Co vše zachytí on board camera....

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod aikoN 26. 11. 2019 10:48

Možná i kvůli většímu výkonu, já musím hodně spoléhat na moment překvapení. V tomhle mám mnohem radši 3 pruhy, třeba tu část do kopce před Rohlenkou. Tam se dá skoro vždycky něco vymyslet.
aikoN
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 26. 11. 2019 10:52

jj pred rohlenkou byva dost ten stoupaci nejlepsi
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 26. 11. 2019 11:43

m.kv píše:Psal jsem to k tomuhle
goes píše:...Vtipne taky je ze ty auta v levem maji navic ze zakona pustit toho z praveho. Na to jaksi uplne zapominaji.


Já neměl na mysli při změně počtu pruhů, ale samo i jak píšeš ty, pokud není vyznačen zip. Co konkrétně tím myslel koza netuším.

Aha, tak to já moc nesledoval, nebylo mi jasné, o jakou jde situaci, ani jestli to bylo v obci a tak.
Značka ¨Střídavé řazení" je ovšem možné použít pouze tam, kde jeden jízdní pruh končí, nikoli tam, kde se pruhy sbíhají bez toho, aby bylo jasné, který je průběžný.
GeneHawkins
Insomniak roku 2013-17
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 26. 11. 2019 11:44

Nene. Jedna se o dva pruhy a moje vjizdeni do leveho kde mam prednost
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 26. 11. 2019 12:16

Nedokážu posoudit.
GeneHawkins
Insomniak roku 2013-17
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 26. 11. 2019 12:18

to jsem predpokladal
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 26. 11. 2019 23:06

goes píše:Ja byl v klidu. Ja netroubil. Vtipne taky je ze ty auta v levem maji navic ze zakona pustit toho z praveho. Na to jaksi uplne zapominaji. Na druhou stranu musim chvalit ze pri me soubezne jizde nikoho nenapadlo najizdet do praveho jakoze blokovani. Nicmene pokud jede levy 100 a pravy 150-180 je neco spatne.


To je blbost :) Jediné co zákon upravuje je situace, kdy se do prostředního pruhu tlačí jak ten z prava tak ten z leva, to ten z prava má přednost, ale žádná povinnost přednosti aut z levého neznám teda :)
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mikey89 27. 11. 2019 00:14

aikoN píše:Ano, právě tak to pak končí a nakonec se v pořadí často propadneš o více míst, než jsi jízdou v pravém získal.

Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se :D Někdy to vyjde, někdy ne....
'01 BMW E39 530i. . . . . . 170kW @ 5900 rpm
'07 Ford Focus CC 1.6 . . . 74kW @ 6000 rpm
Mikey89
Insomniak roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 27. 11. 2019 14:06

Mikey89 píše:
aikoN píše:Ano, právě tak to pak končí a nakonec se v pořadí často propadneš o více míst, než jsi jízdou v pravém získal.

Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se :D Někdy to vyjde, někdy ne....

Občas jako divák koukám z pravého pruhu v hustším provozu na tyhle podjížděče. Objeví se tehdy, jedu-li v ČR, pokud je levý pruh plný, a já si nechám větší odstup od kolegy před sebou.
Aniž bych chtěl nějak zásadně řešit zda to mají či nemají dělat, stejně o moc nejde, jednu věc většinou nevidí, když se nacppu zpátky do levého - a to řadu rozsvícených brzdových světel na všech autech za nimi, ty musí často zpomalit i pod mých 90. Prostě jejich chování způsobuje mexickou vlnu která běží štrůdlem za nimi, a leckteré slabší kusy tohle neustojí a cpou se pak do pravého, protože osobáky si málokdy tvoří bezpečný odstup.
Takže si pak nadávám, že jsem svou opatrností vytvořil podjížděči místo, a radši rychle zase svou bezpečnou vzdálenost zkrátím, aby se tam nikdo nemoh *****.
yndezit
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 27. 11. 2019 14:09

ridicu jedouvi soubeznou jizdou v pravem, ktery je v dany okamzik rychlejsi, nez ten levy je vcelku bezny jev at jezdim v jakekoli zemi. Nemecko. Rakousko. Polsko. Slovensko. Madarsko... apod. naprosto bezne tam potkavam to, ze pravy pruh je rychlejsi nez levy. Obzvlaste takove Rakousko to je zeme Leveho pruhu. Tam by uplne stacilo zrusit pravy a nechat levy.
Vzdy rad vzpominam na jizdu na dovolenou do HR, kdy se dalo jet souvislo dlouhe a dlouhe kilometry, ale i desitky od Vinde na jih v pravem bez potreby prejet do leveho a byt rychlejsi, jak ten provoz v levem.

To, ze se delaji vlny v ramci prubhu do kterho prejizdi ridici je pravda, to uz k tomu proste patri.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 27. 11. 2019 14:57

goes píše:To, ze se delaji vlny v ramci prubhu do kterho prejizdi ridici je pravda, to uz k tomu proste patri.

Myslel jsem to tak, že to je dost sobecké, hlavně když z toho skoro nic není, přínos velice malý, zato spousta rizika pro ty vzadu.
yndezit
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 27. 11. 2019 15:01

Aha. Takze ze jedes v levem a pravy je prazdny sobecke neni jo? Ale no tak. Navic kdybys mel bezpecny odstup zadne vlny nejsou
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 27. 11. 2019 15:08

Pravý není prázdný, v pravém jsou akorát větší mezery (protože tam jedou profesionálové, žejo :P ). Ten co přejede do pravého, podjede 2-4 auta a jde zas do levého.
Jenže se mu to povede tak 1, 2x, pak v zúžení se nikam neposune, sumasumárum po 20ti km, je-li provoz, ho mám furt nadohled.
Zato vidím jaké mají občas bobky ti v té koloně, a byť by měli mít odstup, prostě nemaj, jsou to amatéři, jiní nebudou.
yndezit
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 27. 11. 2019 15:34

Právě proto do toho levého zpátky vjíždím jen když si jsem jistý, že nikoho neomezím, ať nevznikne ona mexická vlna. A proto často zůstanu viset v pravém.

A v tomhle souhlasím s goesem. Pomalu jedoucí kolona v levém je důsledek sobectví lidí, kteří jedou v hustém provozu furt levý 100-110 a mají v piči.
aikoN
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 27. 11. 2019 15:37

A jake vlny se tvori v pravem u sjezdu diky tem co z leveho preizdi na poslednimchvili. Parkrat sem uz v levem sel i na nulu jelikoz se nekdo rizhodl jit na nulu taky bo se enstihl zaradit

Proste to patri k provozu. Ja respektuji zakon. Jedu v oravem keyz to jde a nepredjizdim a sup do leveho.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků