Kvalita paliva LUKOil?

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod furgon 20. 4. 2011 20:39

Berou normální čepro
furgon
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod dopr 21. 4. 2011 08:57

U Lukoilu jsem natankoval uz pres 5000 litru a zadny problem.
.: MX-5_NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino :.
dopr
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod equipe 21. 4. 2011 09:17

Beru taky často, benzín do nenáročného motoru a spokojenost. Už jsem viděl i novou sklasu jak valí naftu, to bych si teda nelajznul.
equipe
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 21. 4. 2011 09:22

Lukoil je byvala sit JET, kterou vlastnil americky Conoco Philips, spolu s Agip a Shell, dnes uz byvaly vyznamny akcionar Ceske rafinerske. Vzhledem k tomu, ze Ceska rafinerska jako dominantne zpracovava ruskou ropu a Lukoil je ruska firma, tak jsem si jako laik na 100% jist, ze benzin pochazi z Ceske rafinerske a je naprosto stejny jako benzin, ktery je dodavan do Agip, Shell, Lukoil, Benziny ( polsky Orlen je pres Unipetrol majoritnim akcionarem Ceske rafinerske ) a dalsich benzinek. Takze kvality bych se nijak nebal a radil ji mezi premiove znacky.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod equipe 21. 4. 2011 09:27

mfilip: Vím, že se to tu už řešilo, ale zeptám se, je pravda že 100oktanové benzíny Shell a Omv se vozí ze zahraničí?
equipe
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 21. 4. 2011 09:57

No, ja asi nejsem ten spravny clovek, nevim o tom nic konkretniho. Vim, ze se jednu dobu psalo o tom, ze V-Power Racing je jedinym benzinem, ktery Shell do Ceska dovazi. U OMV bych to i predpokladal, protoze pokud vim, tak vozi veskery svuj benzin z vlastnich rafinerii v Rakousku, podobne jako Slovnaft ze Slovenska. Ale nemam zadne podklady pro sva tvrzeni, je to jen muj dohad na zaklade ruznych zprav, ktere mi zustaly v pameti.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod creater 21. 4. 2011 10:08

ano, pro shell se dováží z německa V-Power racing a z Polska V-Power diesel, racing se vozí normální autocisternou a diesel vlakem do Čepra kde si shell pronajímá úlož. Lukoil se zaváží stejně jako Shell, Benzina, OMW atd. normálně z České rafinérské nebo z Čepra, základní produkt je pro všechny společnosti shodný, ale všechny mají ve všech rafineriích a skladech Čepra svoje nádrže s aditivy a výsledný produkt si upravují již při plnění cisterny, takže žádná aditivace na čerpací stanici a operátor na výstupu z rafinerie má za povinnost kontrolovat na dodacím listu dávku aditiv (kontroluje to tedy počítač) a pokud neodpovídá množství tak si nikdo nedovolí pustit cisternu ven, stočí se přímo v objektu plnících lávek a plní se znovu...
creater
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod equipe 21. 4. 2011 10:39

Díky za info...
equipe
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 21. 4. 2011 10:48

No jedna vec je to, ze udajne vsechny rafinerie v EU prodavaji vystupni produkt za stejnou cenu. Melo by tedy docela smysl, aby si takova OMV s vyraznym podilem na ceskem trhu benzin brala z Ceske rafinerske.

Jenze podle tohoto clanku bere OMV benzin ze sve rafinerie v Rakousku:
http://ekonomika.idnes.cz/sef-omv-benzi ... onomika_dp
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod belse 21. 4. 2011 13:51

equipe píše:mfilip: Vím, že se to tu už řešilo, ale zeptám se, je pravda že 100oktanové benzíny Shell a Omv se vozí ze zahraničí?


Všechny benzíny kategorie N98 jsou ze zahraničí. U nás je nikdo nevyrábí. Shell VPR je od německého Shellu, Carrera 100 a Verva 100 od rakouského OMV a třeba Lukoil N98 od rakouského OMV nebo německého Totalu (podle místa a aktuálních cen).

Co se týče OMV, tak v jiném článku uváděli, že jen některé benzínky (třeba jihomoravský kraj) zavážejí ze své rakouské rafinerie. Většinu zavážejí z místních zdrojů.
belse
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod RudiTF 22. 4. 2011 12:18

LukOil radši prodá víc za nižší cenu a proto je taky na D8 pravidelně u něj celkem plno :tleskani
RudiTF
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod burty s krenem 22. 4. 2011 23:22

jo, taky jsem to slysel, ze z rakouska bere omv spis na jihu. ale cert vi.
dneska je to asi jedno.
kazdopadne pri cene SVPower +5kc oproti N95, si myslim, ze se to bude vic tocit na lukoilu, omv a agipu a tak by mel byt cerstvejsi :)
VW Golf VIIIC 1.5 eTSI 110kw
Ford Fiesta ST 1.5 EB 147kw
burty s krenem
Demakokot
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 23. 4. 2011 05:05

omv bere aspon teda tady v okoli brna paliva z rakouska, nekde u vidne maji svoji rafinerku.
Shell je z cepra, akorat pri staceni do cisterny se z externi nadrze primichava aditivum.
Informace mam od znameho, ktery prave toto vozi.
Слава Україні!
PeTr7650
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lrotrekl 23. 4. 2011 06:03

Marek Zrak píše:Mám u nich tankovací karty, bereme N 95, 98 i naftu a v pohodě.


Jak to u nich funguje. My mame shell, ale vzhledem k narustu cen uvazuju o dopleneni necim levnejsim. Kdyz sme se rozhodovali kde, shell nabizel asi nejvic. Pomerne husta sit ČS, zadne skladani zaloh, 14 denni fakturace. Jedina podminka pro vydani karet byla povoleni inkasa. Sleva 50h/l (tuším - možná 30), moznost tankovani u OMV na stejnou kartu jen bez slevy..
O Lukoilu sem moc nepremyslel, protoze tech cerpacek moc neni, ale zase ty ceny...

Ma nekdo zkusenosti s CR naftaky? Ja sem s predchozim autem u LukOil tankoval obcas smerem na Svitavy, a mel sem pocit po vice natankovanich, ze motor ma docela "klepavejsi" projev a mirne vyssi spotrebu...
Po asi milionu let změna značky - po Italovi mám Žabožrouta vyrobenýho ve Španělsku převlečenýho za Japonce. Globalizace vpirjód. :D
lrotrekl
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jandaxx 23. 4. 2011 06:19

Pravidelně tam tankuje firemní Volvo S40 1,6D, tedy vlastně HDI a není problém. Už šestým rokem.
jandaxx
Uživatel deaktivován

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků