Vlakový koutek

Dodge, Ford, Chrysler, Pontiac...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod fricoolinek2 10. 9. 2019 22:42

Již téměř 1,5 milionové video z dávnější dramatické události na Chomutovsku. Neví třeba Hopa nějaké podrobnosti o tom?
JSEM VÁŠ KRÁL, MOJI PODDANÍ!
Bazoš fůůůůj!
fricoolinek2
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 11. 9. 2019 01:10

ja vim podrobnosti.byla zima, napadl snih a museli ho odklidit z koleji.
-Adult Content
-Mystery
-Romance
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 11. 9. 2019 01:14

spis nechapu, ze nepockali az to roztaje, to nevypada na trat kde by to omezovalo vic nez jednu vesnici kam muze jezdi vlak ... ale tak CD
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jouda.III 11. 9. 2019 06:21

Jste neviděli film Kalamita? Tam byl vlak zasypanej až po střechu
Jouda.III
Komunistobijec

Odeslat příspěvekod JardaB 11. 9. 2019 06:37

To bylo hrozny drama, jsem se nevydrzel koukat ani do konce... Vyhrabali ho? :D
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jouda.III 11. 9. 2019 07:39

Jezdí se tam? To je tam někde u vás
Jouda.III
Komunistobijec

Odeslat příspěvekod puk123 11. 9. 2019 11:06

Axolotl píše:
burty s krenem píše:Jak je to v některých jiných zemích, kdy to proste nejde nahoru kdyz je druhy vlak blízko, mi přijde pro naše divoké podmínky a divoký lid lepší.


Tohle umí i naše přejezdy, ale musí mít delší přibližovák, než je minimální vypočtený. "Bonusová" délka se pak dá využít k informaci, že se blíží další vlak, a k neotevření přejezdu.

Ale asi neumí počítat s rychlostí vlaku. Závory se tak nezvednou v případě Pendolína jedoucího 160 nebo drezíny uhánějící 40, kdy by stihlo projet nějaké množství aut.
Podobně by se mohly začít zvedat závory až po opuštění přibližováku, ale zase by to prodloužilo dobu uzavření přejezdu.
Chceme to?

-- 11. 9. 2019 11:08 --

hopa26 píše:Dnes jsem si stopoval dobu nez prijedu k zavorum co spadnou.
Prejezd pred žst Chrast. Je tam 80tka, zavory nahore a zacinaji se spoustet. Trva 18 sekund a jsem na prejezdu. Doma mrknu na kameru jeste, jestli je to videt, je tam mirnej obloucek, ktery opticky zkracuje.

Co chceš z té změřené doby vyvodit?
puk123
Inventář

Odeslat příspěvekod goes 11. 9. 2019 11:16

rychlost zvuku
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hopa26 11. 9. 2019 14:35

Puk123 , musim udelat mnohem vic mereni, abych vyloucil statistickou odchylku, neb jeden pripad nemusi byt pravidlem. Ale v pripade zavor dole lze ocekavat, ze muze klidne docela brzy prijet vlak. Jeste si udelam tabulku v excelu a kolacovej graf. Pro vetsi prehlednost.
hopa26
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m.kv 11. 9. 2019 15:05

To ti nepomůže. Stejně ti to Goes rozcupuje na kousky. Buď to špatně spočítáný, nebo tam budeš mít nějakou bulharskou konstantu. Ale nejvíc pravděpodobný je, že je to úplně k hovnu.
m.kv
Goes rika: “Jsi dobrej typek”
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puk123 11. 9. 2019 15:06

To já očekávám i bez tvého měření, ale nechci tím brzdit tvůj elán.
puk123
Inventář

Odeslat příspěvekod jurajec 11. 9. 2019 15:07

hopa jen takova trochu pitoma otazka - kdyz maji tramvaje magneticke kolejnicove brzdy proc to nemaj treba nektery vlaky ? Chapu ze tam je nasobne vetsi hmotnost a melo by to nepriznivy vliv na koleje nebo cestujici ale stejne... prooooc ? :)
jurajec
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Jack111 11. 9. 2019 15:21

mají...
Jack111
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hopa26 11. 9. 2019 15:29

Byla to jen takova sranda, nic merit nebudu.

Jurajec. Pravdepodobne apliace drazniho zakona §5 . :)

Nicmene souvisi to s rychlosti a take starim vozu. Nove vagony s rychlosti 160 a vyssi musi byt vybaveny magnetickou kolejnicovou brzdou.
Tzn zjednodusene, co nejede moc rychle, ubrzdis obyc destickama a spalkama.

Naopak ty tramce maji na koleje dobry vliv, zlepsuji adhezi a cisti hlavu kolejnice.
hopa26
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MarkFX 11. 9. 2019 21:05

Magnetickou brzdu mají všechny novější a rychlejší vlaky.. o<:)

No a vlastně i snad ta nejpomalejší a nejmenší mašina - posunovací "Adéla" 8-D Max. ryhlost 10km/h motor V3 nebo AKU

https://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/6587-Motorove-lokomotivy-na-nasich-kolejich-rada-799/

zrovna 001 viz foto máme u nás v depu.. :) kolejnicová brzda je hezky vidět..

Obrázek
Kolo je poslední vynález stvořený člověku pro radost...

Majkl vP. > I kdyby všichni byli úplně ticho, tak Mark přijde a něco řekne. On něco řekne.. Já chci něco říct, ale on něco řekne.. chci zase něco říct, ale on zase něco řekne.

Mondeo 2.5 V6
MarkFX
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků