Auto 15 let nejeté.

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod ostghost 2. 4. 2010 20:08

Co vše je "zralé na výměnu" u auta, ročník 1978, Porsche 924, které posledních cca 15 let stálo ve stodole.
Tedy v suchu.

Údajně je podávací čerpadlo zanešeno a zarezlé. Nejde tedy nastartovat.
Přemýšlím, jaké další překvapení by to mohlo skýtat :-)
Naposledy upravil ostghost dne 2. 4. 2010 20:31, celkově upraveno 2
ostghost
Nováček

Odeslat příspěvekod MELLO 2. 4. 2010 20:09

Tak na ty reakce sem fakt zvědavý.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 2. 4. 2010 20:11

vsechny gumovy veci, vsechny naplne a filtry atd atd. co to je za auto ?
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ostghost 2. 4. 2010 20:15

MELLO píše:Tak na ty reakce sem fakt zvědavý.


To jsme dva :-) Nechci sem záměrně dávat model a typ, ať to nesklouzne kam nemá.

Jen dodám, že je německá značka a karoserie měla již tehdy pozink. Původní doklady ze SRN, udajně jeden majitel a nájezd od 100 000 km.

Motor je Audi.
ostghost
Nováček

Odeslat příspěvekod lucas (novy) 2. 4. 2010 20:16

Lancia delta integrale? 8-D :love:

edit: Tak nie :'(
E = mc2 +-3dB
lucas (novy)
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ostghost 2. 4. 2010 20:17

powerball píše:vsechny gumovy veci, vsechny naplne a filtry atd atd. co to je za auto ?


Ale tak proč ne, Porsche 924.

Nechme stranou řeči "Porsche pro sekretářky", "motor z dodávky" a podobné předsudky.

Řekněme, že se mi líbí hudba Kraftwerk i to auto. Každý jsme nějaký.
ostghost
Nováček

Odeslat příspěvekod powerball 2. 4. 2010 20:19

tak proc ne navic kdybych to nasel ve stodole tak bych to taky bral :D
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tarwas 2. 4. 2010 20:37

jsem se o stojicích autech bavil se servisákem a říkal, že jsou to naprosto znehodnocený auta, že se ti tam může ***** naprosto cokoliv
Tarwas
Moderátor Galerie
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ostghost 2. 4. 2010 20:42

Toho se právě také obávám. Co jsem slyšel tak např. "uloženky" se nějak dávají "do oleje" viz např. http://www.tomashojgr.cz/jawa-350 výroba 1991 do 2005 nejezdila :-)

Případně vojenská technika podobně.

To ale nebude případ tohoto auta :D
ostghost
Nováček

Odeslat příspěvekod MELLO 2. 4. 2010 20:42

Souhlas s Tarwas.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 2. 4. 2010 20:44

jo taky souhlas auto musi jezdit a je jedno jak je stary pri dobrym servisu ma sanci fungovat dlouho ale jak se to nekam na deset let postavi to dobry neni, jinak ja mel auto ktery bylo 30 let stary z toho poslednich asi 7 let stalo a fungovalo ale pravda k dokonalosti melo hodne daleko :)
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Čendoslav 2. 4. 2010 20:57

Gumový věci, čerpadla atd. se dají celkem jednoduše vyměnit...ale jestli je koroze v motoru, tak je to v podstatě na kompletní výměnu/repasi všeho...
You do that...and forget the money...
- Alan Watts

'06 Chevrolet Lacetti SW 1.6
Čendoslav
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tarwas 2. 4. 2010 21:02

to vidím na dědově autě, to auto stojí v garáži a jednou za dva roky jede na technickou, při poslední prošlo naprosto bez potíží, ale při cestě zpět vytekl spojkovej válec a jelo se na zaseklou dvojku a do garáže dotlačila :-|
Tarwas
Moderátor Galerie
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 2. 4. 2010 22:06

924 je fajn kára :tleskani

Určitě bych počítal s kompletní výměnou brzd - válec, všechny trubky a hadice a možná i třmeny, nebo alespoň prasátka. Totéž spojka a samozřejmě prakticky všechno gumové (např. manžety na kloubech). Pochopitelně veškeré kapaliny, baterie, pneumatiky...
924 už je dost cenné auto, aby stálo za to rozhodit motor a podívat se dovnitř. Ale nedivil bych se, kdyby to motor přežil celkem dobře, mohlo by stačit očistit vnitřní plochy válců. Kolik to auto před tím odstavením najelo? Pokud dost, vyplatilo by se rovnou udělat generálku motoru vč. ložisek na klice - protože motor je od Audi, díly by měly být relativně levné.

Výhoda je, že Porsche má (podobně jako Mercedes, BMW a Alfa Romeo) speciální oddělení pro klasická auta a je schopno dodat víceméně všechno důležité - jen za příslušně "mastné" ceny. Nevím přesně jak je to u Porsche, ale třeba BMW dodává na auta ze 70. let veškerou mechaniku a většinu plechařiny, problémy jsou s některými díly do interiéru a "kosmetikou" typu lišty, krytky atd.
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ency 3. 4. 2010 10:22

TAkže taková genrálka, jo? ;)
Budoucnost patří atomu.
Smrt Bursíkovi
Majkl má rád garáž, ale stydí se za to. :mrgreen:

Nenesu odpovědnost za následky, které mohou vzniknout či vzniknou aplikací mé rady! :D
Ency
Štamgast
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků