Stránka 4628 z 6331

Re: Další co to měl v ruce

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 10. 2019 11:06
od anonymni
jako to, ze by se par lidi slozilo apod. to si jeste predstavit umim. ale kdyz si vezmu typicka sidliste treba v Brne, tak najit tam nekde prostor pro vybudovani garazi ci parkovaciho domu treba pro 500-1000 aut... mno proc ne...

Re: Další co to měl v ruce

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 10. 2019 11:16
od Jouda.III
Ale proč ne, já to zainvestuju a budu pronajímat. Ale to se zase sockám líbit nebude. Kdo potřeboval, tak už se nějak zařídil. Tuším, že v Liberci nějak chtějí zpoplatnit parkování na veřejné komunikaci. Jak to dopadlo, netuším

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 10. 2019 11:26
od polda
JardaB píše:Tak pokud by to někdo myslel vazne s ekologii, tak by se hlavne mel presun zboží realizovat prevazne na zeleznici. Je mi jasne, ze by to bylo pro firmy narocnejsi ale s nejakym usilim urcite zvladnutelne. A na silnicich by byly maximalne dodavky s teplymi rohlicky :D


Co u nás projede po silnicích za den by železnice vozidla týden. Kapacitně jsou už dávno v *****. Na to stačí data a základní počty.

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 10. 2019 11:30
od aikoN
Jouda.III píše:
aikoN píše:K86: Že bys místo výkřiku do tmy řekl, co ti přijde jako kravina?

Jak si někdo může koupit garáž, když nejsou? Jak si můžou postavit parkovací dům, když nemají pozemek? Povídej, přeháněj, rád se od tebe něco naučím...


Ano přesně. Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod. Tak třeba nejsou garáže no. Je to snad jediné možné řešení? Pozemek nejde koupit? Atd. atd.

Re: Další co to měl v ruce

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 10. 2019 11:31
od anonymni
vis o tom, ze jsou zeme, hodne traznitni, ktere si k sobe nepousti tranzitni kamiony, ale nalozi je na vlak a prevezou na druhou stranu? na lokalni logistiku opravdu neni prostor a neni realne ji resit vlaky. Dalkovou v pohode.

Re:

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 10. 2019 11:32
od Jouda.III
aikoN píše:
Jouda.III píše:
aikoN píše:K86: Že bys místo výkřiku do tmy řekl, co ti přijde jako kravina?

Jak si někdo může koupit garáž, když nejsou? Jak si můžou postavit parkovací dům, když nemají pozemek? Povídej, přeháněj, rád se od tebe něco naučím...


Ano přesně. Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod. Tak třeba nejsou garáže no. Je to snad jediné možné řešení? Pozemek nejde koupit? Atd. atd.

K čemu mně bude pozemek třeba v sousedním městě?

Re: Re:

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 10. 2019 11:33
od addiction
Marek Zrak píše:o sobotách si to postavíme.


O sobotach se ma stavet neco jinyho 8-)

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 10. 2019 11:36
od aikoN
Záleží, jak je daleko to sousední město :D

Re: Další co to měl v ruce

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 10. 2019 11:39
od Jouda.III
goes píše:vis o tom, ze jsou zeme, hodne traznitni, ktere si k sobe nepousti tranzitni kamiony, ale nalozi je na vlak a prevezou na druhou stranu? na lokalni logistiku opravdu neni prostor a neni realne ji resit vlaky. Dalkovou v pohode.

Kamiony na kolejích se tady už zkoušely, na klasických vagonech se nevejdou pod dráty, speciální vagony musely mít malinký kola, který zase kurwily výhybky. Nakládka a vykládka pouze na speciálních terminálech. Samotné kontejnery se běžně přepravují, ale pokud nesestavíš zakázkou ucelenej vlak, tak to bude po Evropě cestovat věčnost. Kontejnery se vyplatí na velkou vzdálenost, tipuju, že min. 1000 km

Re: Další co to měl v ruce

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 10. 2019 11:39
od JardaB
To se da i jindy nez o sobotách. A s tou zeleznici je to jen o investicích a organizaci, když se biliony toci kolem elektromobility, proc by se nemohly za to posilit trate a nakoupit vlaky, to by mělo mnohem vetsi eko prinos. A jestli jen pro tranzit nebo i delší vzdalenosti doma, to uz je jen otázka nastaveni systemu. A u nas jezdi extremne kratke nakladni vlaky, nedavno jsem videl v Nemecku vlak, kde se nedalo vůbec dočkat, kdy vagony skonci, cekali jsme snad 5 minut ;-)

Re: Re:

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 10. 2019 11:40
od Jouda.III
addiction píše:
Marek Zrak píše:o sobotách si to postavíme.


O sobotach se ma stavet neco jinyho 8-)

Kemílky do vejšky.

Re:

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 10. 2019 11:40
od anonymni
aikoN píše:
Jouda.III píše:
aikoN píše:K86: Že bys místo výkřiku do tmy řekl, co ti přijde jako kravina?

Jak si někdo může koupit garáž, když nejsou? Jak si můžou postavit parkovací dům, když nemají pozemek? Povídej, přeháněj, rád se od tebe něco naučím...


Ano přesně. Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod. Tak třeba nejsou garáže no. Je to snad jediné možné řešení? Pozemek nejde koupit? Atd. atd.


Dost mi pripominas CSSD pred poslednimi volbami do EU parlamentu. Ti meli heslo "ferove odmenovani" kdy kampan byla zamerena na to, ze lide v CR maji dostavat za stejnou praci stejnou mzdu jako lidi v Nemecku.

Podival jsem se tedy na jejich vyrocni zpravy a prumerna mzda zamestnance CSSD je okolo 25000 Hrubeho. Tedy nedosahuje ani zdaleka prumeru v CR a k tomu, co maji zamestnanci SPD v Nemecku. Je to asi 5x mene.

A kdyz jsem se jich zeptal, proc rikaji druhym jak se to ma delat a sami to nedelaji mi nikdy neodpovedeli. Jen vedeli ,ze je to jednoduche a ze to maji delat druzi a ze u nich je situace jina a nejde to srovnavat.

Takze ano Honzo, mas pravdu, je to jednoduche a lidi jen nechteji garaze.

Re: Další co to měl v ruce

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 10. 2019 11:40
od Tomas B
moje představa parkování víc jak 300m od vchodu do baráku je zcela neslučující se s tím, co považuju za normální a chtěný, ideálně max 100m. Takže už vidím v Praze těch možností postavit si svépomocí parkovací dům :D

Re: Další co to měl v ruce

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 10. 2019 11:41
od anonymni
Jouda.III píše:
goes píše:vis o tom, ze jsou zeme, hodne traznitni, ktere si k sobe nepousti tranzitni kamiony, ale nalozi je na vlak a prevezou na druhou stranu? na lokalni logistiku opravdu neni prostor a neni realne ji resit vlaky. Dalkovou v pohode.

Kamiony na kolejích se tady už zkoušely, na klasických vagonech se nevejdou pod dráty, speciální vagony musely mít malinký kola, který zase kurwily výhybky. Nakládka a vykládka pouze na speciálních terminálech. Samotné kontejnery se běžně přepravují, ale pokud nesestavíš zakázkou ucelenej vlak, tak to bude po Evropě cestovat věčnost. Kontejnery se vyplatí na velkou vzdálenost, tipuju, že min. 1000 km


opet, jsou staty, kde to funguje a to nasi velikosti. Jen se musi nekdy zacit. Ono uplne ferove by stacilo zacit tim, ze by bylo dobre mit vahy na kazdem prechodu pro kamiony a vazit i prubezne. A **** se s prekrocenim. Zabavit kamion, pokuta a jde se dal.
Ono da se pomoci docela dobre.

Re:

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 10. 2019 11:43
od Noclaf
aikoN píše:Vždyť od objednávky do výroby obvykle uběhne minimálně několik týdnů. To je problém podle toho řídit zásobování, držet trvale zásoby pro obvyklé kombinace a případně až neobvyklosti řešit individuálně?

1) skladovy prostory - prachy co utopis na to je postavit, udrzovat, obsluhovat.
2) JIT ti umozni usetrit i na operacich s materialem, protoze misto nakladak->sklad->linka mas nakladak->linka.
3) sklad jsou prachy v materialu, protoze terminy dodani jsou obvykle DDP/DAP. Tz. splatnost zacina bezet az od okamziku vykladky.
4) umoznuje ti to operativne menit vyrobu
atd.

Castecne se to resi v ramci vyroby pomoci konsignacnich skladu, ale znamena to stale prachy ve skladovacich prostorach a cena za lidskou manipulaci s materialem.

"Idealni" z hlediska prepravy apod to neni. Ale financne pro vyrobce to idealni je. A silnejsi pes *****.