evlo píše:Uvidím no, zatím jsem se ozval jen na jedu což je dcko za cenu p85, čekám nějakej scam, prece dual motor pod mega mě přijde nereálný koupit a mcu prej vyměněný
kupovali jsme dvě Tesly
S85D 3/2016 na pérech, plechovou střechou, základním interierem, next gen seslema, 171t km najeto. V příslušenství origo 1f/3f nabíječka, chademo adaptér a type 2 - type 2 kabel. Servis předního zavěšení. Výsledná cena 950t Kč.
A mojí S85D 10/2015 na vzduchu, panoramou, premium interierem (obsahuje mimo jiné i přední mlhovky), next gen seslema, 176t km najeto. Bez nabíječky, jen s type 2 - type 2 kabelem z BMW. Ze servisu lze asi zmínit jen výměnu 12V baterie. 1M Kč.
Obě musely projít CCS upgradem, moji jsem navíc dopřál i upgrade na MCU2.
Objel jsem pár dalších a obvykle se dalo ukecat 10% dolů. V případě nepřiznané opravené bouračky i 15%.
Jinak - sháním další. Nejspíše S 90D, která má sice rychlejší degradaci baterie (víceméně bude kapacitou na úrovni té 85), ale má o dost rychlejší nabíjení.
-- 28. 11. 2021 00:56 --evlo píše:A starý Tesly má lion nebo lfp? Co se dívám na profild degrade Lion tak to je 100%, 95, dlouho skoro beze změny a pak to padne na 50%
starý Tesly mají klasiku NCA (LiNiCoAlO2) nacpanou do "notebookových" 18650 ... u 85kWh je to 7104ks
(takže asi jako 1184ks notebookových 6 článkových baterek)
LFP mají až TM3 Standard Range.