Mondeo (2012) Ecoobost 1.6 - vybíjí se baterie

Dodge, Ford, Chrysler, Pontiac...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod glider 12. 1. 2012 20:47

cvakanie pri starte od zadnej casti moze byt cerpadlo podavacie
.bad.decision.matters.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 23. 1. 2012 10:21

tak pánové, novinky:
Opravili mi nefuknční centrál na jedněch dveřích, vyměnil se tam nějaký díl...

K tomu dobíjení: přes opětovné proměřování ve všech možných režimech (auto tam bylo dva dny) nezjištěn jakýkoliv nestandardní jev. Než jsem to do servisu vezl, tak jsem si všimnul, že vyhřívání čelního i zadního skla se spouští po každém startu automaticky (ani není signalizované kontrolkama). Požádal jsem teda jestli by to nešlo deaktivovat - nejde.

Čili poslední věc, co já pro to auto můžu udělat je to, že místo HDD na hudbu budu používat flashdisk a po každém startu (když si vzpomenu) ručně zapnu a vypnu vyhřívání skel a tím to deaktivuju. Nic dalšího pro "šetření" baterie udělat neumím.

Technik se dušoval, že autu fakt nic není a zároveň mi řekl, že ta baterie "z fabriky rozhodně není předimenzovaná" a že "by si tam dal asi silnější".... Na to jsem nereagoval, to budu řešit až případně později a tu silnější baterii bych samozřejmě chtěl po nich....

Další postup nemá cenu nějak předjímat... uvidíme....
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 23. 1. 2012 11:02

Vyhřev předniho a zadniho okna se automaticky aktivuje při každem startu ? Tak to se ani nedivim že se vyšťavuje baterka. Pokud si dobře pamatuju tak u Focuse byla na předni sklo 60A pojistka. Divim se ale že tahle blbost nejde deaktivovat. Možna by ale šlo nastavit aby se vyhřev automaticky aktivoval při nižšich teplotach. Protože předpokladam že ta automaticka aktivace je od jiste teploty.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kibitz 23. 1. 2012 11:17

60A se mi zdá krapet moc :hm
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Duri13 23. 1. 2012 11:18

kokso, auto za pol mega stare par dni a musis s nim chodit do servisu ako na klavir...
a este sa tam k tomu tvaria, ze to je normalne :oboze
No prajem vela stastia, nech sa to co najskor vyriesi. Ale mne osobne by teda dost vadilo riesit to extra picovinkami typu externa nabijacka v kufri, zapojit auto do zasuvky kazdy den alebo si pamatat, ze nieco musim zakazdym vypnut/zapnut...
Duri13
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 23. 1. 2012 11:26

miromen4 píše:Vyhřev předniho a zadniho okna se automaticky aktivuje při každem startu ? Tak to se ani nedivim že se vyšťavuje baterka. Pokud si dobře pamatuju tak u Focuse byla na předni sklo 60A pojistka. Divim se ale že tahle blbost nejde deaktivovat. Možna by ale šlo nastavit aby se vyhřev automaticky aktivoval při nižšich teplotach. Protože předpokladam že ta automaticka aktivace je od jiste teploty.


Oboje na na tlačítka,teda ručně.Nevím jak je to v manuálu u Mondea,ale u SII je,že se obě okna mají zapnout až při nastartovaném motoru.
Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 23. 1. 2012 11:27

Kibitz píše:60A se mi zdá krapet moc :hm


Je to tak. Vyhřev předku je pěkny žrout.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gewehr 23. 1. 2012 11:33

jo, treba si zvykat... posledne trendy v ekomaterialoch si vyberu svoju dan. Napr. taka ekologicky odburatelna izolacia kablov je pekny *****... ale mechanicke vlastnosti su neni priorita, ze ano, klucova je uradnicka eurozelen :-)
María de las Mercedes
Karl Friedrich Benz
gewehr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spitfireIX 23. 1. 2012 12:53

Mr. Murphy píše:Než jsem to do servisu vezl, tak jsem si všimnul, že vyhřívání čelního i zadního skla se spouští po každém startu automaticky


To je nějaká blbost, ne?
spitfireIX
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 23. 1. 2012 13:14

To vyhřívání bude asi spojené s teploměrem, ne? A pokud počtač usoudí, že venku je moc zima (nebo velký rozdíl vnitřní / vnější nebo tak něco), tak vyhřívání zapne. Nevěřím, že by se to zapínalo i když bude venku 25 stupňů...

Jinak to vybíjení baterie bohužel není u moderních aut nic zvláštního. Někde jsem četl nebo slyšel o nové Audi A8, která taky když alespoň jednou týdně nevyjela, tak už nenastartovala,protože všechny ty moderní systémy na palubě měly šílený odběr i když auto stálo v garáži.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bohys 23. 1. 2012 13:22

Mr.Purphy: Tyhle problémy jsi s T-Jetem neměl, co? Za kolik se ti Fiata podařilo prodat...? A jak rychle?
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120k Dynamic - blue symphony
LG KF510
bohys
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoon 23. 1. 2012 13:28

No já myslím, že Bravo do světa nešlo... Ono taky, je tady někdo, kdo by z Fiata přešel na Ford a Fiata by se zbavil...? Kdo by dobrovolně jezdil MHD :D

Murphy je bohužel typická oběť současného modelového portfolia Fiatu... ;-)
maincoon
Nováček

Odeslat příspěvekod burty s krenem 23. 1. 2012 14:47

ale to portfolio z neceho vyplynulo, ze ;-)
VW Golf VI Variant 1.4TSI 90kw (@103)
burty s krenem
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 23. 1. 2012 15:16

A nevybíjel to ten "podělanej" centrál?
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.

Demokracie není panováním , nýbrž prací k zabezpečení spravedlnosti.
T.E.CH
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod killerhammer 23. 1. 2012 17:04

Beaumont píše:To vyhřívání bude asi spojené s teploměrem, ne?

Áno, zapína sa to samo po štarte ak je tuším vonku teplota pod 0C.

-- 23. 1. 2012 16:07 --

Mr. Murphy píše:tak jsem si všimnul, že vyhřívání čelního i zadního skla se spouští po každém startu automaticky (ani není signalizované kontrolkama)

Ja mám MK4 pred faceliftom a teda tlačítka vyhrievania predného a zadného okna sú podsvietené a hneď po štarte vidím, že svietia. Navyše onkná sa vyhrievajú len pár minút a potom sa vyhrievanie automaticky vypne, opäť vidím na tlačítkach, že zhasnú. Neverím, že vo faceliftovanom Mondeu je to inak.
Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T 2009 TitaniumX 162kW/220k Hypnotic Silver
killerhammer
Nováček
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků