glider píše:180k km neni malo.
No som zvedavy ake budes mat skusenosti.
takové shrnutí po 40k km (215k celkových):
co odešlo:
stykače v baterii, vyměněno na záruku ve 200k km (jinak by to bylo za 30k Kč)
2x výsuvná klika, díly z Aliexpressu (jsou kvalitnější jak od Tesly) 2x 38€
přední náprava měla v poslední době velké vůle, mlátila, takže výměna ramen a tyček stabilizátoru 10k Kč za Meyle
zadní náprava drobná vůle v zavěšení, nechám dělat v Tesle s geometrií kvůli tomu předku - odhad 15k Kč
přední brzdy - čekal jsem, že vydrží více, ale jezdím s tím hodně sportovně, takže je to vlastně dobrý (200k km na destičky/kotouče)
no a dále jsem nechal vyměnit displeje a palubák za novější, za 40k Kč (nemusel jsem dělat, ale chtěl jsem mít v autě Netflix, Youtube atp.), a nechal dodělat za 6k Kč CCS2 konektor(redukci)
Opotřebení baterie je na 7,4%, dojezd pořád plus mínus stejný. Dlouhodobá spotřeba na 23kWh/100km (ale fakt hodně sportovní jízdy, nemám problém letět 200km/h na dálnici, okresky jsou s tímhle docela porno), ale třeba Itálii v létě jsem projezdil za 13kWh/100km.
Celkově pořád spokojenost.