DAS - mate nekdo? zkusenosti?

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod martinsip 28. 1. 2010 13:34

Pecuch píše:No tak jsi to koupil v akci, nase skrabky jsou drazsi, ale zase tam mak kolecko D.A.S. :-)

A ještě na tom mít logo DAS :-!
martinsip
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 28. 1. 2010 13:57

Kde seženu samolepku DAS?
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pecuch 28. 1. 2010 19:19

goes píše:kdyz skrabkou DAS nekoho zabiju, budete mne branit?

Tebe nikdy. :-)
2016 Ford Mondeo 2.0 TDCi
2014 Honda Integra 750
2006 Yamaha FZ1 Fazer
Pecuch
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pecuch 28. 1. 2010 19:20

MELLO píše:Kde seženu samolepku DAS?

No prece u mych obchodniku, ke kazde smlouve.
2016 Ford Mondeo 2.0 TDCi
2014 Honda Integra 750
2006 Yamaha FZ1 Fazer
Pecuch
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod martinsip 28. 1. 2010 19:28

MELLO píše:Kde seženu samolepku DAS?

Bez smlouvy si jí vytiskni a nalep na auto, ať se tě každej bojí :D
martinsip
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod myšpulín 4. 2. 2010 14:23

Obrázek

k DASu navíc zdarma DER a DIE

jinak učebnice podle který jsem se učil německy asi 5 let bez větších následků :D
myšpulín
Štamgast

Odeslat příspěvekod martinsip 4. 2. 2010 17:50

:D To se povedlo :tleskani
martinsip
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod parycht 21. 3. 2010 21:08

ano, mám, pracuji pro ně. Protože pracuji i pro jiné pojišťovny, chci vás ujistit, všechny pojišťovny mají ve svých smlouvách možnost neplnění, nebo vyvázání se z pojistného plnění. Mám klienty Kteří mají s DASkou velice dobré zkušenosti, a to v hodně ošklivých situacích. Pravda je, že špatná ekonomická situace se projevila i na plnění DASky, ale v ten moment mám človíčka s kterým smlouvu sepisuji, a ten mi musí být nápomocen. Budoucím klientům bych doporučil aby věděli s kým smlouvu sepisují, jak je zvyklý starat se o své klienty, móc důležité. Myšlenka DAS moc dobrá, nedejte se.

-- 21. 3. 2010 21:23 --

Ano je vidět, že pojistné podmínky čtete dobře, navíc je to správně vyjádřeno. Bohužel, dokud jim i nám budou klienti vše podepisovat, tak to bude i nadále. Za dobu své praxe jsem se s tím nestkal, pravda, že se hledá pro obě strany shůdné řešení, a to delibrační prohlášení atd.... Na vašem místě bych dal dotaz na naše velitelství kolik už odmítli případů. Jestli vám odpoví popravdě, nevím.
parycht
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod anonymni 22. 3. 2010 17:34

takze prvni firemni zkusenost a na vybornou. auto nam zastavili celnici/financak, volal se DAS, okamzite prispechal s pravnikem v dane zemi a resilo se to. Vse vyrizeno behem chvile. Nakonec se ukazalo, ze to ani neni soucasni pojisteni na co je sjednane, nicmene si to nenechaji zaplatit, byt na to maji narok. Takze na vybornou.
anonymni

Odeslat příspěvekod martinsip 22. 3. 2010 18:50

goes píše:volal se DAS, okamzite prispechal s pravnikem v dane zemi a resilo se to. Vse vyrizeno behem chvile

To jako prijel nekam na dálnici, jo? :-]

Poslední dobou tu seš nějak málo. Že ty jsi vzal další práci dealera DASu ;-)
martinsip
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 22. 3. 2010 19:31

Taky mi to tak přišlo :-D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 22. 3. 2010 21:58

martinsip píše:
goes píše:volal se DAS, okamzite prispechal s pravnikem v dane zemi a resilo se to. Vse vyrizeno behem chvile

To jako prijel nekam na dálnici, jo? :-]

Poslední dobou tu seš nějak málo. Že ty jsi vzal další práci dealera DASu ;-)


na celnici
anonymni

Odeslat příspěvekod Tomplee 4. 4. 2010 23:43

Hmm, taky uvažuju o pojištění auta u DAS, tak gůgluju, a kromě tohodle vlákna jsem našel eště tohle:

http://web.archive.org/web/200802120837 ... snadno.cz/

... tak nevim.
Tomplee
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 4. 4. 2010 23:58

Klient tady udělal typickou chybu - přestal platit smlouvu. Většina smluv je postavená tak, že běží ještě nějakou dobu na dluh (dle občanského zákoníku 6 měsíců, ale ve smlouvě může být upraveno odlišně) a poté zaniká (pojišťovna má samozřejmě nárok na úhradu pojistného do doby zániku). Pojišťovna nemá povinnost zasílat faktury (není-li ve smlouvě dohodnuto něco jiného), to jestli je pojistné zaplaceno je starostí klienta (může řešit trvalým příkazem nebo souhlasem k inkasu).

Prostě pokud se k něčemu zavážu (platit pojistné) tak se musím o ten závazek starat sám a ne čekat, až mě bude někdo uhánět. Na DAS se mi nelíbí jejich "únikové" pojistné podmínky (a proto jsem si pojistku nesjednal), ale v tomto případě je vina jednoznačně na straně klienta.

Něco jiného bylo ono odmítnutí pomoci - zde měl po této negativní zkušenosti buď smlouvu řádně vypovědět (a ne jen přestat platit), popř. si na postup pracovníka stěžovat (těžko říct, jestli by to pomohlo).
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S474N 5. 4. 2010 13:40

Tak jsem si to precetl a jedine co muzu rict, ze ten pan je dement. Duvody zde popsal Patrik Chrz.
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Nováček
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků