Focus 2015+ motor?

Dodge, Ford, Chrysler, Pontiac...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod K86 24. 1. 2019 21:06

Diskuzni forum je od slova diskutovat, ne?
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 24. 1. 2019 21:08

K86 píše:Ma cenu psat neco dal?
Co treba vykon auta? v pohode? 180koni tam fakt je? a na kolik koni to pocitove jede?


Neupravuj posty pak odpovedi nedavaji smysl. Hele resime co chovani prevodovky nebo rvoje imaginarni auto se kterym jsi jezdil.?

-- 24. 1. 2019 21:09 --

K86 píše:Diskuzni forum je od slova diskutovat, ne?


Ne. Je tu od toho aby provozovateli vydelalo prachy. A nekteri majinpotrebu si vymyslet aby bylinzajimavi. Jinak si diskutujnjak chces ja to nebranim.
anonymni

Odeslat příspěvekod K86 24. 1. 2019 21:10

Chovani prevodovky je i to, ze ti sebere tolik vykonu, ze tomu ujede auto o desitky koni slabsi. Krome teda toho jak to radi.
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 24. 1. 2019 21:12

Tezko rict slozite se hledaji podobne auta pro seovnani. U smaxe jsou tam dany velmi kratke tri kvalty. Zeychleni od 40 nahoru je uz naprosto standardni. To neni tim ze je to pomale nebo nekomfortni.
anonymni

Odeslat příspěvekod burty s krenem 24. 1. 2019 21:13

To neni špatné hdm
Je to dvouspojka
burty s krenem
Demakokot
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 24. 1. 2019 21:13

Hmd?
anonymni

Odeslat příspěvekod burty s krenem 24. 1. 2019 21:15

Jo sem se sekl
To bylo na kacko
burty s krenem
Demakokot
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 24. 1. 2019 21:15

Ja ale nemyslim to, ze ti to nandal kokodak.

Tak znova a naposledy. Jestli ti PS vyhovuje, OK.

Za sebe ho nedoporucuju
- pomale razeni (je jedno jesti D nebo S)
- cukani pri razeni (je jedno jesti D nebo S)
- ubira dost vykonu motoru
- ani pravidelny servis neni zaruka toho, ze se prevodovka draze nevysype
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 24. 1. 2019 21:16

Nevim co mu hrablo. Smax je ruzny sle zeivna prevodovka je perfektni coz treba pri seovnani uznal i arnold s dsg. Ale tak co uz.
anonymni

Odeslat příspěvekod T.E.CH 24. 1. 2019 22:04

Všude jsem četl a i lidé co to mají( PS ) tvrdí, že je to uživatelsky přijemný, řadí měkce a i funguje dobře. Myslím že to není ke kritice.( nejel jsem)

DSG asi rychleji "strojově" řadí, ale prý je ucukanější při pomalé jízdě. (jezdím) Asi to bude i dle motorizace. Řeším pouze mokrou.

Jinak ohledně oprav a výdrže , (opět pouze mokrá) , je na tom prý lépe DSG od koncernu. Jaká je přesná realita nevím...lidi se o to oněkdy nestarají a je vše jinak.


U suché je to jinak. Ostatně prý Ford měl taky "suchou" a to byl průser jak vrata. Všichni se učí....

Ono asi záleží, z čeho do toho člověk přesedne. Ono i s automatem se musí umět jezdit....

Jinak řešíme robotickou předpokládám.....

http://www.forum.ford-club.sk/viewtopic ... e9cb129b31
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod Arnie J 25. 1. 2019 00:20

A není těch powershiftů víc druhů? Neřek bych, že ve Focusu 2015+ bude to stejný jako v goesově S-Maxu. Btw. tam mi to přišlo, že to řadí hladce a dostatečně rychle. Že to nějaký výkon žere je možné, ty dynamické parametry nejsou úplně oslnivé.
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 25. 1. 2019 08:11

Neni to spis awd? A goes neni nikdy vykaděnej
burty s krenem
Demakokot
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 25. 1. 2019 08:25

Pobavilo...
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 1. 2019 08:30

K86 píše:Ja ale nemyslim to, ze ti to nandal kokodak.

Tak znova a naposledy. Jestli ti PS vyhovuje, OK.

Za sebe ho nedoporucuju
- pomale razeni (je jedno jesti D nebo S)
- cukani pri razeni (je jedno jesti D nebo S)
- ubira dost vykonu motoru
- ani pravidelny servis neni zaruka toho, ze se prevodovka draze nevysype


- pomale razeni (je jedno jesti D nebo S)
- cukani pri razeni (je jedno jesti D nebo S)

proc mas porad potrebu lhat? Ocividne jsi s tim nejel, nebo jsi jel s tou prvni generaci

- ubira dost vykonu motoru

opet nesmysl, dynamika je horsi diky kratsim prevodum, vyse uz je to srovnatelne, to je proste realita, opet lzes


- ani pravidelny servis neni zaruka toho, ze se prevodovka draze nevysype
mohu se zeptat, u jake genilani prevodovky je pravidelny servis zarukou, ze se prevodovka draze nevysype?

Proste jen hejtujes.
anonymni

Odeslat příspěvekod Arnie J 25. 1. 2019 08:34

Že je dynamika horší díky kratším převodům, to slyším prvně :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků