Automobilky a reklama...

Diskuse na témata, která se vůbec netýkají aut

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod PoliceCollector 27. 8. 2013 00:31

Napadlo vás někdy proč běžné automobilky musí mít všude masivní reklamu, jinak mohou mít problém s odbytem i když dělají auta pro běžného průměrného zákazníka, kdyžto ty opravdu luxusní značky problém s odbytem nemají ? Vždyť Rollsy, Porsche nebo Ferrari jsou často nedostatkovým zbožím, s dlouhými dodacími lhůtami. A přesto si nepamatuju na jedinou reklamu v televizi na R-R, Ferrari nebo dejme tomu Harley, zato na "Hjundé", Kýju a Škodofku a v poslední době i BMW tam běží pořád. Jde o to že některé značky jsou prostě legendy a synonyma pro některý výrobek (když je něco nejlepší řekne se že to je Rolls mezi...a každý pochopí.), přitahují pohledy a budí zvědavost veřejnosti (a kupodivu málokdy vzbuzují závist.) kdyžto běžné konfenkční značky nikoho neohromí. A přiznejme si že červená Berlineta nebo i nějaké starší Ferrari (z hlavy-Testarossa)nebo i 911vždy vyvolají menší rozruch, nežli dejme tomu Oktavia...Tu lidi obdivují jen když je pár dní na trhu, ale Ferrari, Lambo nebo Rollse budou obdivovat vždycky. Třeba Phantom - je na trhu už deset let ale pokaždé když ho vidím se kochám tím jak je to opravdu obrovské auto a nenápadně kontroluju jestli má opravdu logo R-R v discích v jedné lajně... (Jak známo jsou tam tuším serva, která to zařídí :)))) A sporťáky je kapitola sama pro sebe, nestydatě vystavují motory za sklem vůbec...

Prostě-nepotřebujou reklamu. Na rozdíl od "Hjundé" (Neustálé vnucování je mi už tak protivné že jsem tu značku začal regulérně nesnášet a rozhodně bych si "Hjundé" nekoupil...(Mj. i proto že mám radši Mazdu nebo Toyotu, ale to sem nepatří...)
PoliceCollector
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 27. 8. 2013 00:38

stacilo napisat, ze nemas rad hjondé :D
inak dost nezmyselne porovnanie /cena, cielova skupina/
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moucha 27. 8. 2013 00:39

dřív sem si myslel, že má PC problém s délkou, ale teď si myslím, že i se šířkou..
Moucha
Gay inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mikey89 27. 8. 2013 00:44

Ano

Vysvětlení je jednoduché, normální značky jsou pro široké spektrum lidí, chtějí aby si jejich auta koupilo co nejvíc zákazníků, proto k tomu postrkují reklamama a slevovýma akcema. Luxusní limuzíny a supersporty vyrábí auta jen pro pár jedinců, kteří si to můžou dovolit a proto nemají zapotřebí pouštět reklamy do televize, pro svou cílovou skupinu pořádají trochu jiné prezentační prostředky
'01 BMW E39 530i. . . . . . 170kW @ 5900 rpm
'07 Ford Focus CC 1.6 . . . 74kW @ 6000 rpm
Mikey89
Insomniak roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 27. 8. 2013 00:51

Treba ***** gangbang vecirky
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 27. 8. 2013 00:52

Do vejfuku
sprint
Guru

Odeslat příspěvekod MELLO 27. 8. 2013 01:02

S dedkem
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PoliceCollector 27. 8. 2013 02:39

Nemám problem...
Ono těch zákazníků pro luxusní vozy bude dost...Když je furt vyprodáno.
Na BMW reklamy v TV sou...To je přitom také drahá značka.
Jak píši-mně se "Hjondé" zhnusilo...
Není něco špatně ?
Ferrari,Lambo nebo Rollse pozná každý.
U běžných aut aby člověk přemýšlel jestli je to Škodovka, Audina, Ford anebo "Hjondé".
Ony jaksi nemají ksicht...
Tuhle jsem viděl poslední generaci "Kivíka" a přemýšlel jsem -proč to vypadá jako UFO (Skoro 10 let starý auto.) a proč to je ošklivější nežli původní verze... Je fakt že zrovna Civic byl vůz který nešel zaměnit s ničím -a to je fajn.
Ale takový Focus nebo Hyundai fakt vypadají podobně... A není to jeden koncern.
PoliceCollector
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Drejkaa 27. 8. 2013 07:44

Byl nemocný, dlouho nepsal, tak teď dohání :-)
Drejkaa
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bleach 27. 8. 2013 08:06

on je nemocny porad
s hlavou
bleach
Inventář

Odeslat příspěvekod Mikey89 27. 8. 2013 08:28

I BMW si může dovolit celkem dost lidí... Lidi kteří podléhají mediální reklamě.. Nevim kolik lidí by oslovilo "Přijdte si koupil náš Phantom, se základním dvanáctiválcovým motorem se spotřebou pouhých 21l/100km, nyní již od 7,5 milionu!"

Jestli máš problém s reklamama, prostě se nedívej na tv
'01 BMW E39 530i. . . . . . 170kW @ 5900 rpm
'07 Ford Focus CC 1.6 . . . 74kW @ 6000 rpm
Mikey89
Insomniak roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PoliceCollector 27. 8. 2013 11:39

Reklamy jsou všude. I když je mám na internetu zablokované, tak stejně občas někde nějaká klamavka vyskočí. Spíš mě zajímá teze jestli je to tím že dobré zboží se chválí samo. Pokud je na něco reklama a je ji hodně tak si řeknu- Ecce ! Proč mi to ten výrobce tak vehementně štve ? Asi si není jistý kvalitou svého výrobku.

Z výrobků denní spotřeby si myslím že tohle přesně platí o Applu a Samsungu. Na Apple není přímá reklama nikde (aspoň já jsem nikdy žádnou v ČR - nebo i jinde) neviděl -a nemyslím tím v katalogu operátora, prostě Apple reklamy nedělá. (Nebo se to tak jeví). Ale na Samsung je všude...A přesto Applu rostou zisky. Jak voni to v tom Cupertinu dělaj ? Nikde na ně nejsou reklamy - a zná je každý. To mi příjde úžasné.
PoliceCollector
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 27. 8. 2013 11:51

Hodte na nej piano...
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 27. 8. 2013 11:52

Rituálně bych ho ukamenoval jeho modýlkama policejních aut. Už jsi koukal jak jsou na tom s reklamama v telce v usa? to budeš se slzou v oku vzpomínat na čr.
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hobitt 27. 8. 2013 11:52

škoda piana
2010 Renault Laguna Grandtour 2.0 dCi
2006 Škoda Fabia Combi 1.4 16V LPG
2007 Citroën Berlingo 1.4i X
2017 Dacia Dokker 1.6 LPG
hobitt
Inventář
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků