ako ďaleko vám skapalo auto

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Nohis 9. 8. 2011 12:16

Na staré Astře, mi taky asi před osmi lety odešel altík, tak jsem jel přes 100 kiláků na baterku, ale pak už byla tma a světla moc už nesvítila, tak jsem zvolil na posledních 20km cesty, kde byl hustý provoz a skoro žádná krajnice, odtah.
Nohis
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 9. 8. 2011 12:44

Poprvé se mi to stalo u Astry F - zadřela se kladka na rozvodech, takže se přetrhli rozvody. Bylo to 110km od domova. Auto se opravovalo na místě.
A podruhé po ujetí 176km po koupi auta. Auto se vracelo prodejci. Jinak jsem byl 50km od domova.
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Heini 9. 8. 2011 13:31

Co se týče alternátoru, tak u Feldy to není o "jestli", ale "kdy". Ten původní mně vydržel těch 140tkm, druhej už je tam přes 100tkm, tak uvidíme. Ale teď najede tak 3-5tkm za rok, takže při nejlepší vůli má před sebou 3,5 roku a 15 tkm a pak končí stk, po ní pár měsíců bomba LPG (takže STK asi ani nebude mít cenu dělat) a s ní asi i auto.
Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.

Umění žít spočívá v tom umět se včas rozhodnout, na co se dřív *****.
Heini
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Luboš*** 9. 8. 2011 21:21

Co si vzpomínám, tak jediné auto, které mi totálně zdechlo byla asi před dvěma lety tehdy 37 let stará Škoda 1203. Stalo se to v Polsku, asi 6 km od domova. Zablokovaná převodovka s vylámanými zuby třetí a čtvrté rychlosti mě tehdy pořádně dožrala a dodneska jsem to tomu autu neodpustil, páč to bylo po naprosto normálním nenásilném přeřazení.
Luboš***
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Heini 9. 8. 2011 22:01

sprint píše:Škodovka mě, ani nikoho z rodiny, nikdy nikde nenechala. 8-)


Ze škodovek, které kdy byly v nejužší rodině (nepočítám Š120), se to bohužel dá říct jen o dvou z šesti (2x Felcia Pickup, 1x Felicia, 1x Octavia, 2x Fabia). První felda pickup byl sráč nesmírnej, druhej byl super, ale ke konci života už to taky nebylo ono. Moje Felda je popsána výše. Octávka byla neuvěřitelná ludra, tam se ***** snad i to, co v tom autě nebylo. Jedna Fábia přes usilovný provoz bez ztráty kytičky, ta druhá jen těsnění pod hlavou a myslím že alternátor, ale bez odstavení na krajnici. Bylo by toho asi víc, ale najede tak 2-3tkm ročně.
Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.

Umění žít spočívá v tom umět se včas rozhodnout, na co se dřív *****.
Heini
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kibitz 9. 8. 2011 22:32

tak ja nepocitam zavady, ktery auto nezastavi. o tom to tu neni
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vilik 10. 8. 2011 03:49

1998 - Š 120, Itálie, San Godenzo (kousek od Florencie), klasika, prasklá poloosa. Po třech dnech, kdy dorazila poloosa z ČR opraveno a návrat po ose domů.
2010 - Sharan, Švýcarsko, Berninský průsmyk, prasklý řemen alternátoru, posilovače a klimy. Návrat po ose na náhradní baterii.
:-)
vilik
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 10. 8. 2011 06:38

Co je na tom pravdy, že ropák, když už je jednou nastartovaný, tak baterku ani nepotřebuje?
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slawall 10. 8. 2011 06:41

Nás nikdy auto ve štychu nenechalo...v rodině musel strejda cestovat domů s celou bagáží pro rodinu z německých hranic, protože mu auto zabavili, protože podle čísla motoru apod. nemělo existovat...:D auto mu vrátili jenom díky tomu, že máme v Německu na policii tetu.
Kdo si koupí hjundaje, nadosmrti kunda je.
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 10. 8. 2011 06:45

MELLO píše:Co je na tom pravdy, že ropák, když už je jednou nastartovaný, tak baterku ani nepotřebuje?

Tvyho se to netyka, mozna nejaky citroni atp. zpocatku 90. let a starsi, s ciste mechanickym cerpadlem (a i tam je el. imobilizer a ventil). Novejsi maji cerpadlo rizene uplne elektricky, o CR nemluve, to si bez poradny elektriky ani neskrtne ;-)
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 10. 8. 2011 06:47

A kolik se tak dá ujet na plně nabitou baterii s vypnutýma světlama? I když to se asi nedá paušalizovat co?
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Heini 10. 8. 2011 07:35

Kibitz píše:tak ja nepocitam zavady, ktery auto nezastavi. o tom to tu neni


Já to akorát nerozepsal.

Pickup1: Odešel alternátor asi 5km od domova; 1x Hallův snímač, 6km od domova; Zaseknutý vstřikovací ventil, to bylo teda před barákem, odtah na laně do servisu. Několikrát se to opakovalo, mechanikem naordinován odborný poklep kladivem, který byl pak svépomocně aplikován při dalších výskytech :D Pak vím, že táta potřeboval zásah asistence asi 30km od baráku, ale už si nepamatuju, co to bylo.

Pickup2: Tam se akorát jednou 5km od baráku zasekla spínací skříňka, upadlej výfuk nepočítám.

Octávka: Alternátor (2km od baráku), prdlej podtlak brzd (s tím se HOODNĚ opatrně dojelo, ale vzhledem k tomu, že je to životu nebezpečná závada si to dovolím uvést). Čidlo teploty chladicí kapaliny 150km od baráku - autu najednou na dálnici vyletěly otáčky nad 4000rpm na volnoběh, po chcípnutí už se nedalo nastartovat. Naštěstí vyřešeno svépomocí (odpojení čidla). Pak jsem to auto trochu ztratil z očí, vím, že otec musel někam pro mamku jet, zůstala někde stát, co to bylo už nevím. To auto bylo v jednom kuse *****é, jediné štěstí, že jezdilo minimálně. Většinou se závada projevila do pár km od baráku, kdy se ten kousek dal většinou ještě nějak dojet.
Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.

Umění žít spočívá v tom umět se včas rozhodnout, na co se dřív *****.
Heini
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kibitz 10. 8. 2011 08:23

vidis, to mne pickup co si vzpominam nikde nenechal. drzak nejvetsi. poruch bylo hafo, ale zadny kvuliva kterym bych nekde zustal
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Heini 10. 8. 2011 08:28

Ono je vidět, jak je to kus od kusu. Jak píšu, ten první byl strašnej, druhej zase naprosto perfektní a nezdolnej držák (až na tu spínačku, ale to je holt bolest Felicií).
Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.

Umění žít spočívá v tom umět se včas rozhodnout, na co se dřív *****.
Heini
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod RudiTF 10. 8. 2011 09:35

MELLO píše:A kolik se tak dá ujet na plně nabitou baterii s vypnutýma světlama? I když to se asi nedá paušalizovat co?

s transportem TDI vypnutým topením, rádiem, vším na elektriku sem dal 200km, pak mě potkalo něco jinýho, ale dalších 300 bych ještě v pohodě dal...
RudiTF
Pozorovatel

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků