MMira píše:zelvotron píše:MMira: tak ono zrovna při tom poskakování to není od věci když tam chceš při jízdě krokem dát 1 aby jsi moh rychleji vyrazit, když je potřeba, tak si do plynu trošku ťuknout a myslím že si toho ani nikdo okolo nevšimne, takže o MI nemůže být řeč, je to čistě praktická věc, samozřejmě tedy mluvím za sebe
o tomhle nemluvim, to je jasne a delam to automaticky pri kazdem razeni, mluvil jsem o meziplynu s dvojitou spojkou
jinak prehnany meziplny ja taky na spatne, specialne u vetsiho motoru s dvojitym setrvakem v kombinaci s RWD. to pak dokaze fest skubnout autem a myslim, ze krizakum na kardance a obecne silentblokum se to vubec nelibi.
jo no já myslel s dvojím vyšlápnutím, tedy vlastně s jedním, ale je to ekvivalent dvojího

Prostě třeba jedu v koloně - stojím, rozjedem se - drcnu s tím na jedničku, vyřadím jedu na N, najednou je potřeba zrychlit, ale na 2 by se to dusilo, takže si trošku ťuknu do plynu (pořád tam je N) a šup tam 1 a hyjé

ale nenápadně, tak do 3000rpm, aby se lidi okolo divně nekoukali
