Jak správně řadit ?

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod 911 4. 11. 2009 10:35

tak tu neotravuj :D
.
Never a frown with golden brown
911
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 4. 11. 2009 10:36

sem chtel jenom trochu poprudit a zaroven zjisit co lidi vede k tomu si porad este porizovat auto s manualni prevodovkou :))
Zdá se, že já smím být pouze doma,“ postěžoval si exministr.
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 911 4. 11. 2009 10:47

no co by je vedlo...kazde ma neco do sebe. na sviznejsi aktivni jizdu s predjizdenim po okrskach je i dsg moc pomale a nedela, co chci...mozna ta robotizovana s padly pod volantem by byla ok. ale tam zas nemuzes vecne kazit meziplyny :-))
Never a frown with golden brown
911
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod R.F. 4. 11. 2009 11:13

one-z píše:
btw dělá někdo meziplyny při sport. jízdě u nafty :?:

Dela...:) Zadny problemy s tim nejsou :D Jelikoz je to moje prvni auto a moc sem si nemohl vybirat tak je to nafta...
Vzhůůůru modrobílé šály...!!!
R.F.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mikey89 4. 11. 2009 14:15

powerball píše:sem chtel jenom trochu poprudit a zaroven zjisit co lidi vede k tomu si porad este porizovat auto s manualni prevodovkou :))

Mě spíš zajímá co lidi vede k tomu koupit si auto s automatem... Pokud to není auto pro manželku, to bych chápal.... :)
'01 BMW E39 530i. . . . . . 170kW @ 5900 rpm
'07 Ford Focus CC 1.6 . . . 74kW @ 6000 rpm
Mikey89
Insomniak roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 4. 11. 2009 14:17

ze by pohodli ? manual chapu jedine u rychliho a sportovniho auta,ale tohle uz se tady probiralo stokrat,proste nekdo rad automat a nekdo manual...
Zdá se, že já smím být pouze doma,“ postěžoval si exministr.
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod beat 4. 11. 2009 14:18

Prostě se z nás začínají stávat amíci.

Za chvíli se přestanou krást auta s manuálem, protože s tím zloděj nebude umět odjet.
beat
Štamgast

Odeslat příspěvekod Mikey89 4. 11. 2009 14:20

powerball píše:ze by pohodli ? manual chapu jedine u rychliho a sportovniho auta,ale tohle uz se tady probiralo stokrat,proste nekdo rad automat a nekdo manual...

Jo to beru :) Je možný že za pár let mě to shiftování taky omrzí :D
Ale do tý doby.... Héééén vole héééééén vole hééééééén
'01 BMW E39 530i. . . . . . 170kW @ 5900 rpm
'07 Ford Focus CC 1.6 . . . 74kW @ 6000 rpm
Mikey89
Insomniak roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 4. 11. 2009 14:23

covece me to driftovalo i s automatem :hm a jak pekne :D
Zdá se, že já smím být pouze doma,“ postěžoval si exministr.
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 4. 11. 2009 16:29

Captain Slow píše:neutral, spojka, plyn (2 vteriny pauza), spojka, rychlost, spojka, plyn (2 vteriny pauza) :mrgreen:

právě :tleskani
navíc u tý nafty je menší rozpětí otáček, takže synchrony stíhají v poho a podřazování do nějakých mega otáček se taky většinou neprovozuje :-))
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod R.F. 4. 11. 2009 18:27

Nj... cvicim na to az se dostanu k nejakymu lepsimu autu ;-)
Vzhůůůru modrobílé šály...!!!
R.F.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dopr 5. 11. 2009 08:34

automat je super do vetsich mest. Obcas, kdyz uviznu v zacpe me docela stve porad radit/vyrazovat.
.: MX-5_NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino :.
dopr
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Captain Slow 5. 11. 2009 08:35

Ja bych byl i s dobrym klasickym HDM automatem rychlejsi nez s manualem, ale to proto ze sem lama.
Captain Slow
VIP moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robbert 5. 11. 2009 08:43

beat píše:Prostě se z nás začínají stávat amíci.

Za chvíli se přestanou krást auta s manuálem, protože s tím zloděj nebude umět odjet.


KÉŽ BYS MĚL PRAVDU...
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metaljohn 5. 11. 2009 16:08

Jakej je teda technickej rozdíl mezi srovnáním otáček přes spojku a klasickým meziplynem přes neutrál? Měl jsem za to, že převodovka se točí tak rychle, jak se točí kola, takže stačí jen vyhnat otáčky motoru, tak aby se to srovnalo. Jenže kdyby to tak stačilo, tak by se asi nedělal náročnější meziplyn přes neutrál. Co se děje v převodovce, když např při podřazování z 3 na 2
a) šlápnu na plyn při zašláplé spojce
b) meziplyn přes neutrál

Já sám používám meziplyn přes neutrál nedělám, a přitom podřazení ani není ani cítit, tak v čem je klasickej meziplyn lepší? Doufám, že to někdo bude vědět budu mít víc jasno :hm
Naposledy upravil metaljohn dne 5. 11. 2009 16:23, celkově upraveno 1
MX-5 NB 10thAE, ex BMW E46 323i
Nikon D5000 + 18-105 DX VR
metaljohn
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků