ace2 píše:prdlajs bude rychlejší. Na nádrž to beztak nikam nedojede. Budeš rád když dáš Praha-Brno bez natankování. I když beru zpět. Co jsem slyšel tak na D1 je poslední léta průměrná rychlost kolem 67 km/h tak je to asi jedno v čem tam jedeš.
šedá koncernovka nemá smysl. Budeš s tím jezdit každý den, takže za 14 dní ti to stejně připadne slabý, za půl roku už tě budou štvát takové věci jako nepohodlný sedačky, nepohodlný podvozek a asi tak 20 různých poškození na disků kol od různých nástrah v běžném životě., dále tě bude štvát že stojíš jak kretén pořád u pumpy a to i když je zima a fouká. To jako běžný výkonný auto není úplně pohádka jak si to něktěří malují. Proto se ted kolega snaží prodávat to S63s protože je to auto na *****, tvrdý a nikam s tím nedojede.
Vette budeš mít jako druhý až třetí auto v rodině. Pojedeš s tím jenom když se budeš chtít projet a budeš na to mít náladu. Užiješ si to, je to něco vždy nového po x dnech co do toho sedneš a vnímáš to jako něco odlišného. Když si pořídíš RS6 tak to za půl roku bude jen špinavé, normální auto co tě nejspíš tak trochu sere.
To je jeden úhel pohledu. Já od r.2008 jezdím sportovními verzemi každý den, (40-50tkm). Nikdy mi konkrétní auto nezevšednělo a užíval jsem si každý km. Prostě jsem i v práci mohl bavit, nebaví mě moc ty cílené vyjížďky jen tak zbůhdarma. Spojím příjemné s užitečným, nač doma zbytečně oprašovat další 1-2 auta?! Když jsem jel běžným autem, mockrát jsem byl v situaci, kdy jsem si říkal, škoda že nejedu tím svým žihadlem.
Takže za mně, je takové používání naprosto bezproblémové. Akorát teď mám pauzu a jezdím pickupem, ale i ten mě náramně baví.
Doufám, že si Goes konečnu tu vette koupí a půjčí mi to. To je jediný US sporťák, o kterém bych reálně uvažoval.