Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
A v tom pripade diagnostika ukaze proc, rozhodne lepe nez u ICE.mrazik píše:Jenze baterie ma obcas tu krasnou vlastnost umrit bez varovani.
eLzyx píše:Motory dají miliony kilometrů. Ano, HV elektronika motoru třeba ne, ale ta je u Tesly výměnná (aspoň to mám potvrzené u 3/Y) a nestojí to úplně ranec (40k Kč?).
Ne, ale nevdi me to, nabídka nových aut je tragická. Beru to jako nutné zlo.ace2 píše:hele reálně toužíte po tom si koupit ICE auto co má 200 tis km?
Zcela s tebou souhlasím, prostě tak starý a ojetý auto si můlže člověk koupit jen v případě, že se v tom vyzná a počítá s tím, že si to sám opraví.ace2 píše:Taky jsem měl Nissana Sunny z 93. a měl jsem ho od 160 tis do 240 tis km a dal jsem ho pryč až když mi projel hever prahem. Dneska bych si určitě nešel koupit 160 tis km VW Passat a lepší a čekal že to bude fungovat.
Proto se dostávám k tomu že 200 tis km ekvivalent Passatu v elekřině bude bezproblémová ojetina u které je zcela reálná šance že bez drahýho servisu dá dalších 200 tis km. Proto tvrdím že s EV se použitelnost ojetin posune o pár set tis km.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků