Ford Kuga

Dodge, Ford, Chrysler, Pontiac...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod jurajec 14. 8. 2019 11:06

robbert píše:Ty jsi s tím autem jel?

Já ne. Proto si nedovolím soudit, jestli bude nebo nebude fungovat...


Stara RAV4 hybrid (2016-2018) ma na zadni naprave samostatny elektromotor (relativne slaby kolem 40kw) + otevreny diferencial - neumi si to pribrzdit aby poslala silu na tu stranu napravy ktera neprokluzuje. Bezne se to ale nestava (nejezdim zadny offroad...) a v zime na naledi a na mokre trave do kopce to auto v klidu funguje i kdyz sem mel za autem 600kg zatez ve voziku.

Nova RAV4 hybrid AWD ma vzadu uz silnejsi elektromotor(udajne o 30% silnejsi), vyber jizdnich rezimu (bahno,pisek, nejaky hill assist atd...) a umi si ty kola pribrzdovat tak aby mela trakci - to se uz haldexu vyrovna. Navic vyse zminene hybridy maji vyhodu v tom ze nikde neprokluzuje zadna spojka a muzete jemne manevrovat z obtizne situace I kdyz mate pripojeny vozik za autem - zadny smrad ze spojky a kviceni motoru (ale to je vyhoda toyotackeho reseni HSD - kuga to bude mit asi jinak)...

Jak rikal goes - jakmile nemas stavu nemas ctyrkolku - k tomu nikdy u Toyoty nemuze dojit, trakcni baterie se dobiji pres motor kdyz auto usoudi ze ma napr. jen 20% baterie. Tipuji ze u plug-in hybridu to bude reseno obdobne - kdyz neni stava musi pomoct spalovak dobit baterii.
jurajec
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod robbert 14. 8. 2019 11:24

Já myslel Kugu, kterou koza odsoudila.
Ono obecně, to že něco někde nefunguje neznamená, že jinde to fungovat nebude. A zvláště, u kozenky naší otáčecí. Ale oni to všichni už znají.
A k tobě? Dík za info. Ale jak by řekla kozenka z jednoho auta ty usuzovat nemůžeš.
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 14. 8. 2019 11:25

Takze kdyz pojedu deset minut v prokluzu zadnoch kol tak mi rikas ze system dokaze dobijet tak ze to uhane 40-60kw rlektromotor jo? No to tezko. Proste se to odpoji a zazil jsem to napr na rx nekolikrat. Dosla stava a mas fwd.

-- 14. 8. 2019 11:26 --

Navic principialne je ten system jeste horsi nez pres spojky. Co se tyka reakci.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jurajec 14. 8. 2019 11:52

Osobni zkusenost nemam, pokud bys vypnul kontrolu trakce a zajel nekam hluboko do snehu a tam drzel cihlu na plynu 10minut asi by jednoduse omezil max vykon celeho ustroji tak aby to stihal nejak nabijet. V navodu ani ve forech jsem nenasel pripad kdy by doslo k uplnemu odpojeni zadni napravy. Jak stary bylo to rx ?

System je principialne staveny na usporu paliva a servisne je trvanlivejsi nez systemy spojka+dsg, a rozdilu v reakcich (jakoze pomalejsi/rychlejsi) jsem si nevsiml oproti tradicnim vozum s haldexem a dsg. URcite se s novou rav4 svez, je to parada jako auto do mesta a okoli.
Naposledy upravil jurajec dne 14. 8. 2019 11:55, celkově upraveno 1
jurajec
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod goes 14. 8. 2019 11:54

System neni hlavne staven na stabilni funkcni 4x4 v delsim case. Nepocita se s tim ze pokedes pet kilaku ve smehu a hrabes. Do mesta to jakize staci a na rozjezdy taky. Tak to beru.

Blbe je ze to nefunguje poradne ani v tom meste. Ostatne videa ravky v hybridu apod sem tu uz daval.

-- 14. 8. 2019 11:55 --

System neni hlavne staven na stabilni funkcni 4x4 v delsim case. Nepocita se s tim ze pokedes pet kilaku ve smehu a hrabes. Do mesta to jakize staci a na rozjezdy taky. Tak to beru.

Blbe je ze to nefunguje poradne ani v tom meste. Ostatne videa ravky v hybridu apod sem tu uz daval.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jurajec 14. 8. 2019 11:56

Vsak jo to uz jsme probirali, ale nova rav4 ty "offroad funkce" :) ma a tesim se na video jak ji nekdo tejra tim zpusobem ktery popisujes (vypnuta kontrola trakce, rezim offroad a cihla na plynu) - fakt nevim co ten HSD pak udela.
jurajec
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod goes 14. 8. 2019 12:00

Jj uvidime a budeme vedet :)
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 14. 8. 2019 12:09

Převčírem jsem šel z Tesca a vedle Compacta stálo něco ohavnýho. Trochu to vypadalo jako nabouraný. Byla to nová RAV.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 14. 8. 2019 15:13

Rovny rovneho si hlada, ohava k ohave sada.
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 14. 8. 2019 15:58

Ta Toika byla mnohem horší. Což pro mě bylo naprosto fascinující.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 14. 8. 2019 16:01

Mně nějak extra škaredá nepřijde, jen mě fascinujou ty ochranné plasty kolem kol v klavírním laku
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 14. 8. 2019 16:03

O těch už jsem psal. Tahle byla v šedivý barvě, lemy černý plast.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 14. 8. 2019 16:05

Arnie J píše:Mně nějak extra škaredá nepřijde, jen mě fascinujou ty ochranné plasty kolem kol v klavírním laku


Ta fascinace je pozitivniho typu nebo zdeseni?
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _maty_ 14. 8. 2019 16:09

Zas na druhou stranu, kdy naposledy mela toyota nejake koukatelne auto? V poslednich letech mi prijde, ze se stale hleda a jsou trochu v kreci, trochu oziveni prinesl CH-R.. jinak jako do toyoty by me to odfouklo jen v pripade, ze proste z nejakeho duvodu uverim, ze to je jedna z tech poctivych a trvanlivych znacek..
_maty_
Zcela nedůležitý uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 14. 8. 2019 16:12

Za mne asi Celica. A to je uz ***** dluho. Ale zase ravky dokud meli kolo na kifru se mi libily.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků