Zacina elektrifikace?

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod powerball 25. 3. 2023 17:30

A nebo prostě bude mít hrdlo pistole na e-benzin jinej průměr takže to nepůjde strčit do běžný díry.
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 25. 3. 2023 17:43

Nic z toho není neochcatelné. Ba přímo lehce ochcatelné.
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 25. 3. 2023 19:16

mrazik píše:Jenze baterie ma obcas tu krasnou vlastnost umrit bez varovani.
A v tom pripade diagnostika ukaze proc, rozhodne lepe nez u ICE.
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod karf 25. 3. 2023 19:45

eLzyx píše:Motory dají miliony kilometrů. Ano, HV elektronika motoru třeba ne, ale ta je u Tesly výměnná (aspoň to mám potvrzené u 3/Y) a nestojí to úplně ranec (40k Kč?).

Vždyť v každým článku o velkých nájezdech Tesly je napsáno, že měnili nejen baterky, ale i motory. A na sauto je celá řada Tesel, kde je výměna motoru v historii zmíněná. To mi přijde dost zvláštní, ale na druhou stranu el, motor prostě není nesmrtelný a občas je prostě potřeba převinout.
karf
Nováček

Odeslat příspěvekod ace2 25. 3. 2023 23:27

hele reálně toužíte po tom si koupit ICE auto co má 200 tis km? A myslet si že to bude bez problémů? V reálným světě se tyhle ojetiny prodávají lidem co prostě jinou možnost v budgetu nemají a koupí si co můžou rozumně oservisovat a pak to kupují lidi co si myslí že nasajou dolítanou premii a polepší si na sociálním žebříčku, ale nikdo jiný reálně uvažující si nejde koupit ojetý auto co má najeto 200kKm+. Elektrický auta jsou fajn a budou jenom lepší. Já se na to těším. Představa že jedu EV cabriem je celkem skvělá, stejně tak nějaké auto typu eletrický Hondy do města.

Můj dojem z EV auta byl takový, že když jsem zpět přesedl do ICE tak jsem měl fakt pocit jako kdybych lezl do parního stroje. Jasné chápu, dojezd, je to drahý atd, ale jako stroj je to prostě skvělý svezení. Ticho, žádné vibrace a instantní výkon bez snahy, absolutně 0 problém mít EV a jezdit s tím.

Business s repasí acu packů si trh nedá ujít. Bude to velký trh a velké peníze a kde je poptávka se vytvoří nabídka. Úplně si nemyslím že budou chodit lidi s 10+ starým autem do autorizáku kupovat acu packy za retailové ceny do svého VW ID
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 25. 3. 2023 23:30

Ano.4,5 roku zpet sem si koupil auto co melo najeto 206000km.Ted ma najeto 302000km a nebyl s nim zadnej problem celou dobu.A vubec netusim proc by mel bejt.Vsak to je ***** najezd.Prober se z ty tvoji katarsky diskoteky :D Realnej zivot v Evrope funguje trochu jinak nez u vas v piskovne.
seek discomfort
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 25. 3. 2023 23:32

Jako jak? Enlaghni mě jak si tady žijeme jinak co se aut týče. Bych si docela poslechl.
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 25. 3. 2023 23:35

To vubec netusim.Ja jen vim ze vase zeme je velka zhruba jak Morava a mate tam asi tri realny mesta.Takze jezdeni tam bude asi trochu jiny nez v Evrope kde si z nudy muzes pres vikend dojet jen tak treba z Prahy do Parize na kafe.
seek discomfort
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 25. 3. 2023 23:41

to že jsi za hodinu "všude" je pravda, ale nevidím v tom spojitost že by si tady každej kupoval nová aut, nebo na druhou stranu si tady chtěl každej kupovat dobrovolně 200 tis km ojetinu po Indický rodině. O proti obecné představě jsou tady lidi celkem chudí a statistiky tady vytahuje jen pár % lokálců a pár tisíc expatů na specializovaných pozicích. Takže se tu kupují auta úplně stejně pragmaticky jako v Evropě. Ve finále chce většina lidi auto co bude fungovat, nezrujnuje tě a bude to schopen někdo servisovat.
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 25. 3. 2023 23:49

Jo no.Tak ja sem holt uz dlouho alergickej na to ze auto co ma 200 na hrbu je na odpis.Proto se v cesku tak masivne staceli tachometry, protoze kazdej chtel 10 let stary auto co ma najeto 100 tisic.Protoze kdyby melo vic tak je uz na odvoz do srotu.Neni to pravda.Ale dobre vam tak vsem co jste si koupili auto se stocenym tacho.Mate co jste chteli.A narazku na Katar sem myslel spis k ty tvoji vecny propagaci EV.Jasne ze s nabitou baterkou objedes Katar 4x dokola.V evrope nedojedes moc daleko.
seek discomfort
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 25. 3. 2023 23:51

Čistě z pohledů Čechů, hlavní gró provozu dělají firemní auta. Ta se kupují nová.
Mezi obyčejným plebsem na vesnici, který musí jezdit autem, převládají staré šunky, protože ti lidé to za 10 let odjezdí ze 200kkm na 300kkm. Je to racionální chování, protože pořizovací cena je desetinová proti novému.
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 25. 3. 2023 23:59

Jo to jo. EV by tady bylo skvělý. Elektřina tady stojí v přepočtu 0,70 kč. Na jedno nabití bych jezdil patrně týden mého intenzivního ježdění a někdy bych nabil jen jednou měsíčně. V podstatě bys tady neměl ani nutnost nabíjet na veřejných nabíječkách. Ideální stav, každý ráno v garáži připravený auto na 400km

jestli sis koupil 200tis km auto tak sis pořídil předpokládám jednoduchou atmosféru a už to máš několik let. Představa že někdo jde a koupí si 200 tis km Euro6 auto tak to nebude fungovat ani ekonomicky, ani ke spokojenosti.
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 26. 3. 2023 00:01

Jo to je pravda, to uznavam.Ja mam starou japonskou atmosferu, to vydrzi vsechno.Tem novym autum s eko ***** bych tolik neveril uz.
seek discomfort
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 26. 3. 2023 00:08

Taky jsem měl Nissana Sunny z 93. a měl jsem ho od 160 tis do 240 tis km a dal jsem ho pryč až když mi projel hever prahem. Dneska bych si určitě nešel koupit 160 tis km VW Passat a lepší a čekal že to bude fungovat.

Proto se dostávám k tomu že 200 tis km ekvivalent Passatu v elekřině bude bezproblémová ojetina u které je zcela reálná šance že bez drahýho servisu dá dalších 200 tis km. Proto tvrdím že s EV se použitelnost ojetin posune o pár set tis km.
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 26. 3. 2023 06:05

ace2 píše:hele reálně toužíte po tom si koupit ICE auto co má 200 tis km?
Ne, ale nevdi me to, nabídka nových aut je tragická. Beru to jako nutné zlo.

Ale souhlasim, ze nechapu proc by si neautickar clovek nekoupil novy auto co 5 let me nedava smysl. Jenže pokud je TCO tesly 2 000 000 / 5 LET a TCO normálního auta je za 5 let 300 000 ...

-----------------------

Tesla motory se menili hlavne ai u tech starejch, ono ty auta po radsteru celkove neprodavai tak dlouho, tak to jeste tenkrat neumi nechat vyrobit asi.

Ale tak chápu, že zas napíšeš něco ala socka co na to nemá hledá důvody, nová auta lepší, bla bla bla. Už si ani nemyslím, že je to trolení.

-- 26. 3. 2023 06:09 --

ace2 píše:Taky jsem měl Nissana Sunny z 93. a měl jsem ho od 160 tis do 240 tis km a dal jsem ho pryč až když mi projel hever prahem. Dneska bych si určitě nešel koupit 160 tis km VW Passat a lepší a čekal že to bude fungovat.

Proto se dostávám k tomu že 200 tis km ekvivalent Passatu v elekřině bude bezproblémová ojetina u které je zcela reálná šance že bez drahýho servisu dá dalších 200 tis km. Proto tvrdím že s EV se použitelnost ojetin posune o pár set tis km.
Zcela s tebou souhlasím, prostě tak starý a ojetý auto si můlže člověk koupit jen v případě, že se v tom vyzná a počítá s tím, že si to sám opraví.

Ono když ty passaty se 160 000 budou z áček z výkupu ...

Mám strašně dlouho oktavii 2, má najeto skoro 300 000km, ale tak poslednich 10 let nebyla v servisu, tak prostě funguje, vše.

Přitom se traduje jak se to hned rozbije, že dpf atd.



Divný, že EV teda nemáš, když je to tak skvělý ...
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků