Další co to měl v ruce

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod goes 16. 10. 2019 11:06

jako to, ze by se par lidi slozilo apod. to si jeste predstavit umim. ale kdyz si vezmu typicka sidliste treba v Brne, tak najit tam nekde prostor pro vybudovani garazi ci parkovaciho domu treba pro 500-1000 aut... mno proc ne...
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jouda.III 16. 10. 2019 11:16

Ale proč ne, já to zainvestuju a budu pronajímat. Ale to se zase sockám líbit nebude. Kdo potřeboval, tak už se nějak zařídil. Tuším, že v Liberci nějak chtějí zpoplatnit parkování na veřejné komunikaci. Jak to dopadlo, netuším
Jouda.III
Komunistobijec

Odeslat příspěvekod polda 16. 10. 2019 11:26

JardaB píše:Tak pokud by to někdo myslel vazne s ekologii, tak by se hlavne mel presun zboží realizovat prevazne na zeleznici. Je mi jasne, ze by to bylo pro firmy narocnejsi ale s nejakym usilim urcite zvladnutelne. A na silnicich by byly maximalne dodavky s teplymi rohlicky :D


Co u nás projede po silnicích za den by železnice vozidla týden. Kapacitně jsou už dávno v *****. Na to stačí data a základní počty.
polda
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 16. 10. 2019 11:30

Jouda.III píše:
aikoN píše:K86: Že bys místo výkřiku do tmy řekl, co ti přijde jako kravina?

Jak si někdo může koupit garáž, když nejsou? Jak si můžou postavit parkovací dům, když nemají pozemek? Povídej, přeháněj, rád se od tebe něco naučím...


Ano přesně. Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod. Tak třeba nejsou garáže no. Je to snad jediné možné řešení? Pozemek nejde koupit? Atd. atd.
aikoN
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 16. 10. 2019 11:31

vis o tom, ze jsou zeme, hodne traznitni, ktere si k sobe nepousti tranzitni kamiony, ale nalozi je na vlak a prevezou na druhou stranu? na lokalni logistiku opravdu neni prostor a neni realne ji resit vlaky. Dalkovou v pohode.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jouda.III 16. 10. 2019 11:32

aikoN píše:
Jouda.III píše:
aikoN píše:K86: Že bys místo výkřiku do tmy řekl, co ti přijde jako kravina?

Jak si někdo může koupit garáž, když nejsou? Jak si můžou postavit parkovací dům, když nemají pozemek? Povídej, přeháněj, rád se od tebe něco naučím...


Ano přesně. Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod. Tak třeba nejsou garáže no. Je to snad jediné možné řešení? Pozemek nejde koupit? Atd. atd.

K čemu mně bude pozemek třeba v sousedním městě?
Jouda.III
Komunistobijec

Odeslat příspěvekod addiction 16. 10. 2019 11:33

Marek Zrak píše:o sobotách si to postavíme.


O sobotach se ma stavet neco jinyho 8-)
Das Auto

und

Skoda Octavia 2.0 TSI L&K
addiction
Kavárník a lepšočlověk
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 16. 10. 2019 11:36

Záleží, jak je daleko to sousední město :D
aikoN
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jouda.III 16. 10. 2019 11:39

goes píše:vis o tom, ze jsou zeme, hodne traznitni, ktere si k sobe nepousti tranzitni kamiony, ale nalozi je na vlak a prevezou na druhou stranu? na lokalni logistiku opravdu neni prostor a neni realne ji resit vlaky. Dalkovou v pohode.

Kamiony na kolejích se tady už zkoušely, na klasických vagonech se nevejdou pod dráty, speciální vagony musely mít malinký kola, který zase kurwily výhybky. Nakládka a vykládka pouze na speciálních terminálech. Samotné kontejnery se běžně přepravují, ale pokud nesestavíš zakázkou ucelenej vlak, tak to bude po Evropě cestovat věčnost. Kontejnery se vyplatí na velkou vzdálenost, tipuju, že min. 1000 km
Jouda.III
Komunistobijec

Odeslat příspěvekod JardaB 16. 10. 2019 11:39

To se da i jindy nez o sobotách. A s tou zeleznici je to jen o investicích a organizaci, když se biliony toci kolem elektromobility, proc by se nemohly za to posilit trate a nakoupit vlaky, to by mělo mnohem vetsi eko prinos. A jestli jen pro tranzit nebo i delší vzdalenosti doma, to uz je jen otázka nastaveni systemu. A u nas jezdi extremne kratke nakladni vlaky, nedavno jsem videl v Nemecku vlak, kde se nedalo vůbec dočkat, kdy vagony skonci, cekali jsme snad 5 minut ;-)
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jouda.III 16. 10. 2019 11:40

addiction píše:
Marek Zrak píše:o sobotách si to postavíme.


O sobotach se ma stavet neco jinyho 8-)

Kemílky do vejšky.
Jouda.III
Komunistobijec

Odeslat příspěvekod goes 16. 10. 2019 11:40

aikoN píše:
Jouda.III píše:
aikoN píše:K86: Že bys místo výkřiku do tmy řekl, co ti přijde jako kravina?

Jak si někdo může koupit garáž, když nejsou? Jak si můžou postavit parkovací dům, když nemají pozemek? Povídej, přeháněj, rád se od tebe něco naučím...


Ano přesně. Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod. Tak třeba nejsou garáže no. Je to snad jediné možné řešení? Pozemek nejde koupit? Atd. atd.


Dost mi pripominas CSSD pred poslednimi volbami do EU parlamentu. Ti meli heslo "ferove odmenovani" kdy kampan byla zamerena na to, ze lide v CR maji dostavat za stejnou praci stejnou mzdu jako lidi v Nemecku.

Podival jsem se tedy na jejich vyrocni zpravy a prumerna mzda zamestnance CSSD je okolo 25000 Hrubeho. Tedy nedosahuje ani zdaleka prumeru v CR a k tomu, co maji zamestnanci SPD v Nemecku. Je to asi 5x mene.

A kdyz jsem se jich zeptal, proc rikaji druhym jak se to ma delat a sami to nedelaji mi nikdy neodpovedeli. Jen vedeli ,ze je to jednoduche a ze to maji delat druzi a ze u nich je situace jina a nejde to srovnavat.

Takze ano Honzo, mas pravdu, je to jednoduche a lidi jen nechteji garaze.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 16. 10. 2019 11:40

moje představa parkování víc jak 300m od vchodu do baráku je zcela neslučující se s tím, co považuju za normální a chtěný, ideálně max 100m. Takže už vidím v Praze těch možností postavit si svépomocí parkovací dům :D
Tomas B
Guru

Odeslat příspěvekod goes 16. 10. 2019 11:41

Jouda.III píše:
goes píše:vis o tom, ze jsou zeme, hodne traznitni, ktere si k sobe nepousti tranzitni kamiony, ale nalozi je na vlak a prevezou na druhou stranu? na lokalni logistiku opravdu neni prostor a neni realne ji resit vlaky. Dalkovou v pohode.

Kamiony na kolejích se tady už zkoušely, na klasických vagonech se nevejdou pod dráty, speciální vagony musely mít malinký kola, který zase kurwily výhybky. Nakládka a vykládka pouze na speciálních terminálech. Samotné kontejnery se běžně přepravují, ale pokud nesestavíš zakázkou ucelenej vlak, tak to bude po Evropě cestovat věčnost. Kontejnery se vyplatí na velkou vzdálenost, tipuju, že min. 1000 km


opet, jsou staty, kde to funguje a to nasi velikosti. Jen se musi nekdy zacit. Ono uplne ferove by stacilo zacit tim, ze by bylo dobre mit vahy na kazdem prechodu pro kamiony a vazit i prubezne. A **** se s prekrocenim. Zabavit kamion, pokuta a jde se dal.
Ono da se pomoci docela dobre.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Noclaf 16. 10. 2019 11:43

aikoN píše:Vždyť od objednávky do výroby obvykle uběhne minimálně několik týdnů. To je problém podle toho řídit zásobování, držet trvale zásoby pro obvyklé kombinace a případně až neobvyklosti řešit individuálně?

1) skladovy prostory - prachy co utopis na to je postavit, udrzovat, obsluhovat.
2) JIT ti umozni usetrit i na operacich s materialem, protoze misto nakladak->sklad->linka mas nakladak->linka.
3) sklad jsou prachy v materialu, protoze terminy dodani jsou obvykle DDP/DAP. Tz. splatnost zacina bezet az od okamziku vykladky.
4) umoznuje ti to operativne menit vyrobu
atd.

Castecne se to resi v ramci vyroby pomoci konsignacnich skladu, ale znamena to stale prachy ve skladovacich prostorach a cena za lidskou manipulaci s materialem.

"Idealni" z hlediska prepravy apod to neni. Ale financne pro vyrobce to idealni je. A silnejsi pes *****.
SI ALTERUM SIT OPTANDUM, MALIM EQUIDEM INDISERTAM PRUDENTIAM QUAM STULTITIAM LOQUACEM
Merida AM 3000D 2008 + Sigma Sport Mirage EVO X;
Noclaf
Štamgast
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků