Nastavení citlivosti plynu?

Dodge, Ford, Chrysler, Pontiac...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Pan Kája 24. 4. 2016 22:38

Zdravím, čistě ze zvědavosti, kdyby měl někdo zkušenost - myslíte, že není problém domluvit se v servisu (pravděpodobně na úpravě v řídící jednotce), aby snížili, zvýšili citlivost pedálu plynu? Ideálně v případě fordu a nejideálněji původním C-maxu .)

Vcelku mě štve, jak u některých nejslabších motorizací výrobci "kompenzují" nedostatek výkonu přecitlivělým plynovým pedálem...
Motorola Atrix 4G + Lumia 1020 (AT&T) + Lumia 930 + Galaxy S7
Pan Kája
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Neurotic 24. 4. 2016 22:40

A fotka toho Forda bude? :D :D :D :D
Neurotic
Štamgast

Odeslat příspěvekod D1.8T 24. 4. 2016 23:21

Vzhledem k faktu, že mají problémy s běžnými servisními úkony, tak bych ve Fordu pomoc nehledal.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 25. 4. 2016 09:58

Mozna to nebude o aute, ale o zvyku
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 25. 4. 2016 10:12

O autě to je určitě, jen jsem nejel s žádným, u kterýho bych si řekl "sakra to má ale ostrej plyn, to by chtělo ubrat", kam až moje paměť sahá.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 25. 4. 2016 10:42

:D
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 25. 4. 2016 11:43

Pan Kája píše:Zdravím, čistě ze zvědavosti, kdyby měl někdo zkušenost - myslíte, že není problém domluvit se v servisu (pravděpodobně na úpravě v řídící jednotce), aby snížili, zvýšili citlivost pedálu plynu? Ideálně v případě fordu a nejideálněji původním C-maxu .)

Vcelku mě štve, jak u některých nejslabších motorizací výrobci "kompenzují" nedostatek výkonu přecitlivělým plynovým pedálem...


V autorizovaném nebo běžném servisu určitě ne. Snad se poptat u nějaký chiptuningářů, jestli by to neuměli.

Jinak Škodovka to dělá podobně. Ve Fabce je výkonu celkem dost a odezva na sešlápnutí pedálu není zdaleka lineární. Na začátku dráhy pedálu je odezva nejvyšší, pak se snižuje, no a poslední čtvrtina dráhy je víceméně jalová.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod K86 25. 4. 2016 11:49

A neni to nejaky ekokurvitko?
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 25. 4. 2016 12:15

Ne. Euroekokurvítko by bylo nastavené naopak. První polovina dráhy pedálu by byla jalová a auto by brzdilo motorem. Po sešlápnutí do druhé poloviny dráhy pedálu by auto udrželo rychlost. Až v poslední desetině dráhy pedálu by nastalo zrychlování, přičemž v této desetině dráhy by pedál musel překonávat odpor velmi silné pružiny.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod JohnnyFive 25. 4. 2016 13:09

vsechno bude, neboj.
JohnnyFive
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 25. 4. 2016 14:19

nekde uz to je
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 26. 4. 2016 06:22

D1.8T píše:O autě to je určitě, jen jsem nejel s žádným, u kterýho bych si řekl "sakra to má ale ostrej plyn, to by chtělo ubrat", kam až moje paměť sahá.

Možná nejde o "ostrost" ale spíše o nelinearitu. Plyn už při drobném stlačení zabere necitlivě moc ale další stlačování už nemá žádný účinek.
S takovým autem se jezdí hrozně blbě, podobně nám fungovalo jedno firemní Ducato ale nakonec byla příčina ve vadné vzduchové klapce či co..
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod CADSTUDIO 26. 4. 2016 07:16

Vana666 píše:
D1.8T píše:O autě to je určitě, jen jsem nejel s žádným, u kterýho bych si řekl "sakra to má ale ostrej plyn, to by chtělo ubrat", kam až moje paměť sahá.

Možná nejde o "ostrost" ale spíše o nelinearitu. Plyn už při drobném stlačení zabere necitlivě moc ale další stlačování už nemá žádný účinek.
S takovým autem se jezdí hrozně blbě, podobně nám fungovalo jedno firemní Ducato ale nakonec byla příčina ve vadné vzduchové klapce či co..


Jenže takhle to má dneska většina aut... On i ten chiptuning tohle trosku resi...
CADSTUDIO
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 26. 4. 2016 08:46

ja tedy neregistruji nejake "zaludne" chovani plynoveho pedalu. Vse s cim jezdim se chova normalne, zadne nejake abnormalni citlivosti na zacatku apod... spise naopak. pekne postupne s gradaci na konci.
anonymni

Odeslat příspěvekod CADSTUDIO 26. 4. 2016 09:07

A jel jsi někdy v autě bez elektronického plynu?
To je jiný kafe... :-D
O1 1.6 MPI, 75kw. rv 2010
CADSTUDIO
Nováček
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků