Politicky produktivni koutek

Diskuse na témata, která se vůbec netýkají aut

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod goes 20. 9. 2019 20:07

A 18:57 vuci evlovi je co? Hele nepouzivej vulgarity a utoky na family a bude klid
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jouda.III 20. 9. 2019 20:09

goes píše:...Jen kapku delai. A tvoje zena taky

A hlavně nevyhrožuj, to jsem byl omezenej na wifině v Řecku
Koza se nažrala, nadmula a zdechla...
Jouda.III
Komunistobijec

Odeslat příspěvekod Jouda.III 20. 9. 2019 20:10

goes píše:A 18:57 vuci evlovi je co? Hele nepouzivej vulgarity a utoky na family a bude klid

Hmm, vůči evlovi a jeho naprosto nesmyslnýmu odkazu, tak to jo...
Koza se nažrala, nadmula a zdechla...
Jouda.III
Komunistobijec

Odeslat příspěvekod goes 20. 9. 2019 20:15

Jouda.III píše:
goes píše:...Jen kapku delai. A tvoje zena taky

A hlavně nevyhrožuj, to jsem byl omezenej na wifině v Řecku


Nevyhrozuju. Ferove te upozornuju at zmenis retoriku. Tim komcim diskuzi na toto tema
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 20. 9. 2019 20:18

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/ ... anicni_knn
Aktiviste zda se to chteji dotáhnout do drtivého vitezstvi… To bude ještě mazec.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 20. 9. 2019 20:20

heh ta demonstrantka tam s transparentem destroy ma pussy, not my planet :D
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 21. 9. 2019 07:21

Hehe, pěkně se v tom zamotala. Chtěla být vtipná a pak to nedokázala okecat.
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 21. 9. 2019 09:20

mrazik píše:
ace2 píše:Hele co vám reálně vadí na tom uřednickým centru? Mě to přijde jako dobrý nápad, jakože vážně. Aktuální situace, alespoň v Praze je taková že jsou úřady rozlezlé po celé Praze, nedá se tam autem (ok mě to na skutru nevadí), takže sbírání "kešek" v podobě papírů a razítek je někdy orientační závod po Praze. Samotné budovy jsou historicky nějak v minulosti osídlené pro úředníky nevyhovující staré historické budovy, které moderní nároky na úřad/kancelářský/zákaznický provoz nemůžou splňovat už z principu té budovy. Z pohledu údržby a nákladů to taky asi nebude žádná hitparáda. Navíc nějaká škálovatelnost kapacit je více méně nulová.

Jako ok, musel bych přes celou Prahu v případě těch Letňan, ale je to na metru a kdybych si tam vyřídil všechno najednou, rychle v dobře zorganizovaném moderním office centru a měl pocit že jsem tam klient a má to nějakou úroveň, tak jo jako... co na tom lidem vadí.


A zabyval se nekdo tim, jestli ta urednicka ctvrt pro desitky tisic uredniku a tisice navstevniku na tomto miste logisticky zvladne ? Jeden vylez z metra asi tezko a minimalne tretina tam bude jezdit autem, coz pri neexistenci vnejsiho a vnitrniho obchvatu bude sakra problem.
Nikde jsem nenasel detailni rozpocet tohoto urednickeho centra - coz je pro Babise typicke.
radeji bych uvnital plan na digitalizaci a propusteni nekolika tisic uredniku a pak se muezem bavit o zefektivneni jejich pracovniho umisteni.



Zastávka Metra je dobře dimenzovaná navíc v Letňanech probíhají výstavy a koncerty a provoz i v těchto extrémních časech metro i silnice a parkovací místa zvládají. Při úřednickým provozu rozloženého plynule do celého pracovního dne to bude úplně v pohodě. Můžeme si vzít příklad z oblasti stanice Budějovická a Pankrác což je office čtvrt a násobně větší s násobně více zaměstnanci a MHD ani okolní infrastruktura nekolabuje a jsou tam stanice podstatně menší. Pokud tedy nepovažujete za kolabování fakt že ve 8 ráno s v metru nesednete.. Silniční dopravní obslužnost toho místa také není vůbec špatná. Kolem místa vedou silnice dálničních typů ze všech směrů a tato oblast není z hustoty dopravy nijak dramatická. To místo není vůbec špatně zvolené a argumenty na kapacitu infrastruktury nechápu. Letňany mají kapacitně snad nejlepší silniční sít v celé Praze s velkou zastávkou metra, autobusovým terminálem a masivním parkovacím místem už nyní pro účastníky výstav a koncertů.

Mě tedy připadá úplná kravina držet úředníky ve starých budovách v centru což je povětšinou nějaký historický palác a podobně, pro úředníky i klienty nevyhovující prostory.
Zabil jsem 7 zeber. Ano ty zvířata. A bacha na ex, kradou vysavače
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 21. 9. 2019 09:29

Souhlasim ze obyvat stare neefektivni budovy je blbost a souhlasul bych s agregaci do jedne dvou ucelenych lokalit. Zda jsou letnany vhodne tezko rict.

Nicmene za ty miliardy co to bude stat bych radeji udelalnze to ze bych chvili ridil stat jako firmu ktera si chce vyvinout vlasni informacni system tak k tomu sedne za rok ma hotovo stoji to jednotku mld a zpusobi to to ze lidi najednou nebudou kuset na urady temer vubec. Pak to ze nekde usadime tech 50 zbylych uredniku nebude nijak vadit
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 21. 9. 2019 09:53

Tak to je samozřejmě logický krok upírat se k IT. Ne že bych chtěl dráždit Qatarem, ale přes tu naší appku v telefonu vyřídíme úplně všechno kromě věcí který musíte fyzicky někde dostat. Novou občanku jsem měl vyřízenou za 5 minut dostal jsem jí rovnou na místě. Auto se převádí z mobilu do mobilu během vteřiny a podobě. Takže ano omezení úředníků do budoucnosti má jistě potencionál a ten RakouskoUherský systém byrokracie je v dnešní IT době nesmysl.

Nicméně, asi se to nestane ze dne na den a dobře postavená úřední čtvrt může mnohem lépe reagovat na kapacitní požadavky, až se zjistí že jedna budova nebude případně potřeba, tak pronajmout kanceláře na metru a u dálnic nebude problém a stát na tom ještě může vydělávat. Pronajmou ty historické budovy nějak flexibilně firmám v centru bude problém a pro nic jiného než výstavní prostory se to skutečně nehodí.

Navíc by byla tedy bomba si někam dojet a oběhnout si finančák, registr řidičů/vozidel, vedle skočit na sociálku a pak vedle v budově požádat o novou občanku.

Co se týče financí. Pokud to začne být v horizontu 15-20 let v plusu tak je ta investice pravděpodobně v pořádku.
Zabil jsem 7 zeber. Ano ty zvířata. A bacha na ex, kradou vysavače
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pacholek 21. 9. 2019 14:57

Jak píše goes, nic novýho nestavět, 95% úředníků vyházet a prostory rázem nebudou potřeba.
pacholek
Nováček

Odeslat příspěvekod Hustoles 21. 9. 2019 15:12

Člověk by neřekl, na co všechno máme funkce a zmocněnce...
"Bývalý velvyslanec při NATO Jiří Šedivý má od září novou funkci, na ministerstvu zahraničí se stal zvláštním zmocněncem pro odolnost a nové hrozby."
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 21. 9. 2019 16:11

ace2 píše:Zastávka Metra je dobře dimenzovaná navíc v Letňanech probíhají výstavy a koncerty a provoz i v těchto extrémních časech metro i silnice a parkovací místa zvládají. Při úřednickým provozu rozloženého plynule do celého pracovního dne to bude úplně v pohodě. Můžeme si vzít příklad z oblasti stanice Budějovická a Pankrác což je office čtvrt a násobně větší s násobně více zaměstnanci a MHD ani okolní infrastruktura nekolabuje a jsou tam stanice podstatně menší. Pokud tedy nepovažujete za kolabování fakt že ve 8 ráno s v metru nesednete.. Silniční dopravní obslužnost toho místa také není vůbec špatná. Kolem místa vedou silnice dálničních typů ze všech směrů a tato oblast není z hustoty dopravy nijak dramatická. To místo není vůbec špatně zvolené a argumenty na kapacitu infrastruktury nechápu. Letňany mají kapacitně snad nejlepší silniční sít v celé Praze s velkou zastávkou metra, autobusovým terminálem a masivním parkovacím místem už nyní pro účastníky výstav a koncertů.

Mě tedy připadá úplná kravina držet úředníky ve starých budovách v centru což je povětšinou nějaký historický palác a podobně, pro úředníky i klienty nevyhovující prostory.

Jsi v Letňanech asi moc na koncertech nebyl viď :) Vždycky uzavřou celou tupolevovu a okolní ulice, parkuje se pak úplně všude, třeba i na trávníku u OC Leňany. Kruháč u metra pak cajti uzavíraj a doprava houstne už od průmyslový...
Tamější P+R ač je jedno z těch větších, tak je ve všední dny vždy úplně plný už před 9. hodinou. Takže návštěvníci úřadů by stejně neměli už kde zaparkovat, samozřejmě taková ta místa u silnic jsou plná už předtím, bo tam ještě není modrá.

Ad Pankrác a Budějovická - tam už jsou zóny, takže tam ani nikdo parkovat nemůže. Sami máme v práci pro "návštěvy" asi 4 místa a ty jsou zabraný už v 6 ráno (true story, před pár týdny jsem tam potřeboval v 6 ráno nechat auto, bo odpo jsem cestoval dál na Moravu, no nevyšlo to, takže jsem jel na P+R Chodov), samozřejmě je tam se zavedením zón opticky volněji, na fialových se taky chce 30 - 40 Kč/hod. To už se zaměstnancům platit moc nechce a tak do práce dojížděj na Budějárně autem hlavně kolegové, co maj bydliště taky na Praze 4 a vydali jim parkovací kartu i když u nich nejsou ještě zóny (Braník...), tak si to pak na pohodindu hoděj na celej den na modrou před vchod :/ .
renaultí 1.8 M5P EDC
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 21. 9. 2019 16:17

Je to zkurvené
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 21. 9. 2019 16:20

Na druhou stranu musim říct, že koncert v Letňanech je co se týče dopravní obslužnosti tak o 1000 % lepší jak v Edenu.
renaultí 1.8 M5P EDC
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků