Unicorn - kvalita benzínu

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Petr1968 8. 4. 2009 10:54

To ,že mají E 85 je dobré k čemu? :hm :hm
Smrt je pouhý okamžik, kdežto hanba trvá navěky.
Petr1968
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 8. 4. 2009 11:36

Mam rad tyto uchylaciny proste, to je neco co jen tak nekde nemaj proste
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 8. 4. 2009 11:45

jj, u Lerku je Prim. Ceny podezřele nízké... Kvalita...??
"Vepřové zdražuje, ale sviní je všude pořád dost"
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 8. 4. 2009 11:50

No jak tu pisete, je drazsi nez unicorn :)
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod V.B. 21. 8. 2009 13:03

Dobrý den.
Já až do dnešního dne jsem s benzinem žádné zkušenosti neměl ač na jejich benzin jezdím dlouhodobě.Můj příspěvek bude delší,ale pokud Vás toto téma opravdu zajímá,tak vydrže a čtěte.Na rozdíl od některých ostatních příspěvků je mů seriozní,slušný a věcný.Jsem totiž od fochu a u aut se pohybuji ,,jen,, 40 let.
Od té doby,co jezdím na UNICORN jsem měl dojem,že auto má větší spotřebu.A protože se nikdy nepodaří projet stejnou trať za stejných podmínek 2x na jiný benzin,byly to jen domněnky.
Nedávno se u mé Felicie 1,3 MPi ujeto 70000km začala projevovat následující závada:teplý motor po zastavení a přestávce 10 minut až 2 hodiny špatně a dlouho chytal.A pokud chytl,tak s plynem a na 2-3 válce.Byl jakýsi zahlcený.Pokud jsem teplý motor zhasnul a ihned startoval,tak chtnul perfektně.Relativně dobře,či lépe chytnul ráno studený.
Dlouho jsme si ve značkovém servise nevěděli rady,až jsem navštívil známého,který ladí motory,řídící jednotky a motory Honda.Ten zjistil,že jsou vadné vstřikovací trysky,přesto,že neprotékaly.Vinen je prý benzin (nebo spíš ta sračka) UNICORN,která se chová jak ředidlo,a rozleptává umělou hmotu.Stejnou paseku tento benzin prý dělá i v motorech do sekaček s karburátorovými motory,kde např. plováček je z umělé hmoty.Trysky jsem nerozebíral,ale nějaké plasty tam jsou.Prý se zvětšují otvory v kanálcích a zvětšuje se tím průtok a spotřeba.Z výfuku to také při startu pěkně *****í,vůbec ne jako benzín.Tak i já mám konečně ode dneška důvod změnit benzin.Ta zkušenost mě přišla na 6.500,- a to jen proto,že mám slevu od velkoodběratele trysek.A pokud si vzpomínám,tak jedna žena vám trysky v odpovědi zmiňovala.A to byl také jediný věcný příspěvek.
V.B.
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Hustoles 21. 8. 2009 13:24

Unicorn jsou pověstné sračky.
"Vepřové zdražuje, ale sviní je všude pořád dost"
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kibitz 21. 8. 2009 13:29

Aha, jednomu cloveku se posere vstrikovani a hned se mame my vsichni, co na to jezdime roky a statisice kilometru bez problemu zacit bat? Ale no tak.
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 21. 8. 2009 13:44

Hm, od fochu a Felicie, nevyrabi se 10 let a mate najeto 70 000 km, hm. Prumer par tisic km za rok a clovek od fochu. A ve znackovem servis jste neprisli na to, ze to jsou trysky. Clovek od fochu. Hm.

Zni to jako pohadka.

Mam najeto cca 300 000 km na vsechno, od vojenskeho benzinu, polskych JZD, Unicornu, marketovych pump, apod., a nikdy jsem nemel s motory zadny problem, spotreba nizka, vykon v norme ( 1x za rok, kdyz ma V-Power akci, tak jej beru, treba i 3 nadrze a nepoznam rozdil ). Zkuste pocitat, vzdy je ten benzin v prumeru i 2-3 Kc levnejsi ..... berme tedy 2 Kc at nezeru, pri spotrebe 6l/100 km je tedy uspora 12 Kc, coz pri mych 300 000 km znamena uspora 36 000 Kc. Kolik ze jste to psal, ze stoji nejake priblble trysky ?
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 21. 8. 2009 13:59

Kibitz píše:Aha, jednomu cloveku se posere vstrikovani a hned se mame my vsichni, co na to jezdime roky a statisice kilometru bez problemu zacit bat? Ale no tak.

Vím i o pokažené motorce ;-)
"Vepřové zdražuje, ale sviní je všude pořád dost"
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 21. 8. 2009 14:04

Hustoles píše:
Kibitz píše:Aha, jednomu cloveku se posere vstrikovani a hned se mame my vsichni, co na to jezdime roky a statisice kilometru bez problemu zacit bat? Ale no tak.

Vím i o pokažené motorce ;-)

Na netu najdes i story o pokazenych motor po tankovani u Shellu
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod piErcE 21. 8. 2009 14:42

mfilip - tak ona to pohadka je. co si myslet o prispevk ucloveka, ktery se dnes zaregistroval a jedine dva prispevky ma na tema unicorn = smejd? .) zamestnanec konkurence nemel co delat, a tak vyklada "zarucene" historky na netu :)
Garmin DriveLuxe 50 - iPhone SE - Octavia III 1.4 110 kW DSG
piErcE
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod piErcE 21. 8. 2009 14:46

mimochodem, pane V.B, vzdyt uz pred ctyrmi roky jste tu felicii prodal a koupil dacii? jak je mozne, ze se vam "nedavno u felicie neco rozbilo"? .)
Garmin DriveLuxe 50 - iPhone SE - Octavia III 1.4 110 kW DSG
piErcE
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod NiceOne 21. 8. 2009 16:18

120 tis, z toho tak 115 tis u Unicornu a furt to jede. ....cekam poruchu kazdym dnem. Ale spotreba je fakt vysoka. 5.62 v prumeru.
Peugeot 308 SW 1.6 HDI
iPhone SE
NiceOne
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod balance 21. 8. 2009 22:49

Mame v rodine taktez Fel 1.3MPI (~190.000 km), ktera temer vyhradne tankolavala u Unicornu (nejvice Vinohrady, pak Hodejice u Slavkova nebo Cerna hora) a "priznaky" ma naprosto stejne. Problemy se startovanim zacaly zacatkem roku a gradovaly koncem brezna.
Po zmene benzinu (taktez "lowcost" jako napr. Globus nebo LukOil Lipuvka) problemy ustoupily, ale ne zcela.
Neco podobneho, ale v mensi mire, se objevilo i u OII 1.6MPI a Passatu 1.8.
Po zmene paliva se startovani vratilo do normalu.
To jsou pouze fakta, o pricinach muzeme samozrejme spekulovat, ale Unicornu se zacala cela rodina vyhybat.
balance
Nováček

Odeslat příspěvekod evlo 21. 8. 2009 23:00

Ja jsem to uz jsem taky psal u bava - na unicor znatelne hur startovalo (divny zvuky) nez na verva 100. Nicmene subjektivne pak na unicorn vic jelo.
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků