V tom inzerátu byla myslím predokolka.
A na 1400kg něco těch 300 jede dobře.
Čtyřkolku bych sem nedal. Tím to zkurvili. Respektove z toho udělali Rko
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Za mna nesuhlasim, na Golf je 230/245k akurat na to, aby to bolo zabavne.glider píše:GTI ma v serii 230 povedzme, tam sa to na 300 patri...CUPRA/R no ked uz nevies co od dobroty
A mat Cupru/R, tak to tiez po case dam na 400, nech je zmena.
quasimoto píše:pri R uz extremne rychlo prichadzaju velmi nebezpecne rychlosti (ako z hladiska pokut, tak v pripade necakanej situacie).
quasimoto píše:Za mna nesuhlasim, na Golf je 230/245k akurat na to, aby to bolo zabavne.glider píše:GTI ma v serii 230 povedzme, tam sa to na 300 patri...CUPRA/R no ked uz nevies co od dobroty
A mat Cupru/R, tak to tiez po case dam na 400, nech je zmena.
Prave ze mi GTI prislo zabavnejsie ako R v tom, ze clovek si viac moze uzit jazdu s plynom na podlahe, pri R uz extremne rychlo prichadzaju velmi nebezpecne rychlosti (ako z hladiska pokut, tak v pripade necakanej situacie).
Arnie J píše:quasimoto píše:pri R uz extremne rychlo prichadzaju velmi nebezpecne rychlosti (ako z hladiska pokut, tak v pripade necakanej situacie).
tak toto pro nás ale absolutně není problém
glider píše:Zamna tiez radsej FWD so samosvorom.
glider píše:Arnie J píše:quasimoto píše:pri R uz extremne rychlo prichadzaju velmi nebezpecne rychlosti (ako z hladiska pokut, tak v pripade necakanej situacie).
tak toto pro nás ale absolutně není problém
Presne tak
A zas R nie je o tolko rychlejsie od GTI, aby sa prejavilo to co popisujes.
Skor, ked mas GTI MT a R AT, tak si to same podradi atd. cize rychlejsie, ale realne tam uz nie je rozdiel.
Arniho poprosim o zeppferts duel.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků