Fordí koutek

Dodge, Ford, Chrysler, Pontiac...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod goes 18. 11. 2019 11:14

jasne, ale prece primarni duvod tech aut je prece ekologie, co porad slysim, ne nejake rozmelneni ceny neceho
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 18. 11. 2019 11:37

no jo no ... co ti mám na to říct ... zkurvená doba :D
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 18. 11. 2019 11:58

To je duvod, proc si myslim, ze SUV paradoxne zacnou ochabovat. Protoze petimetrove dvouapultunove auto ma vzdy vetsi emise nez triapulmetrove tunove auto.
A je jedno jestli normalni emise nebo "elektricke".
Ale samozrejme nejdriv se to zacne resit u aut s ICE (vlastne nekde uz ta hysterie zakazme SUV - zatim ve mestech - propukla, byl tu clanek nedavno).
maXX_CZ
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 18. 11. 2019 13:12

goes píše:ja to stejne nechapu. Svet chce prejit na elektro kvuli ekologii. Ok, to jeste beru. Ale pak stavi 5ti metrove, 2,5 tunove auta s vykonem ve stovkach koni. To ma byt jako eko? Pochopim Leafa apod. auta, ale 200-300-500 kW elektro je stejne anti eko zhyralost jako ferrari nebo lambo.


vidim to podobne , dokonca aj s stale sa zvacsujucimi kolami, akoby tie vsetky auta navrhoval Tomas a niekto ho krotil, inak by sme mali uz na fabii "22" zaklad
skyactiv G157
MirecBA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petrs77 18. 11. 2019 14:27

Možná píšu blbost, ale mezi základním motorem a amg, RS nebo m je rozdíl v ceně klidně milion, výrobní náklady jsou znatelně vyšší (byť si nedělám iluze, že i zisk je mnohem vyšší). U elektromotoru nemůže být rozdíl mnohem menší mezi špičkovou a obyčejnou verzí? Takže u běžného motoru jsi u suv na 1 a 2 M, u elektro stejně výkonného třeba 1,7 a 2 M? Pak dává logiku, že nabídnu napřed jen špičkovou verzi, kde není rozdíl v ceně oproti spalovacimu motoru velký a můžu mít na tom i nějaký zisk. A je větší šance, že to vůbec někdo koupí.
Byť je to z mého pohledu velmi krátkodobé uvažování.
Nabýt hubu si můžou, ale id3 může z tohoto těžit a třeba se stane i legendou jako golf nebo brouk.
Petrs77
Štamgast

Odeslat příspěvekod glider 2. 12. 2019 22:09

Tourneo Mild Hybrid
https://youtu.be/3H8klNYaX34
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 2. 12. 2019 23:49

MILF hybrid :D
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 3. 12. 2019 10:24

:D
renaultí 1.8 M5P EDC
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 3. 12. 2019 10:57

:D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 3. 12. 2019 11:31

MirecBA píše:
goes píše:ja to stejne nechapu. Svet chce prejit na elektro kvuli ekologii. Ok, to jeste beru. Ale pak stavi 5ti metrove, 2,5 tunove auta s vykonem ve stovkach koni. To ma byt jako eko? Pochopim Leafa apod. auta, ale 200-300-500 kW elektro je stejne anti eko zhyralost jako ferrari nebo lambo.


vidim to podobne , dokonca aj s stale sa zvacsujucimi kolami, akoby tie vsetky auta navrhoval Tomas a niekto ho krotil, inak by sme mali uz na fabii "22" zaklad


seš na mě moc přísnej ;-)
Tomas B
Guru

Odeslat příspěvekod MirecBA 3. 12. 2019 12:31

nie, mne nebude vadit, ak si tam das aj "28" :) len nech ich nenutia kazdemu
skyactiv G157
MirecBA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 3. 12. 2019 12:50

vzdy mas omezeny vyber, ktery te nuti vybirat...
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 3. 12. 2019 12:55

ok, tak potom nech su len 16
skyactiv G157
MirecBA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 3. 12. 2019 12:57

nenut je kazdemu
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 3. 12. 2019 13:06

MirecBA píše:nie, mne nebude vadit, ak si tam das aj "28" :) len nech ich nenutia kazdemu


píšu, že seš moc přísnej, nikdy jsem necpal nikam 22" natož 28", ty drndo ;-)

-- 3. 12. 2019 13:07 --

MirecBA píše:ok, tak potom nech su len 16


malý kola se nutit můžou, jo :D
Tomas B
Guru

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků