Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
goes píše:luk píše:Lukas-E30: Je to prosté - malé gé ("g") je hodnota tíhového zrychlení, čili 9,80655 m.s-2. Proto třeba 10g bude zrychlení cca 98,1 m.s-2.
Velké gé ("G") je tíha, čili součet tíhového zrychlení a hmotnosti: G = m . g
Proto když někdo napíše "zpomalení 5G", je to blbost. Ale že působí síla 5G, to smysl má - a to naprosto stejný, jako zpomalení 5g. /quote]
tak to je 1:0 pro tebe -/quote]
The_Mask píše:Lukas-E30:s tim g u indycaru.Staci se podivat tedka na F1,ukazujou tam pretizeni.Nekde se jim to blizi i skoro 4g,normalne tak 2-3 v tahlych rychlych zatackach.
kosch píše:a pak ještě existuje mocná přitažlivost G, ale tu radši nekombinovat s řízenim auta...
Lukas: to s tím výbuchem bylo míněno obecně - prostě, že když když se ti nic nestalo minule, tak to neznamená, že by to takdopadlo i příště...d/quote]
Lukas-E30 píše:kosch píše:a pak ještě existuje mocná přitažlivost G, ale tu radši nekombinovat s řízenim auta...
Lukas: to s tím výbuchem bylo míněno obecně - prostě, že když když se ti nic nestalo minule, tak to neznamená, že by to takdopadlo i příště...d/quote]
jo to jo, tohle byal moje první zaviněna bouračka a doufam, že taky poslední.........
ale spiš sem tim naražel na ty akce, kdy lidem davaji vyzkoušet naraz v 30km/h a chtěji jim dokazat jak sou pasy duležite...........
když sem viděl, že rana je už nevyhnutelna tak sem se zapřel a držel volantu a teměř to se mnou "netrhlo"....................
jen tvrdim, že pasy ANO/NE by měla byt věc řidiče. On je zodpovědý za sebe a svoje pasažery. Takže ja jako řidič vyžaduji, aby se spolujezdci poutali, i když sam jezdim většinou bez pásů..........ale pokud se stane při nehodě něco mě, je to muj problem, ale pokud by se stalo něco spolujezdci, a on nebyl připoutany tak to odnesu ja jako řidič...........n/quote]
¨goes píše:Lukas-E30 píše:kosch píše:a pak ještě existuje mocná přitažlivost G, ale tu radši nekombinovat s řízenim auta...
Lukas: to s tím výbuchem bylo míněno obecně - prostě, že když když se ti nic nestalo minule, tak to neznamená, že by to takdopadlo i příště...d/quote]
jo to jo, tohle byal moje první zaviněna bouračka a doufam, že taky poslední.........
ale spiš sem tim naražel na ty akce, kdy lidem davaji vyzkoušet naraz v 30km/h a chtěji jim dokazat jak sou pasy duležite...........
když sem viděl, že rana je už nevyhnutelna tak sem se zapřel a držel volantu a teměř to se mnou "netrhlo"....................
jen tvrdim, že pasy ANO/NE by měla byt věc řidiče. On je zodpovědý za sebe a svoje pasažery. Takže ja jako řidič vyžaduji, aby se spolujezdci poutali, i když sam jezdim většinou bez pásů..........ale pokud se stane při nehodě něco mě, je to muj problem, ale pokud by se stalo něco spolujezdci, a on nebyl připoutany tak to odnesu ja jako řidič...........n/quote]
ja jako platce do solidarniho zdravotniho pojisteni budu radeji, kdyz budes na miste mrtvy, kdyz se nepoutas, nez bys mel mit sebemensi zraneni, vyzadujici osetreni a tedy odcerpani casti financi, urcenych hlavne pro lidi, kteri si sve zdravotni komplikace nezpusobuji zcela zrejmym hazardem se zdravim a zivotem...
marepa píše:ten vysledek anktery je opravdu zajimavy ale asi opravdu na AR chodi jen sami uvedomeli ridici
ja se taky poutam vzdy. Je to prvni vec co v aute udelam po zavreni dveri a zvlast si myslim,ze cim novejsi ma clovek auto se solidni bezpecnostni vybavou jako jsou predpinace bezp.p., hlavove airbagy apod, tak je opravdu lepsi se pripoutat.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků