DAS - mate nekdo? zkusenosti?

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod mabosk 5. 4. 2010 13:59

A preco je ten pan dement? Lebo si myslel ze sa poistovna zachova normalne, ze riaditel firmy dostoji svojho slova? Alebo mate naozaj pocit ze pristup D.A.S. je v poriadku?

Tymto netvrdim ze ten pan neurobil ziadnu chybu, ale pristup poistovne v tomto pripade mi naznacuje ako si poistovna vazi svojich klientov.
mabosk
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 5. 4. 2010 15:13

Klient porušil podmínky, pojišťovna pouze neprojevila dostatek vstřícnosti. Ale špatná je pojišťovna :shock:

Lidi. lidi, kdy už si konečně uvědomíte, že když se k něčemu zavážu, mám závazek dodržovat a ne spoléhat na to, že mě někdo vyjde vstříc? Že platí jen to, co bylo písemně dohodnuto?

Vstřícné jednání může pojišťovna praktikovat u horních cca 20 % klientů, kteří jí přinášejí takový zisk, že jsou tyto vícenáklady ospravedlnitelné a ne u pojistky za 2800 Kč / rok. Můžu potvrdit, že jde o standardní postup napříč pojišťovnami. Samozřejmě záleží na osobě, která problém aktuálně řeší, někdo je aktivnější a na klientovi mu záleží, jiný jedná jen v rámci firemních předpisů a příslušných zákonů.

Špatný postup vidím jen u toho odmítnutí pomoci se servisem, ale zde měl klient jednat (stížností, výpovědní smlouvy) a ne opět nedělat nic. Spoléhat na to, "že to nějak dopadne", "že se to nějak vyřeší", je druhá největší hloupost, jaké se může klient ve vztahu k pojišťovně dopustit (ta první je uvedení nepravdivých údajů při uzavírání smlouvy a to i neúmyslně nebo na nátlak prodejce).
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 5. 4. 2010 15:22

Plně souhlasím s Patrikem.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mabosk 5. 4. 2010 15:37

Tak s tymto pristupom sa naozaj necudujem stavu sluzieb v nasich koncinach.

PatrikChrz píše:Klient porušil podmínky, pojišťovna pouze neprojevila dostatek vstřícnosti. Ale špatná je pojišťovna :shock:
...


Este raz neriesim, ci poistovna jednala podla prava alebo nie ale prave jej pristup ku klientovi. Osobne nie som ochotny stat/ostat zakaznikom firiem, ktore si ma ako zakaznika nevazia.

PS. Neviem ako by ste sa citil Vy keby sa Vam stalo to iste, len dovod by nebolo prestahovanie ale napr. preklep na zmluve?
mabosk
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p0etrik 5. 4. 2010 15:45

No nevim, jestli je normalni neco slibit, nedodrzet, a po odvolani na tento slib to resit slovy "mate to pisemne"? Pro mne teda neni.
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod MELLO 5. 4. 2010 15:48

p0etrik: u pojišťoven? Že se vůbec ptáš. Je. na druhou stranu v dnešní době naivně nějakému ústnímu slubu může jen blb.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p0etrik 5. 4. 2010 15:50

Tak holt to neni pojistovna pro lidi, pro ktere je zvykem drzet slovo.
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod MELLO 5. 4. 2010 15:52

A která to je? Ukaž mi jí a já si jí půjdu rád osobně prohlédnout.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mabosk 5. 4. 2010 16:05

@Mello

Napr. Axa v nemecku (min. skrze mojho agenta), detaily tu riesit nebudem ale dolezitejsia mu bola moja spokojnost ako jeho provizia alebo zisk poistovne a "kupodivu" sa mu tato taktika velmi vyplati.
mabosk
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 5. 4. 2010 16:07

No jo, ale já o voze a ty o koze. Já se ptal na nějakou pojišťovnu u nás a ne v civilizované Evropě.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S474N 5. 4. 2010 16:08

mabosk: kdyz neco podepises a potom to porusis, tak se nediv, ze ti to holt daji sezrat. A kricet pri tom jak predvadi dany pan a ukazovat tim pouze na svou debilitu muze opravdu pouze dement.
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mabosk 5. 4. 2010 16:13

Ja sa nedivim, len vyjadrujem odpor k podobnym praktikam ako aj k subjektom, ktore ich praktikuju. A to ze to je na urcitych trhoch "standard", toto spravanie neospravedlnuje.

-- 5. 4. 2010 16:17 --

MELLO píše:No jo, ale já o voze a ty o koze. Já se ptal na nějakou pojišťovnu u nás a ne v civilizované Evropě.


Tak ja by som chcel aby sme sa aj my stali jedneho dna tou "civilizovanou" europou. A preto nepodporujem subjekty s tymto typom jednania.
Naposledy upravil mabosk dne 5. 4. 2010 16:17, celkově upraveno 1
mabosk
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 5. 4. 2010 16:17

Jo, tak já bych taky moc rád, to mi věř.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S474N 5. 4. 2010 16:27

mabosk: nepodporuj. Ja naopak DAS podporuji a kde mohu chvalim. Me usetrili uz nekolik tisic a znamemu, kteremu jsem to doporucil, usetrili pres 70 tisic.
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mabosk 5. 4. 2010 16:39

A co to ma spolocne s pristupom k zakaznikovi?
mabosk
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků