Vlakový koutek

Dodge, Ford, Chrysler, Pontiac...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod George_Couser 11. 10. 2021 18:21

m.kv píše:No kupoval 12 min před odjezdem, takže jim do sytému asi stejně nezapadnul.
U těch co kupujou až ve vlaku radši mlčím :D


Pokud průvodčí narazí na jízdenku, která v jeho POPce ještě neexistuje, tak si provede manuální update mimo stanovený interval.
George_Couser
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 11. 10. 2021 18:26

Jouda.III píše:Když má hodinu zpožděmí, tak to snad zjistíš v apce. Nebudeš čekat, že tu hodinu zkrátí na 10 minut...

No to jo, ale jízdenku jsem mohl koupit třeba 3 dny předtím.
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 11. 10. 2021 18:48

George_Couser píše:Situace je stejná, v obou případech uzavíráš nějakou smlouvu, kde jsou dány práva a povinnosti obou stran. Jinak co se týče změny/neřazení vagonu, tak to u ČD platí už nějakou dobu. Zobrazuje se to jak v aplikaci, tak pokud máš udělen souhlas (GDPR) tak přijde i mail....

Mimochodemta přepravní smlouva řeší i to, když není řazený vagon, včetně případné kompenzace pokud nedostaneš náhradní místo. Ale předpokládám, že nadáváš a přepravní podmínky neznáš. ;-)

(Btw kolik chceš vrátit za místenku, když je zdarma?)


appku mám i s registrací, kupuji přes ni lístky, teda kupoval jsem. Nepřišlo nic, žádná notifikace, nic, jebat na lidi, prachy máme, na zbytek serem.

To si jako vážně čteš přepravní smlouvu, když jedeš vedle do vsi busem? Proč, proboha? V normálním světě, včetně vysmívaného východu prostě vlezu do busu, co dojede přesně na čas, včetně maršutky v hornídolní, zaplatím a jedu. V cíli vylezu, hotové, vyřešené . .

S ČD si mám teda přečíst přepravní smlouvu, koupit jízdenku, modlit se, aby vlak vůbec dojel a když na mně nezbyde flek na sezení, tak holt postojím u hajzlu. Fakt prvotřídní servis . . Děkuji, nechci
Keď auto tak žiguli, keď kopnuť tak do gulííí.
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod George_Couser 11. 10. 2021 19:07

PeTr7650 píše:S ČD si mám teda přečíst přepravní smlouvu, koupit jízdenku, modlit se, aby vlak vůbec dojel a když na mně nezbyde flek na sezení, tak holt postojím u hajzlu. Fakt prvotřídní servis . . Děkuji, nechci


Číst nic nemusíš, je to plně tvoje rozhodnutí, ale pak se nesmíš divit. Chápu že si každý představuje, že má jen práva a ostatní jen povinnosti, ale reálný svět je bohužel krutý. ;-)
George_Couser
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hopa26 11. 10. 2021 19:07

neserem. bojujem o každého zákazníka!
někdy je to ale těžké. nejhorší jsou asi dny, kdy jezdí powa a petr.
hopa26
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 11. 10. 2021 19:34

:D :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 11. 10. 2021 19:35

:D
renaultí 1.8 M5P EDC
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 11. 10. 2021 21:06

:D
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m.kv 12. 10. 2021 05:41

George_Couser píše:
m.kv píše:No kupoval 12 min před odjezdem, takže jim do sytému asi stejně nezapadnul.
U těch co kupujou až ve vlaku radši mlčím :D


Pokud průvodčí narazí na jízdenku, která v jeho POPce ještě neexistuje, tak si provede manuální update mimo stanovený interval.


V pohodě. Jak jsem psal nechápu, ale respektuju. Mladej už ví kdy může koupit přes apku a kdy až ve vlaku. Porodní bolesti při prvním používání vlaku a pochopení vlakosvětu. :-)
m.kv
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hopa26 12. 10. 2021 06:32

Časem pochopí to čaro a zamiluje se, uvidíš!
hopa26
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m.kv 12. 10. 2021 07:06

Tak beru to jako dobrou přípravu pro život. Očekávání vs realita.
m.kv
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Redlajn 12. 10. 2021 08:37

George_Couser píše:
PeTr7650 píše:S ČD si mám teda přečíst přepravní smlouvu, koupit jízdenku, modlit se, aby vlak vůbec dojel a když na mně nezbyde flek na sezení, tak holt postojím u hajzlu. Fakt prvotřídní servis . . Děkuji, nechci


Číst nic nemusíš, je to plně tvoje rozhodnutí, ale pak se nesmíš divit. Chápu že si každý představuje, že má jen práva a ostatní jen povinnosti, ale reálný svět je bohužel krutý. ;-)

A) bejt rádi za zpětnou vazbu
B ) naznačit zákazníkovi že je debil a nepotřebujeme ho

ČD : Bé!!
Redlajn
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slawall 12. 10. 2021 08:46

To je fakt vtip...statni moloch no.
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 12. 10. 2021 08:56

ajznboňáci prej byli vždycky takoví, to říkali už moji předci :D
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 12. 10. 2021 09:02

Vždycky sem chtěl bejt ajznboňák, ale naši mi to zakázali.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka