cyklo koutek

Diskuse na témata, která se vůbec netýkají aut

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Jaké máte jízdní kolo?
silniční 34 %  16%  [ 34 ]
trekingové 23 %  11%  [ 23 ]
horské 87 %  43%  [ 87 ]
crossové 17 %  8%  [ 17 ]
jiné (např. skládačku) 7 %  3%  [ 7 ]
žádné 25 %  12%  [ 25 ]
nevim 9 %  4%  [ 9 ]
Celkem hlasů : 202

Odeslat příspěvekod mfilip 2. 5. 2011 10:38

Favorit mam poveseny na pude ... najezdil jsem na nem asi 25 tkm.
Jizda na nem se NEDA srovnat s jizdou na dnesnim silnicnim kole za tech 20t kc byt pouzitem.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod -vasek- 2. 5. 2011 14:17

Favorit nemá smysl nějak vylepšovat...
-vasek-
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zabier 2. 5. 2011 14:49

ultima__ratio píše: Více než sedmirychlostní vícekolečko bych snad ani nechtěl, na ten náš rovinatý terén stačí bohatě šesti nebo pětirychlostní vícekolečko.

Tady nejde ale o to kolikati rychlostni to vicekoleckoi/kazeta je, tady jde o to ze vicekolecka ktera se dnes prodavaj maji MTB odstupnovani.

A to ze nevyuzijes vic nez vic nez pet rychlosti si povime az budes doopravdy jezdit tech 80km/den a bude ti foukat vitr do zad/xichtu.
Zabier
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ultima__ratio 4. 5. 2011 10:06

To MTB odstupňování vícekoleček znamená co? Jiný počet zubů? Jaké odstupňování mají mít tedy správně silniční kola?
ultima__ratio
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tracid 4. 5. 2011 10:11

odstupnovani prevodu silnicniho kola je velmi male, z pravidla po jednom, max dvou zubech. Kazety vetsinou maji 11-21 nebo 11-23 zubu. U MTB je odstupnovani a tim i rozsah vetsi, vetsinou po dvou, nekdy i trech zubech. Rozsah 14-28, 13-32 apod...
Tracid
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ultima__ratio 4. 5. 2011 11:12

Takže 11 až 23 zubů na vícekolečku u silničního kola? Dá se s tím vůbec jezdit do kopce? Já mám sice v okolí samý rovinatý terén, ale sem tam se nějaký ostřejší kopec také vyskytne.
MTB kolo je to samé jako horské kolo?
ultima__ratio
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tracid 4. 5. 2011 11:17

tady mas hodne zajimavy odkaz o MTB
http://lmgtfy.com/?q=MTB

vyjet do kopce se se silnickou samozrejme da, ale nevyjedes to co s MTB a da ti to vic zabrat.
Tracid
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ultima__ratio 4. 5. 2011 12:58

Co byste řekli na toto silniční kolo?
rám Vector 1700 s karbonovou zadní stavbou,
přední vidle karbon,
zapletená kola Shimano,
vybavení komplet Shimano 105, dual control, 3 x 10,
původní cena 32 tis. Kč, nyní 16 tisíc Kč

Obrázek
Obrázek
ultima__ratio
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bleach 4. 5. 2011 13:20

asi dobry. jen se mi nelibi tyhle negativni slopingy. sloping na MTB je na druhou stranu krasnej :)
bleach
Inventář

Odeslat příspěvekod ultima__ratio 4. 5. 2011 14:14

Se mi zdá ta horní trubka vodorovná, žádný sloping. Mě se kola se slopingem nelíběj, sedlo z toho pak trčí, jak kdyby to bylo kolo pro dítě předělané na dospěláka.
ultima__ratio
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bleach 4. 5. 2011 14:41

me se zda trosku sklonena k riditkum. ale mozna mam krivy voci, nebo je kriva fotka
bleach
Inventář

Odeslat příspěvekod ultima__ratio 4. 5. 2011 14:47

To je opticklý klam, protože fotograf vyfotil to kolo trochu zezadu.

Jinak jak se správně měří velikost rámu? Je to od vrchní hrany otvoru pro středovou osu (nebo od spodní hrany otvoru pro středovou osu) po vrchní hranu sedlové trubky? Na svoji postavu bych potřeboval velikost rámu kolem 60 cm.
ultima__ratio
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 4. 5. 2011 15:13

Pokud je to funglovka, tak se mi zda tech 16t kc velmi dobrych.
Predni a zadni vidle karbon jsou plus pro nizsi hmotnost a lepsi odpruzeni. Nevyhoda je trosku ten trojtalir, jehoz plny rozsah nemusis vyuzit. Jinak rada 105 je uprostred Shimano rad za Sorou, Tiagrou, pred Ultegrou a Dura-ace, pokud si dobre vzpominam.

K tem prevodum: ja to reknu takto, kde je asfalt, vyjedes na silnicce taky, zrovna na tomto priklade vidite, ze i silnice maji trojtalire v low-endu. Ja mam, tzv. Compact kliky http://www.bagbike.cz/?cmd=861 34/50z, coz ve spojeni s kazetou 11-23 dava dostatecne siroky rozsah pro jakykoliv kopec. Je to mnohem 34/23 je mnohem lehci prevod nez original favoritacky dvojtalir 48/52 se 26 zuby na nejvetsim kolecku vzadu.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tracid 4. 5. 2011 15:18

mfilip: kdyz rikas, ze to staci pro jakykoli asfaltovy kopec, zkousel jsi nekdy vyjet Lysou Horu? Pokud je clovek lehkotonaznik tak mozna, ale ja se svymi 100 kg jsem to na 34-23 vyjet nedokazal...
Tracid
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ultima__ratio 4. 5. 2011 15:30

mfilip píše:Pokud je to funglovka, tak se mi zda tech 16t kc velmi dobrych.

Není to funglovka, jezdila no tom prý nějaká žena rekreačně.
ultima__ratio
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků