Vlakový koutek

Dodge, Ford, Chrysler, Pontiac...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod glider 7. 10. 2021 16:03

powerball píše:
glider píše:Nasiel som to, pre 4 ludi, 2 kupe spacie to boli, rok 2018.

Trip route: Uzhgorod - KYIV PAS
Total cost: 3 851.00 UAH

Cca 125e pre 4.

Tak to je hodně slušný.Tos kupoval nějak dlouho předem? ja to kupoval týden předem a tam už právě byla jednička 3x dražší než dvojka.

-- 7. 10. 2021 13:54 --

Redlajn píše:To by nás stálo 1500 jako nejvíc obyč sedací lístek a cestou bys měl na dvou úsecích náhradní dopravu busem.

jo tak to tedt funguje :D


23.3. som to kupoval
4.5. sme sli
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 7. 10. 2021 16:05

na garaz sraz bych nedoporucoval jezdit, protoze pisou, ze je na kachlicce, ale tam jsou jen nejake duchodkyne
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod George_Couser 7. 10. 2021 16:55

lu.kas píše:Noční vlaky na Ukrajině jsou super.
Ale obecná úroveň železnice tam je rozhodně horší. Jo, možná míň zpoždění a jezdí na čas, ale to protože mají ty jízdní řády definovány hrozně pomalu. 200 km jedeš klidně 4 hodiny podle jízdního řádu. Vlaky obecně zastaralejší, hlučnější.


Přesně tak. K tomu tam jede po trati pár spojů za den. U nás je největší průšvih, že na koridorech jezdí tolik vlaků, co ta infrastruktura nemá šanci zvládnout. Jízdní řády našponované a stačí jakákoliv odchylka, tak se to dominovým efektem sere všechno napříč republikou. Hlavní tratě měly být dávno minimálně tříkolejné a i to by stačilo tak tak... ale jsme v ČR, že...

-- 7. 10. 2021 17:55 --

hopa26 píše:GC: Stejně gut, jak každej kdo jel někdy vlakem jede moudra, jak by se to mělo dělat lépe. Tohle mne i po tolika letech nikdy nepřestane udivovat. :D


+1

-- 7. 10. 2021 17:57 --

PeTr7650 píše:přesně tak, mě nezajímá, jak to mezi sebou mají, já zaplatím za lístek a chci dostat takovou službu, jakou jsem zaplatil.


Položím řečnickou otázku: Když si u stavební firmy objednáš fasádu a podepíšeš smlouvu že to budou mít za měsíc a on bude celý měsíc lít, takže to nepůjde natáhnout nebo jiný problém, tak taky budeš trvat na tom, že to mělo za měsíc být bez ohledu na počasí? Podepíše ti nějaká stavební firma takovou smlouvu, kde se k tomu zaváže?
George_Couser
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 7. 10. 2021 19:03

Já na celé ČD zvysoka seru a mám klid...sorry jako :D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 7. 10. 2021 19:07

Ne tak jako vlak je volba číslo 1, když mám auto v servisu. Fordisti vědí :D
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m.kv 7. 10. 2021 19:57

Včera mladej nestihl vlak kvůli autubusu co nepřijel. Má to knop, lístek koupil přes apku když čekal na autobus. Když zjistil, že nestíhá, dal vrácení lístku. Proběhlo v pořádku, akorát to nestihl 15 min před odjezdem (kupoval 12 min před odjezdem), takže 100% storno poplatek. To mě fakt pobavilo.
m.kv
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod George_Couser 7. 10. 2021 20:10

yndezit píše:Ne tak jako vlak je volba číslo 1, když mám auto v servisu. Fordisti vědí :D


Proto má ford taky 2x tlustší návod k použití než jiné značky. Vzadu jsou vytištěné jízdní řády...
George_Couser
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 7. 10. 2021 21:10

m.kv píše:Včera mladej nestihl vlak kvůli autubusu co nepřijel. Má to knop, lístek koupil přes apku když čekal na autobus. Když zjistil, že nestíhá, dal vrácení lístku. Proběhlo v pořádku, akorát to nestihl 15 min před odjezdem (kupoval 12 min před odjezdem), takže 100% storno poplatek. To mě fakt pobavilo.

to se s tím moc neserou :-)
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m.kv 7. 10. 2021 21:28

Njn. Jasně v podmínkácj to určitě je. Navíc jde o 9 Kč, ale nepochopím proč když vrátíš jízdenku před odjezdem vlaku, tak si účtujou 100%.
m.kv
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tslany 7. 10. 2021 22:08

15 minut před odjezdem je 100%, jinak pohoda.
Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečnost.
tslany
Inventář

Odeslat příspěvekod m.kv 7. 10. 2021 22:29

15min. je za 100% nepohoda 15:01 je pohoda. Realita. 0:01 před odjezdem = selský rozum = zbožné přání. Bohužel
m.kv
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod George_Couser 8. 10. 2021 09:39

15 min před odjezdem mají i jiní dopravci, Arriva dokonce 30 minut. OneTicket (státní tarif) jde vrátit max den předem. Je to doba, do kdy se zaktualizují palubní "pokladny," ať mají přehled co je platné a co nikoliv.
George_Couser
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hopa26 8. 10. 2021 10:29

m.kv , nyní když už tuto informaci víš, dej mi své číslo účtu a já ti tam pošlu 20 korun, ať máš nějaký bonus. až se příště o nádodním dopravci bude nehezky mluvit, můžeš zmínit že je naše chování lepší než u ostatních a nemůžes si stěžovat.
hopa26
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 8. 10. 2021 10:57

George_Couser píše:Položím řečnickou otázku: Když si u stavební firmy objednáš fasádu a podepíšeš smlouvu že to budou mít za měsíc a on bude celý měsíc lít, takže to nepůjde natáhnout nebo jiný problém, tak taky budeš trvat na tom, že to mělo za měsíc být bez ohledu na počasí? Podepíše ti nějaká stavební firma takovou smlouvu, kde se k tomu zaváže?


toto je ale úplně jiná situace. Koupíš si lístek na vlak, koleje jsou na zemi, mašinek je taky víc než je třeba a řazení vlaku je známé dostatečně předem. Navíc při koupi online mají dráhy můj telefon a email. Jakej je problém poslat jednoduchý text ve stylu "sorry, čuchl nám vagon a jinej nemame, vaše místenka neplatí, tady máte zpátky její cenu".

Ale nééé, sorry bro, my nic, to sždc, netopejr, je teplo/zima, . .
Keď auto tak žiguli, keď kopnuť tak do gulííí.
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod George_Couser 8. 10. 2021 11:22

PeTr7650 píše:
George_Couser píše:Položím řečnickou otázku: Když si u stavební firmy objednáš fasádu a podepíšeš smlouvu že to budou mít za měsíc a on bude celý měsíc lít, takže to nepůjde natáhnout nebo jiný problém, tak taky budeš trvat na tom, že to mělo za měsíc být bez ohledu na počasí? Podepíše ti nějaká stavební firma takovou smlouvu, kde se k tomu zaváže?


toto je ale úplně jiná situace. Koupíš si lístek na vlak, koleje jsou na zemi, mašinek je taky víc než je třeba a řazení vlaku je známé dostatečně předem. Navíc při koupi online mají dráhy můj telefon a email. Jakej je problém poslat jednoduchý text ve stylu "sorry, čuchl nám vagon a jinej nemame, vaše místenka neplatí, tady máte zpátky její cenu".

Ale nééé, sorry bro, my nic, to sždc, netopejr, je teplo/zima, . .


Situace je stejná, v obou případech uzavíráš nějakou smlouvu, kde jsou dány práva a povinnosti obou stran. Jinak co se týče změny/neřazení vagonu, tak to u ČD platí už nějakou dobu. Zobrazuje se to jak v aplikaci, tak pokud máš udělen souhlas (GDPR) tak přijde i mail....

Mimochodemta přepravní smlouva řeší i to, když není řazený vagon, včetně případné kompenzace pokud nedostaneš náhradní místo. Ale předpokládám, že nadáváš a přepravní podmínky neznáš. ;-)

(Btw kolik chceš vrátit za místenku, když je zdarma?)
Naposledy upravil George_Couser dne 8. 10. 2021 11:23, celkově upraveno 1
George_Couser
Moderátor
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka