Rychlodotazy č. 2

Diskuse na témata, která se vůbec netýkají aut

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod goes 2. 8. 2021 09:07

kazda firma se musi ridit pravem zeme spotrebitele, pokud ta firma vykazuje obchodni cinnost vuci danemu trhu a je jedno kde v ramci EU sidli.

To realne zanmena, ze pokud si FR firma udela stranku v cestine a bude dorucovat do CR, tak to rozhodne pravo se ridi pravem CR, resp. muze se ridit pravem FR ale jen v bodech, kde by to bylo pro CR obcana vyhodnejsi.

Takze pokud mame v CR nejake lhuty apod. tak ty plati.
goes
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod agathodaimon 3. 8. 2021 12:59

MELLO píše:Škoda, že zrovna Shell je snad jediná čerpačka, kde netankuju.


takže Tank Onu už se nevyhýbáš?
kolik piv vypiješ tolikrát jsi člověkem.
Die With Beer In My Hand
agathodaimon
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 3. 8. 2021 18:57

Možná už se někdo ptal... koupil jsem měsíční dálniční ČR ekupon. Vše OK. Jen mě překvapilo, že koupím známku 2. v měsíci s definovanou platností od 2. stejného měsíce a známka platí do 31. stejného měsíce. Domníval jsem se, že bude do 1. dalšího měsíce.

Je k tomu nějaké rychlé vysvětlení?
S pozdravem MgX
MgX
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod salam01 3. 8. 2021 19:00

Je to třicetidenní známka, takže pokud má daný měsíc 31 dní, asi to sedí.
salam01
Obecní blb
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod LukasKoudak 3. 8. 2021 19:23

jj, to dává smysl.
1.0 TSI 81kW
1.5 TSI 110kW
LukasKoudak
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 3. 8. 2021 21:29

salam01 píše:Je to třicetidenní známka, takže pokud má daný měsíc 31 dní, asi to sedí.

Máš pravdu, jsem idiot a nepřemýšlím.

Díky
MgX
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _maty_ 5. 8. 2021 14:51

V Hr se mi stala nasledujici vec, vyjizdim s kugou strmak, jako strmak myslim, vazne na hrane toho co lze vyjet, mel jsem otacky dole a auto to proste nedalo, chciplo a pak uz jsem to v kopci nemel sanc rozjet, klima byla celou dobu ON, pak jsem to vyjel tak ze jsem si vycouval na nejblizsi rovinu a pal to vyhulil a vyjel rychleji v otackach.

A ted ten dotaz.

Jak by se u tohoto zachoval automat? Pokud bych napriklad jel az moc pomalu a otacky by klesly tak predpokladam by to taky chciplo nebo me napadlo pokud bych jel vic rychleji zdali to tam ma tendenci kopnout druhy stupen jenze na tom by to nevyjelo ten kopec.. ?
_maty_
Zcela nedůležitý uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 5. 8. 2021 14:54

Hdm automat by se zastavil s otáčkami na volnoběhu, sice by tlačil jako obvykle, ale v prudkém kopci by začal couvat.
Jinak pokud bys chtěl aby nepodřadil, lze ho zamknout, určitě do dvojky (PRND32), některé umí i na prvním stupni (PRND321)
Naposledy upravil yndezit dne 5. 8. 2021 14:55, celkově upraveno 1
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tslany 5. 8. 2021 14:55

Automat ti nikdy nechcípne. Nevím jak dvojroboty, ale HDM funguje tím, že talčí olej jednou torbínou do druhý, nebo jak se to nadává, takže to jde jedním směrem, a prostě bys to vyjel.
Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečnost.
tslany
Inventář

Odeslat příspěvekod _maty_ 5. 8. 2021 14:57

Jo no jde mi jen o bezpecnost, u manualu si clovek tu jednicku podrzi, pak uz je to jen o trakci a doufat, ze tam nekdo na vrcholu nevyjede..
_maty_
Zcela nedůležitý uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 5. 8. 2021 14:58

Když je někdy hodně naložené auto na dovolené, přední kola nemají dost trakce v kopci, tak je řešením to vycouvat.
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 5. 8. 2021 14:59

dvojspojka by shořela, bo je to sračka, hdm by to dalo s plynem na zemi
Keď auto tak žiguli, keď kopnuť tak do gulííí.
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 5. 8. 2021 14:59

_maty_ píše:V Hr se mi stala nasledujici vec, vyjizdim s kugou strmak, jako strmak myslim, vazne na hrane toho co lze vyjet, mel jsem otacky dole a auto to proste nedalo, chciplo a pak uz jsem to v kopci nemel sanc rozjet, klima byla celou dobu ON, pak jsem to vyjel tak ze jsem si vycouval na nejblizsi rovinu a pal to vyhulil a vyjel rychleji v otackach.

A ted ten dotaz.

Jak by se u tohoto zachoval automat? Pokud bych napriklad jel az moc pomalu a otacky by klesly tak predpokladam by to taky chciplo nebo me napadlo pokud bych jel vic rychleji zdali to tam ma tendenci kopnout druhy stupen jenze na tom by to nevyjelo ten kopec.. ?


i automat dokaze chcipnout, jak dvojskojky tak i HDM ci CVT, ale ne tak jednoduse jako manual. Pokud proste je ten kopec takovy, ze to prevodovka (zprevodovani) a vykon auta nedava, tak auto chcipne. To je jasne. U autoamtu jde o to, ze maji automaticky rizeny prokluz. Takze bys mohl zustat stat na miste a auto by tocilo urcite otacky a vyrovnavalo to stani s otakcmai, nebo by mohlo i zacit mirne couvat a pak i rychle :) vice mene by se to dalo lajzky popsat tak, ze by se to zacalo chovat tak, jako bys v manualu zacal mackat postupne spojku... nejdrive bys vyrovnal ten vykon tak, aby auto stalo a pokud bys to primackl vice, zacal bys couvat...
goes
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 5. 8. 2021 14:59

yndezit píše:Když je někdy hodně naložené auto na dovolené, přední kola nemají dost trakce v kopci, tak je řešením to vycouvat.


někde je zpátečka rychlejší než jednička, takže spojka trpí
Keď auto tak žiguli, keď kopnuť tak do gulííí.
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tslany 5. 8. 2021 15:00

Do automatu sedneš a jedeš. Můžeš si pomoct tím, že bys zastavil, přidržel brzdu, přidal plyn a pak prostě pomalu pouštěl brzdu a přidával, než najdeš sweet point, nebo prostě přepneš do manuálu a nebude ti to řadit, pokud mu nevěříš, každopádně on ten HDM ti ten kopec vyjede i na tu dvojku, ne-li trojku, pokud nezamkne měnič teda.
Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečnost.
tslany
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků