si auto a pockat v tej Italii? Ja bych to teda asi resil tak, ze bych koupil par baterek a dojel domu ;-) A takovej balik jako Mello bych zas nevyplaz, vzdycky se najde reseni, predloni znamymu dovezla odtahovka druhe jeho auto a tu podelanou oktafku odvezla do servisu doma, rozpadlo se turbo v Alpach, celkem to vyslo asi na 15 litru ;-)
Naposledy upravil JardaB dne 9. 8. 2011 09:01, celkově upraveno 1
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sts_v8 9. 8. 2011 09:00

Nikdy mě nikde nic nenechalo. Teda jednou když sem nedobrzdil, ale to bylo kousek od bydliště.

Co sem tak vysledoval, tak auta umíraj jen lidem co se k nim chovaj jak dobytci, takže jim to patří 8-)
brum vruum | za XM nemá lidstvo žádnou rozumnou náhradu
sts_v8
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 9. 8. 2011 09:01

Nikdy neříkej nikdy
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sts_v8 9. 8. 2011 09:12

Je možný že mě někdy někde něco nechá, přeci je to jenom spotřební technika.
brum vruum | za XM nemá lidstvo žádnou rozumnou náhradu
sts_v8
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mtb_ 9. 8. 2011 09:21

JardaB píše:Nebylo lepsi pujcit si auto a pockat v tej Italii?

To sme zvažovali ale ísť do Milána sa nám už neoplatilo, nestihli by sme čo sme potrebovali. A stráviť 4 dni v Taliansku 4 ľudia + štvrtok v dubnu nič moc. A hlavne keď sme tam šli pracovne = ľudia s ktorými nemusíš sa flákať po Taliansku.
Požičovňa odmietla požičať auto, ktoré by opustilo Taliansko ľuďom z východnej Európy. Ešte nebola únia.
mtb_
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 9. 8. 2011 09:26

Jo tak, ja myslel ze se jednalo o minulou sobotu ;-)
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 9. 8. 2011 09:30

100km a taky alternator
VW Golf VI Variant 1.4TSI 90kw (@103)
Ford S-max 2.2 TDCi 147kw
burty s krenem
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod boss-ivoss 9. 8. 2011 09:49

Asi tisíc kilometrů od domova mi přestaly na Stilu fungovat stěrače.
Oprava svépomocí (= půjčení kladiva + nákup vazelíny za 5EUR), ale zhatilo mi to výlet.
boss-ivoss
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 4x110mm 9. 8. 2011 10:22

Omega X20XEV:
Granada - snímač vačky, ale s tím se jet dá (nouzák), jen vás pak v kopci dávají Fiesty 1.6D :lol:
Tarifa 8-D - taky alternátor :D Čekal jsem na opravu u nějakýho polocikána asi 3 dny, načež mě ten vocas dojebal klíňák (kdybyste viděli, jak to ten kokot sundaval - páčidlem - asi mu ušla ta napínací kladka :oboze) a ještě chtěl moc...
Naposledy upravil 4x110mm dne 9. 8. 2011 10:25, celkově upraveno 1
Jsem ortodoxní, uvědomělý, osvícený a bravurní cyklista a za to byste mi měli tleskat O:-)
4x110mm
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 9. 8. 2011 10:24

nikdy me zadny moje auto nikde nenechalo
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 9. 8. 2011 10:34

Mě tež ne, akorát když jsme měli Renault 25, tak jsme si museli dávat bacha, jestli jsme zastavili někde na kopečku, aby pak šel lehce roztlačit :D
aikoN
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod motorol 9. 8. 2011 10:51

Vždycky sem měl auta, která jezdila a ne umírala. A i z několika ťukanců vždy všechny odjely po svejch dom. Jinak sem byl s auty různě daleko a že bych měl s sebou vždy tisíce E jako rezervu to rozhodně nee. Neviděl bych to zase tak tragicky...
motorol
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bleach 9. 8. 2011 10:59

me skapalo na zahrade. rano jsem neodjel do prace :-D
bleach
Inventář

Odeslat příspěvekod Heini 9. 8. 2011 11:08

Já jsem si vždycky liboval, jak je moje Felda spolehlivá, ale v podstatě to byla hlavně haluz :hm

V zimě 2006 mě nechala na pumpě asi 40 km od baráku, utekl olej špatně utěsněnou vanou (šlendrián předchozího majitele). Odtah na pojišťovnu.
Vlétě 2006 odešel alternátor, ale zjistil jsem to, akorát když jsem dojel k baráku.
Pak dlouho nic, až v létě a na podzim 2010 3x zdechla bez varování za jízdy - špatná zapalovací lišta (konektor). Mezi těma dvěma prvníma závadama jsem jel do HR, ještěže se neposrala tam. Naštěstí bylo oboje do pár km od baráku a ta třetí závada byla nemožnost nastartování auta před barákem. Myslel jsem, že jde o Hallův snímač. Poprvé i podruhé pomohlo prostříknout jeho kontakt, ale asi se u toho pohlo z kabelem k liště a ta se vždy chytla, byl tam nějaký problém s konektorem, jak jsem pak zjistil při náhodném nastartování a a diagnostikou stylem "taháme za kábly, co to asi udělá" :D .

A do třetice loni na podzim těsně před 150km cestou zdechla cestou z práce, najednou přestala jít světla a ventilátor kabiny, dotáhl jsem to na benzinku, při dojezdu už jsem slyšel jiskření z pojistkové skříně. Po vypnutí motoru už jsem ji nenahodil, ale zas to bylo tak 5 km od baráku, tak jsem zavolal pro odvoz sousedovi. Druhej den jsem osedlal fatana a jel objednat nové auto :D Felda nakonec opravena druhý den svépomocí, byl uhnilý drátek na startéru (počítám, že kostra).
Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.

Umění žít spočívá v tom umět se včas rozhodnout, na co se dřív *****.
Heini
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rom007 9. 8. 2011 11:13

1500 km, Felicia zvykla na moje projizdeni kruhacu pod plynem nerozchodila ze v Anglii jsou ty kruhace na druhou stranu. Uz je to peknejch par let, tehdy jeste nebyla tak stara jako dneska a najeto mela pod 100 tisic. Zacla mlatit do rizeni, s bidou jsem se dostal k Parizi a pak uz neslo jet ani 5 km/h, postupne navsteva servisu ve Versailles, v Parizi a ve Vitry, nikde to nedokazali spravit. Par desitek eur v servisech, neplanovana noc v hotelu a nakonec jsem nejak dojel, zjistil jsem ze na chvili vzdycky pomohlo dat volant postupne do obou uvrati a zaskubat prudce mototrem dopredu a dozadu. Vymena homokinetickeho kloubu nakonec probehla az v CR.
_________________
---------,-|--|==\__|-|----------
---_-_,'--|--|--------|--\---------
---|@|---------------|---\--------
----|o--o-------------'.---|-------
----\----------------------/~~~--
-----|-__--======='----------
-----\/--\/----------------
rom007
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 9. 8. 2011 11:17

burty s krenem píše:100km a taky alternator


To by mě ani nenapadlo, jak často odcházejí alternátory :hm
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Brus 9. 8. 2011 11:27

v Jaltě jsem zjistil že mi začíná odcházet spojka, takže jsme museli značně omezit ježdění po městech a pak se ještě přidal problém s kablama ke svíčkám, kdy jeden občas probíjel a jelo to na 3 válce při větším zatížení a servis v sevastopolu řekl, že mi je objedná a budou za 3 týdny :-) ale dojeli jsme. (mazda323F)

lepší byl kamarád, který zadřel motor v Barceloně.. opravu odhadli na 5k Euro, odtah je vyšel na 40k. (mazda6)
Brus
Inventář

Odeslat příspěvekod rom007 9. 8. 2011 11:27

Alternator ve Felicii jsem menil taky ale s tim se prece da dojet, staci nekde nechat nabit akumulator. Kdyz se nesviti a neposloucha radio tak to chvili vydrzi :)
Pred par lety v kempu u Barcelony za mnou prisel Polak ktery si myslel ze co Cech to opravar skodovek (byl jsem tam s VW) ze mu nejede Felicia. Prostym zmerenim napeti jsem mu diagnostikval zavadu dobijeni a doporucil vymenu alternatoru, to smahem odmitl ze tim to neni a druhej den jel do servisu, tam mu ho samozrejme vymenili.
_________________
---------,-|--|==\__|-|----------
---_-_,'--|--|--------|--\---------
---|@|---------------|---\--------
----|o--o-------------'.---|-------
----\----------------------/~~~--
-----|-__--======='----------
-----\/--\/----------------
rom007
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Brus 9. 8. 2011 11:29

MELLO píše:
burty s krenem píše:100km a taky alternator


To by mě ani nenapadlo, jak často odcházejí alternátory :hm


mně odešel ve feldě při 180tkm, známému zhruba totéž. na corse při nějakých 120tkm ale tam to bylo způsobeno olejem z posilovače brzd.

-- 9. 8. 2011 11:30 --

rom007 píše:Alternator ve Felicii jsem menil taky ale s tim se prece da dojet, staci nekde nechat nabit akumulator. Kdyz se nesviti a neposloucha radio tak to chvili vydrzi :)
Pred par lety v kempu u Barcelony za mnou prisel Polak ktery si myslel ze co Cech to opravar skodovek (byl jsem tam s VW) ze mu nejede Felicia. Prostym zmerenim napeti jsem mu diagnostikval zavadu dobijeni a doporucil vymenu alternatoru, to smahem odmitl ze tim to neni a druhej den jel do servisu, tam mu ho samozrejme vymenili.


problém u feldy je ale obvykle v regulátoru za 200kč
Brus
Inventář

Odeslat příspěvekod RudiTF 9. 8. 2011 11:36

alternátor byl KO už při koupi, ale tak v kufru nášup 2 plnejch baterek a auto by to snad i ustálo na tu jednu baterku, ale vylítla poloosa a s tím už se prostě člověk nerozjede. Takže asi 350km odtah :!:
RudiTF
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Heini 9. 8. 2011 12:55

Regulátor altíku pomůže většinou jen na chvíli. Mně hned po koupi feldy (125tkm) alternátor přebíjel, tak jsem měnil regulátor, nicméně do roka a do dne (když tak vzpomínám, tak asi skoro přesně) umřel s dalším nájezdem odhadem 15tkm.
Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.

Umění žít spočívá v tom umět se včas rozhodnout, na co se dřív *****.
Heini
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod markus48 9. 8. 2011 13:01

len raz ma auto nechalo v stichu(bolo to ale doma na parkovisku) ale nebola to zavada na aute(Punto) ale na baterke ktora vypovedala sluzbu po 3 tyzdnoch, inak som vzdy dosiel kam som potreboval
markus48
Nováček

Odeslat příspěvekod Nohis 9. 8. 2011 13:16

Na staré Astře, mi taky asi před osmi lety odešel altík, tak jsem jel přes 100 kiláků na baterku, ale pak už byla tma a světla moc už nesvítila, tak jsem zvolil na posledních 20km cesty, kde byl hustý provoz a skoro žádná krajnice, odtah.
Nohis
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 9. 8. 2011 13:44

Poprvé se mi to stalo u Astry F - zadřela se kladka na rozvodech, takže se přetrhli rozvody. Bylo to 110km od domova. Auto se opravovalo na místě.
A podruhé po ujetí 176km po koupi auta. Auto se vracelo prodejci. Jinak jsem byl 50km od domova.
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Heini 9. 8. 2011 14:31

Co se týče alternátoru, tak u Feldy to není o "jestli", ale "kdy". Ten původní mně vydržel těch 140tkm, druhej už je tam přes 100tkm, tak uvidíme. Ale teď najede tak 3-5tkm za rok, takže při nejlepší vůli má před sebou 3,5 roku a 15 tkm a pak končí stk, po ní pár měsíců bomba LPG (takže STK asi ani nebude mít cenu dělat) a s ní asi i auto.
Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.

Umění žít spočívá v tom umět se včas rozhodnout, na co se dřív *****.
Heini
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Luboš*** 9. 8. 2011 22:21

Co si vzpomínám, tak jediné auto, které mi totálně zdechlo byla asi před dvěma lety tehdy 37 let stará Škoda 1203. Stalo se to v Polsku, asi 6 km od domova. Zablokovaná převodovka s vylámanými zuby třetí a čtvrté rychlosti mě tehdy pořádně dožrala a dodneska jsem to tomu autu neodpustil, páč to bylo po naprosto normálním nenásilném přeřazení.
Luboš***
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Heini 9. 8. 2011 23:01

sprint píše:Škodovka mě, ani nikoho z rodiny, nikdy nikde nenechala. 8-)


Ze škodovek, které kdy byly v nejužší rodině (nepočítám Š120), se to bohužel dá říct jen o dvou z šesti (2x Felcia Pickup, 1x Felicia, 1x Octavia, 2x Fabia). První felda pickup byl sráč nesmírnej, druhej byl super, ale ke konci života už to taky nebylo ono. Moje Felda je popsána výše. Octávka byla neuvěřitelná ludra, tam se ***** snad i to, co v tom autě nebylo. Jedna Fábia přes usilovný provoz bez ztráty kytičky, ta druhá jen těsnění pod hlavou a myslím že alternátor, ale bez odstavení na krajnici. Bylo by toho asi víc, ale najede tak 2-3tkm ročně.
Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.

Umění žít spočívá v tom umět se včas rozhodnout, na co se dřív *****.
Heini
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kibitz 9. 8. 2011 23:32

tak ja nepocitam zavady, ktery auto nezastavi. o tom to tu neni
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vilik 10. 8. 2011 04:49

1998 - Š 120, Itálie, San Godenzo (kousek od Florencie), klasika, prasklá poloosa. Po třech dnech, kdy dorazila poloosa z ČR opraveno a návrat po ose domů.
2010 - Sharan, Švýcarsko, Berninský průsmyk, prasklý řemen alternátoru, posilovače a klimy. Návrat po ose na náhradní baterii.
:-)
vilik
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 10. 8. 2011 07:38

Co je na tom pravdy, že ropák, když už je jednou nastartovaný, tak baterku ani nepotřebuje?
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slawall 10. 8. 2011 07:41

Nás nikdy auto ve štychu nenechalo...v rodině musel strejda cestovat domů s celou bagáží pro rodinu z německých hranic, protože mu auto zabavili, protože podle čísla motoru apod. nemělo existovat...:D auto mu vrátili jenom díky tomu, že máme v Německu na policii tetu.
Kdo si koupí hjundaje, nadosmrti kunda je.
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 10. 8. 2011 07:45

MELLO píše:Co je na tom pravdy, že ropák, když už je jednou nastartovaný, tak baterku ani nepotřebuje?

Tvyho se to netyka, mozna nejaky citroni atp. zpocatku 90. let a starsi, s ciste mechanickym cerpadlem (a i tam je el. imobilizer a ventil). Novejsi maji cerpadlo rizene uplne elektricky, o CR nemluve, to si bez poradny elektriky ani neskrtne ;-)
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 10. 8. 2011 07:47

A kolik se tak dá ujet na plně nabitou baterii s vypnutýma světlama? I když to se asi nedá paušalizovat co?
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Heini 10. 8. 2011 08:35

Kibitz píše:tak ja nepocitam zavady, ktery auto nezastavi. o tom to tu neni


Já to akorát nerozepsal.

Pickup1: Odešel alternátor asi 5km od domova; 1x Hallův snímač, 6km od domova; Zaseknutý vstřikovací ventil, to bylo teda před barákem, odtah na laně do servisu. Několikrát se to opakovalo, mechanikem naordinován odborný poklep kladivem, který byl pak svépomocně aplikován při dalších výskytech :D Pak vím, že táta potřeboval zásah asistence asi 30km od baráku, ale už si nepamatuju, co to bylo.

Pickup2: Tam se akorát jednou 5km od baráku zasekla spínací skříňka, upadlej výfuk nepočítám.

Octávka: Alternátor (2km od baráku), prdlej podtlak brzd (s tím se HOODNĚ opatrně dojelo, ale vzhledem k tomu, že je to životu nebezpečná závada si to dovolím uvést). Čidlo teploty chladicí kapaliny 150km od baráku - autu najednou na dálnici vyletěly otáčky nad 4000rpm na volnoběh, po chcípnutí už se nedalo nastartovat. Naštěstí vyřešeno svépomocí (odpojení čidla). Pak jsem to auto trochu ztratil z očí, vím, že otec musel někam pro mamku jet, zůstala někde stát, co to bylo už nevím. To auto bylo v jednom kuse *****é, jediné štěstí, že jezdilo minimálně. Většinou se závada projevila do pár km od baráku, kdy se ten kousek dal většinou ještě nějak dojet.
Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.

Umění žít spočívá v tom umět se včas rozhodnout, na co se dřív *****.
Heini
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kibitz 10. 8. 2011 09:23

vidis, to mne pickup co si vzpominam nikde nenechal. drzak nejvetsi. poruch bylo hafo, ale zadny kvuliva kterym bych nekde zustal
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Heini 10. 8. 2011 09:28

Ono je vidět, jak je to kus od kusu. Jak píšu, ten první byl strašnej, druhej zase naprosto perfektní a nezdolnej držák (až na tu spínačku, ale to je holt bolest Felicií).
Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.

Umění žít spočívá v tom umět se včas rozhodnout, na co se dřív *****.
Heini
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod RudiTF 10. 8. 2011 10:35

MELLO píše:A kolik se tak dá ujet na plně nabitou baterii s vypnutýma světlama? I když to se asi nedá paušalizovat co?

s transportem TDI vypnutým topením, rádiem, vším na elektriku sem dal 200km, pak mě potkalo něco jinýho, ale dalších 300 bych ještě v pohodě dal...
RudiTF
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod MELLO 10. 8. 2011 11:38

Aha, dobře vědět. ;-) ´Teď ještě vědět, jak měl kapacitní baterii. Já mám 74Ah
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 4x110mm 10. 8. 2011 12:13

Tak u TDI to asi jde. Kolik sežere benzíňák jenom tím zapalováním?
Jsem ortodoxní, uvědomělý, osvícený a bravurní cyklista a za to byste mi měli tleskat O:-)
4x110mm
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 10. 8. 2011 12:16

Tak vlastni elekronika kolem motoru muze brat odhadem tak do 10A, takze na par hodin jizdy by baterka mela vydrzet. Jen se nenechat chytit za zhasnuty svetla ;-)
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 10. 8. 2011 12:48

Tak to ti můžu říct, že to by mě trápilo jako poslední
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 10. 8. 2011 13:49

MELLO píše:
burty s krenem píše:100km a taky alternator


To by mě ani nenapadlo, jak často odcházejí alternátory :hm

2x bohousku :) slabina auta. podruhe to bylo v domovine. par km jsem po meste poblikaval a pochcipaval a pak to odstavil pred barakem a odtud uz si ho hosi odvezli :)
VW Golf VI Variant 1.4TSI 90kw (@103)
Ford S-max 2.2 TDCi 147kw
burty s krenem
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 10. 8. 2011 13:50

Kua, tak to doufám ten můj vydrží
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 10. 8. 2011 13:52

s tvym najezdem uz muze odejit kde co a kdykoliv. ale fabky debilni altik nemaji
VW Golf VI Variant 1.4TSI 90kw (@103)
Ford S-max 2.2 TDCi 147kw
burty s krenem
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S-Tony 10. 8. 2011 13:58

Škoda felicie, vlastním 4 roky. roční nájezd 20 tisíc.
1) jednou po příjezdu domů jsem už nenastartoval, chcípl alternátor
2) také po příjezdu domů mi to chcíplo, nekvalitní benzín
3) 4 km od báraku vypadl mechanismus řazení, ručně jsem to pod autem nasadil a jelo se dál
4) rozpojil se mi výfuk na dálnici, tak to jsem spojil kusem drátu a jelo se dál.

Jo a ještě jednou mi došel benzín cca 20 km do domu. Jezdím s tím po celé čr a taky sk Tatry a ještě nikde jsem kvůli závadě nezůstal trčet na cestách.

Jelikož se mi na autě nic moc nekazí, tak si můžu dovolit občas něco vrazit do preventivní opravy, pak mám všechno v pořádku a není se třeba obávat. ;-]
Naposledy upravil S-Tony dne 10. 8. 2011 14:02, celkově upraveno 2
Když se smíříte s tím, že život už nic nového nepřinese, tak teprve to je ten okamžik, kdy všechno důležité teprve začíná...
S-Tony
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 10. 8. 2011 13:59

burty s krenem píše:s tvym najezdem uz muze odejit kde co a kdykoliv. ale fabky debilni altik nemaji


Jako že mají inteligentní altík? :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 10. 8. 2011 14:09

že by inteligentně "nastavený" od výrobců autožárovek tak, aby likvidoval jednu žárovku za druhou?
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kibitz 10. 8. 2011 14:35

ja uz mam altik ve fabce po oprave ;-)
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vilik 10. 8. 2011 14:49

MELLO píše:A kolik se tak dá ujet na plně nabitou baterii s vypnutýma světlama? I když to se asi nedá paušalizovat co?


800 km a doma jsem ještě v pohodě nastartoval. Ale bylo to bez světel. Baterka 94 Ah.
vilik
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 10. 8. 2011 15:03

No jo, tak 94Ah to už je PANÍ BATERKA :-)
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sts_v8 10. 8. 2011 17:31

94Ah? V jakym autě je taková ludra potřeba?
brum vruum | za XM nemá lidstvo žádnou rozumnou náhradu
sts_v8
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 10. 8. 2011 18:06

V autě s bufíkem, tuším psal Sharan.
F-150 5,0 ROUSH
M2 ex
Coupe JCW KW3
Scania R490

hoonring.cz
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vilik 10. 8. 2011 19:06

Ano, je to Sharan. A mám známé, kteří tam mají i 100 Ah. V zimě, kdy si pustím při snídani dálkáčem bufíka a přijdu do vytopeného auta to nemá chybu. ;-)
vilik
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 10. 8. 2011 20:59

Tak to potom jo, to chápu. ;-)
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sts_v8 10. 8. 2011 21:20

Bufík je parádní věc :love:
brum vruum | za XM nemá lidstvo žádnou rozumnou náhradu
sts_v8
Štamgast
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků