Vlakový koutek

Dodge, Ford, Chrysler, Pontiac...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MELLO 17. 12. 2020 12:08

Děkujeme.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod George_Couser 17. 12. 2020 13:53

Ingos píše:Nehledě na to, že když žlutý jezdí po stejných kolejích, tak často za zpoždění ani nemůže když ho brzdí někdo z ČD


A jak ho brzdí?
Naposledy upravil George_Couser dne 17. 12. 2020 15:11, celkově upraveno 1
George_Couser
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jouda.III 17. 12. 2020 14:22

Ingos píše:...když ho brzdí někdo z ČD

Většinou je to právě naopak, několikrát se mi stalo, že vlak ČD z Pardubic až do Prahy s V max. 160 brzdil žlutej s Pershingem V max. 140
Jouda.III
Komunistobijec

Odeslat příspěvekod MELLO 17. 12. 2020 15:47

To nasere.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 17. 12. 2020 18:17

Sem jezdil denně 4 roky na střední vlakem a asi mi to nijak nechybí...
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 17. 12. 2020 19:41

není divu.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 17. 12. 2020 19:52

Ingos píše:...a cesty, kdy bych neměl ani v jednom vlaku zpoždění ..., bych napočítal na prstech jedné ruky.

+1 přesně, a to jsem míval jen jeden přestup.
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ingos 17. 12. 2020 20:59

George_Couser píše:
Ingos píše:Nehledě na to, že když žlutý jezdí po stejných kolejích, tak často za zpoždění ani nemůže když ho brzdí někdo z ČD


A jak ho brzdí?


Třeba tím, že žádný z těch vlaků ČD nejede včas? Jasně žlutý by měl mít přednost, ale když je zpožděné téměř všechno na těch dálkových spojích, tak to stejně nefunguje. Furt něco. Zpoždění z důvodu obratu soupravy, zpoždění vzniklo na území jiného státu (To byla jejich oblíbená výmluva), neočekávané události na trati, porucha lokomotivy apod. To kolikrát jsem zažil, že vagon místo chlazení topí, nebo v zimě zase netopí, že vagon s mojí místenkou není součástí soupravy, že zpoždění 3-4 minuty se na tabuli ani nepíše, to se bere jako standart apod.
Prostě jako každý státem vlastněný podnik to stojí úplně za ***** a čím dřív tahle pseudo firma padne a převezme to celé soukromý sektor, tím líp. Je mi líto lidí jako Hopa, kteří za tu firmu dýchají, a i já mám veskrze pozitivní zkušenost s personálem, (kromě lidí za okýnkem na nádraží, to je sorta lidí jako kamioňáci, nejspíš se pro to člověk musí narodit), ale celková koncepce a vedení jsou tragické.

Detto Česká pošta a podobné *****, které mě vytáčí pokaždé když tam vlezu.
Dej bůh, ať tu rychloželeznici dají postavit taky soukromníkům jako tu teď tu dálnici D4, to by mohlo nějak fungovat.
Ingos
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod tslany 17. 12. 2020 21:03

Bačův kokot utrený do záclony. Za zpoždění z velký části může dispečink, kterej ty vlaky posílá úplně dementně a pak to zpoždění přenáší dál a dál, i když to způsobil třeba vyvalenej strom u Ostravy ráno, večer jsou kvůli tomu zpožděný rychlíky u Karlových Varů. Když jančurák začínak, tak žluťásové měly dvě mašiny na soupravách, protože jim tma furt něco nefungovalo. Já jsem s tím jel jednou a to byla ***** největší, vagon byl překlimovanej, od podvozku furt něco házelo a vrzalo. Kdyby to dostaly do pazourů soukromníci, stalo by se akorát to, že by v tom byl bordel daleko většího rozsahu, než teď, protože s tím nemaj absolutně žádný zkušenosti.
Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečnost.
tslany
Štamgast

Odeslat příspěvekod George_Couser 17. 12. 2020 21:17

Ingos píše:
George_Couser píše:
Ingos píše:Nehledě na to, že když žlutý jezdí po stejných kolejích, tak často za zpoždění ani nemůže když ho brzdí někdo z ČD


A jak ho brzdí?


Třeba tím, že žádný z těch vlaků ČD nejede včas? Jasně žlutý by měl mít přednost, ale když je zpožděné téměř všechno na těch dálkových spojích, tak to stejně nefunguje. Furt něco. Zpoždění z důvodu obratu soupravy, zpoždění vzniklo na území jiného státu (To byla jejich oblíbená výmluva), neočekávané události na trati, porucha lokomotivy apod. To kolikrát jsem zažil, že vagon místo chlazení topí, nebo v zimě zase netopí, že vagon s mojí místenkou není součástí soupravy,



A to že to nejede včas je opravdu vina ČD? Přitom zpoždění u RJ a dalších dopravců je úplně ze stejných důvodů a statisticky stejně často. Stejně jako věčně nefungující klima nebo topení je běžným standardem i u těch vyřazených vozů z Rakouska co provozuje RJ.... mimochodem i on běžně mění typy vozů bez upozornění cestujícím (viz věčné stížnosti i u nich na FB). ČD o té změně informují alespoň na webu a v aplikaci

Klima topení apod je o údržbě a vozovém parku dopravce, ale zpoždění z důvodu výluk, mimořádností a nedostatečné kapacity dopravní sítě opravdu není vina dopravců. Nejen ČD, ale ani ostatních... Btw poruchy vlaku stojí u ČD, stejně jako u jiných dopravců jen za naprosto minimálním počtem zpoždění. Čtyři pětiny jdou za infrastrukturou a dalšími faktory.

Ingos píše: že zpoždění 3-4 minuty se na tabuli ani nepíše, to se bere jako standart apod.
Prostě jako každý státem vlastněný podnik to stojí úplně za ***** a čím dřív tahle pseudo firma padne a převezme to celé soukromý sektor, tím líp. Je mi líto lidí jako Hopa, kteří za tu firmu dýchají, a i já mám veskrze pozitivní zkušenost s personálem, (kromě lidí za okýnkem na nádraží, to je sorta lidí jako kamioňáci, nejspíš se pro to člověk musí narodit), ale celková koncepce a vedení jsou tragické.



Bohužel někteří stále žijí v domnění, že železnice = jenom ČD..... tak ještě jednou Informace na tabulích neřídí ČD, ani ostatní dopravci. To dělá majitel infrastruktury - Správa železnic.
George_Couser
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ingos 17. 12. 2020 21:56

Já neříkám že jsou žlutáci perfektní, ale díky nim se alespoň trochu pohnul standart i v ČD, změnily se ceny apod. Navíc já s Leo ani Redimem nikdy nezažil jediný problém, kromě zpoždění samozřejmě, ale je pravdou, že jsem s nimi nejezdil tak často.
To, že koleje má v rukou správa železnic samozřejmě vím, ale to, že na ceduli nesvítí dobře zpoždění u vlaku ČD, nebo svítí špatně, tak mě jako cestujícího absolutně nezajímá, kdo to má ve správě. Pokud je to špatně, měl by někdo z ČD jít a říct, napište tam ***** správnou hodnotu!!
Jinak srovnávat hluk, komfort a rychlost rozjezdu, brždění, odpružení např. v Leoexpresu a ČD je jako Rolls a Dacia, tady rozhodně nesouhlasím, že soukromníci jsou na tom stejně.
Dodnes ti kreténi nejsou schopní dát do všech větších vlaků wifi nebo tak základní věc jako je pojebaná zásuvka.
Můžeš je hájit jak chceš, ale já s nima absolvoval asi 300 cest, 300+km a ta firma je prostě parodie, která tu nemá v roce 2020 co dělat.

-- 17. 12. 2020 22:01 --

https://www.mix24.cz/ceska-posta-zkolab ... .sznhp.box

No nene, kdo by to byl řekl, že bude velký zájem o balíky.... Idioti
Ingos
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod George_Couser 17. 12. 2020 22:40

měl by někdo z ČD jít a říct, napište tam ***** správnou hodnotu!

Říct to mohou, ale má to asi takovou váhu jako když půjdeš na ŘSD a řekneš jim, aby zvýšili rychlost na dálnici a urychlili uzavírky... proč tam nešel nikdo třeba z RJ, když se u nich také zobrazují nesmysly?

Dodnes ti kreténi nejsou schopní dát do všech větších vlaků wifi nebo tak základní věc jako je pojebaná zásuvka.


Nepočítám-li nejstarší vozy, které se postupně vyřazují, tak Wi-Fi a zásuvky jsou v dálkovce prakticky všude a v regionální dopravě taky rychle přibývají. Takový RJ nemá zásuvky ani wifi nejen třeba v regionálce v Ústeckém kraji, ale třeba ani ve všech vozech na lince R8, kde ji má mít podle smlouvy uzavřené s MD... (stejně jako uzavřené WC...). Takže jsou to stejní "kreténi" když to nemají ani dva roky po uzavření smlouvy, ve které se k tomu zavázali. ;-)


(Btw takové Deutsche Bahn nebo Švýcarské SBB jsou taky kreténi? Tam totiž Wi-Fi není s výjimku ICE nebo nových souprav Giruno také žádný standard, navíc pokud je, tak je často placená...)

Jinak srovnávat hluk, komfort a rychlost rozjezdu, brždění, odpružení např. v Leoexpresu a ČD je jako Rolls a Dacia


Tady se shodneme. Pokud srovnáme na stejné trati, tak uskákaný Flirt LE s pidisedačkami je oproti vozům Bmz ČD a podobným opravdu Dacia. ;-) (Jinými slovy záleží co s čím srovnáváme. Rozhodně to nejde zobecnit do jedné věty...ČD mají horší, ale zároveň i daleko lepší vozidla než LE....)
George_Couser
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 18. 12. 2020 00:22

koukám, že aspoň "domobrana" ČD funguje na výbornou :D
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 18. 12. 2020 07:24

To jo. Vždycky když někam musím vlakem a je to zážitek příjemnej asi jako masáž koulí kladivem, zlepšuje mi náladu, že u ČD dělá pár dobrejch chlapů a dokonce mají někde i lepší vlak. Vždycky je ta cesta pak příjemnější.
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 18. 12. 2020 07:26

A to si vem, že jsou lidi, kteří jsou na vlaky odkázáni....
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků