Jak správně řadit ?

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod one-z 27. 10. 2009 20:16

Asi tak, u dnešních aut je to v pohodě, ale třeba u mého verku s 210tkm, navíc skoro dvacet let starej není žádná ***** dostat tam rychle bez odporu dvojku třeba v 70, s meziplynem můžu zařadit dvěma prsty.
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dopr 27. 10. 2009 20:33

Brus píše:
dopr píše:one-z : jj, to je takovy polovicni meziplyn, tzv heel-and-toe


zkoušel jsi to v MX? špičkou se brzdit nedá protože patu na plyn prostě nedostaneš.

A jako waltr slušný, jenže on v tom má hewland a spojku pro řazení nahoru nepotřebuje vůbec a dolů ne nutně

jo no, u mxky to nejak nejde , takze pouzivam jen proslapnuti plynu pred podrazenim na vyrovnani otacek motoru. ]:-<
a zkousel jsi to hranouchodidla ?
.: MX-5_NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino :.
dopr
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Brus 27. 10. 2009 21:16

dopr píše:
Brus píše:
dopr píše:one-z : jj, to je takovy polovicni meziplyn, tzv heel-and-toe


zkoušel jsi to v MX? špičkou se brzdit nedá protože patu na plyn prostě nedostaneš.

A jako waltr slušný, jenže on v tom má hewland a spojku pro řazení nahoru nepotřebuje vůbec a dolů ne nutně

jo no, u mxky to nejak nejde , takze pouzivam jen proslapnuti plynu pred podrazenim na vyrovnani otacek motoru. ]:-<
a zkousel jsi to hranouchodidla ?


no tak to právě dělám
Brus
Inventář

Odeslat příspěvekod dopr 27. 10. 2009 21:30

brus : jj, ok ;)
.: MX-5_NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino :.
dopr
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 3. 11. 2009 07:01

takze je nejaky vysledek?
anonymni

Odeslat příspěvekod m.leky 3. 11. 2009 10:18

Myslim, ze to tady nezaznelo, pokud jsem cetl pozorne. PLYNULOST je alfa a omega spravneho prerazeni, rychlost prerazeni postupne prijde. Meziplyny davam pri razeni dolu snad vzdy, kdyz to v danem aute jde. Souhlas s goesem, ze ve spouste aut mackat brzdu a plyn najednou proste nejde. Pak jsou auta, rekl bych nova, kde to uz i ztraci smysl ci je to zbytecne(diky nejake technice).
Co znamena BMW? Budes mit vydaje,dvojity :-D
m.leky
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod -pb- 3. 11. 2009 11:01

Meziplyny nepoužívám, nevidím v nich žádnou výhodu a ani je neumím.
-pb-
Inventář

Odeslat příspěvekod Vana666 3. 11. 2009 14:40

-pb-: nevěš hlavu, řidičů co se techniku jízdy ještě pořádně nenaučili je na silnicích víc :-)
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pan.Tofle 3. 11. 2009 15:50

razeni bez meziplynu je jako chcani bez prdu. A chcani bez prdu je jako laska bez ***** ...
Radim Uzel: Řekněte si otevřeně, co vás vzrušuje.
Pan.Tofle
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod R.F. 3. 11. 2009 17:17

Tak tak...:) A me to spickou a patou taky nejde... takze nezbyva nez hranou chodidla... Akorat tam tu nohu nevytocim pri lehkym pribrzdeni, protoze ty pedaly jsou proste moc daleko od sebe...:)
Vzhůůůru modrobílé šály...!!!
R.F.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod -pb- 3. 11. 2009 17:25

Vana666 píše:-pb-: nevěš hlavu, řidičů co se techniku jízdy ještě pořádně nenaučili je na silnicích víc :-)

však se to taky ani do budoucna učit nehodlám, nejezdím totiž vejtřaskou 8-)
-pb-
Inventář

Odeslat příspěvekod siol.a 3. 11. 2009 17:28

Pata špička je dobrá pro japonce s velikostí nohy 37, slušně rostlej našinec většinou musí používat hrany. :-P
Mládenci, uvolněte ovládací páčky.
siol.a
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 3. 11. 2009 19:15

Hele a když vyřadím bez spojky, tak by to nemělo při tom meziplynu vadit ne?
neovce TM
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MarkFX 3. 11. 2009 19:17

Čendoslav píše:Tady je ukázka toho co popsal HondaMan...ale to už je vyšší level...:-)

aháááá, tak konečně už to chápu... O:-)
Ale stejnak si to nedokážu představit jak tam dole točím tu moju velkou (47) nohu, hranama si to taky moc představit nedokážu...
No až budu v autě, tak zkusím... :hm
Kolo je poslední vynález stvořený člověku pro radost...

Majkl vP. > I kdyby všichni byli úplně ticho, tak Mark přijde a něco řekne. On něco řekne.. Já chci něco říct, ale on něco řekne.. chci zase něco říct, ale on zase něco řekne.

Mondeo 2.5 V6
MarkFX
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cykloš 3. 11. 2009 19:20

aikoN píše:Hele a když vyřadím bez spojky, tak by to nemělo při tom meziplynu vadit ne?


Meziplyn se často používá bez spojky, motoru to neublíží - jen to chce trochu umět.
cykloš
Nováček
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků