Videa s akcelerací Vašich vozů....

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod maincoonsback 18. 4. 2021 14:10

Sám uvidíš...
/Ne že by byl chleba levnější/.
Už tak je to srovnání hrušek s jabkama...
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod PatV 18. 4. 2021 14:11

No to je divný, že nafta má delší zpřevodování než (byť turbo)benzín. :oboze
3.0 V6
2.0 R4
PatV
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 18. 4. 2021 14:12

Píšu snad někde, že je to divný?

Celý problém je prostě v tom, že mám zkušenost, že fleetove Octavky nestíhají v pružném zrychlení. Tak sem natočil něco, co sem si chybně myslel že je GD..., což zase pitomcum nic nedokazuje, protože fleetove Octavky zásadně pružne zrychlují na 4ku a tam jsou neporazitelné...

No je to těžký ...

Tak to prostě jak budu mít chvilku natočím na tu 4ku, což ale zase bohužel nic nedokazuje na tu debatu předchozí...

Mně to tak těžký nepřijde.

Ale jak sem říkal, chleba.levnejsi nebude. JGC sprinter není, ale na 2,5t. dobrý... Sem spokojeny.
Naposledy upravil maincoonsback dne 18. 4. 2021 14:16, celkově upraveno 1
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 18. 4. 2021 14:14

Hele, ty jsi jsem přišel a začal tlamovat, jaká je to bída a že Jeep a blablabla. Teď jsi natočil kickdown (ačkoliv ten vůbec neřešíme) a zjistil jsi, že to jede nemlich stejně, tak přemýšlíš, jak z toho ven. Furt se nevymlouvej na nějaký otáčky apod. natoč 90-160 na 4 bez kickdownu jako všichni a tečka. Pravidla jsou jasný.
6,2 V8 375kW, 4,0 V8 470 kW, 3,5 V6 206 kW, 3,0 V6 200 kW a pár kafemlejnků…
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 18. 4. 2021 14:15

Jsem teď nedávno jel dekarbonizační okreskovou jízdu a natrefil jsem taky na nějaký Jeep, tuším starší Renegade. Snažil se mě uviset, ale nedával to ani na akceleraci při výjezdech z obce, ani zatáčky.
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 18. 4. 2021 14:19

Nissan350Z píše:Hele, ty jsi jsem přišel a začal tlamovat, jaká je to bída a že Jeep a blablabla. Teď jsi natočil kickdown (ačkoliv ten vůbec neřešíme) a zjistil jsi, že to jede nemlich stejně, tak přemýšlíš, jak z toho ven. Furt se nevymlouvej na nějaký otáčky apod. natoč 90-160 na 4 bez kickdownu jako všichni a tečka. Pravidla jsou jasný.


Ale prd.
Celá debata začala mezi mnou a Arniem před měsícem, kdy Arnie napsal něco v tom smyslu, že každé TSi jede líp než JGC. A ačkoliv je.mi to jedno, páč nezávodím, tak mi to nepřišlo úplně správně. Proto sem na to reagoval.

A ano zdálo se mi to pomalý....

A popravdě i teď si myslím, že bez toho kickdownu to zase o tolik pomalejší nebude... ;-)
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Arnie J 18. 4. 2021 14:26

To si nějak blbě pamatuješ :) Psal jsem něco v tom smyslu, co na konci minulé strany.
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 18. 4. 2021 15:28

Arnie J píše:komu se ještě nechce spát, tak šup pro popcorn, tady máte ještě jeden celovečerní film :D


tyjo to ma ukazatel teploty chladici kapaliny
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 18. 4. 2021 15:39

aikoN píše:Jsem teď nedávno jel dekarbonizační okreskovou jízdu a natrefil jsem taky na nějaký Jeep, tuším starší Renegade. Snažil se mě uviset, ale nedával to ani na akceleraci při výjezdech z obce, ani zatáčky.

Tak proti silnému litru samo neměl šanci, o tom žádná.
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pan domaci 18. 4. 2021 16:17

A co se týká Jeepu, tak ten je, zvlášť při obsazení /to auto o tom moc nevi/ úplně jiná liga, než tady to cos natočil. To sem celkem klidný.

Už jen proto, že u Jeepu se mi zatím nestalo /no asi i díky automatu/, že bych nějaký rychlostní souboj prohrál a nebo sem se musel tvářit, že tam nechci být první, tak jak sem si zvykl v Honde.

Jen sem si po tom cos tady psal ověřil, jestli ty škodovky stíhají a nebo ne..., Což není problém si ověřit, když dost z nich je chytlavých... A ne. Nestíhají. /Myslím ty bezne Octavia IV, jaks psals/.


Prostě to.poznas i při předjíždění a v běžném provozu, že to jede jaksi o něco líp, že to předjíždění je snazší a že úplně neplatí to cos psal ty.


Celý problém je prostě v tom, že mám zkušenost, že fleetove Octavky nestíhají v pružném zrychlení. Tak sem natočil něco, co sem si chybně myslel že je GD..., což zase pitomcum nic nedokazuje, protože fleetove Octavky zásadně pružne zrychlují na 4ku a tam jsou neporazitelné...


Realita

90-160 bez omezení rychlostního stupně

JEEP cca 17-19 sekund
Octavie 1,5 TSI to zvládá za 13,5 a naftová 110 kW za cca 15
Pan domaci
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MirecBA 18. 4. 2021 16:58

Nissan350Z píše:Hele, ty jsi jsem přišel a začal tlamovat, jaká je to bída a že Jeep a blablabla. Teď jsi natočil kickdown (ačkoliv ten vůbec neřešíme) a zjistil jsi, že to jede nemlich stejně, tak přemýšlíš, jak z toho ven. Furt se nevymlouvej na nějaký otáčky apod. natoč 90-160 na 4 bez kickdownu jako všichni a tečka. Pravidla jsou jasný.



hlavny rozdiel bude v tom, ze jeep vyrazne lepsie vystreli, cim ziska naskon na ceste, aj ked finalny cas do 160 bude rovnaky, na ceste bude jeep asi v predu, zda sa mi ze ho zdrzovalo aj pomale radenie
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod Redlajn 18. 4. 2021 17:19

Pan domaci píše:
A co se týká Jeepu, tak ten je, zvlášť při obsazení /to auto o tom moc nevi/ úplně jiná liga, než tady to cos natočil. To sem celkem klidný.

Už jen proto, že u Jeepu se mi zatím nestalo /no asi i díky automatu/, že bych nějaký rychlostní souboj prohrál a nebo sem se musel tvářit, že tam nechci být první, tak jak sem si zvykl v Honde.

Jen sem si po tom cos tady psal ověřil, jestli ty škodovky stíhají a nebo ne..., Což není problém si ověřit, když dost z nich je chytlavých... A ne. Nestíhají. /Myslím ty bezne Octavia IV, jaks psals/.


Prostě to.poznas i při předjíždění a v běžném provozu, že to jede jaksi o něco líp, že to předjíždění je snazší a že úplně neplatí to cos psal ty.


Celý problém je prostě v tom, že mám zkušenost, že fleetove Octavky nestíhají v pružném zrychlení. Tak sem natočil něco, co sem si chybně myslel že je GD..., což zase pitomcum nic nedokazuje, protože fleetove Octavky zásadně pružne zrychlují na 4ku a tam jsou neporazitelné...


Realita

90-160 bez omezení rychlostního stupně

JEEP cca 17-19 sekund
Octavie 1,5 TSI to zvládá za 13,5 a naftová 110 kW za cca 15

Dobrá práce. :D
Redlajn
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ingos 18. 4. 2021 17:22

Dle videa to je cca 14-15sec s kickdownem. Takže dynamika na úrovni 1.0TSI v Golfu nebo Octávce. S tímhle vrakem opravdu octávky s 2.0TDI nevytrestáš. Oni prostě nezávodí, když je hrdinně pojíždíš za každé situace.
Ve vyšších rychlsotech se vůbec není o čem bavit.
EDIT: ještě jsem zkounul druhé video a tam je to spíš 16-17, takže poněkud zvláštní rovina. Opravují původní tvrzení, tohle je pod úrovní 1.0TSI, ta dá 90-160 na 4ku za 16-17.
Ingos
Inventář

Odeslat příspěvekod MirecBA 18. 4. 2021 18:07

Rovina by moze, pri krabici spravi rozdiel vietor a to aj bocny
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod Tomas B 18. 4. 2021 18:13

wolf a jeho jiz historicke slohove vymluvy
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků