evlo píše:Zajímavá situace, sám jsem importoval vozidlo, nemá homologaci, to je toho asi dost důkazem toho kdo je importér .... a pojišťovna 1 říká, ať nacenění škody vyřeší importér a já říkám, že já jsem importér, druhá pojišťovna, ta která to platí tý 1. to prodala někomu jinýmu (jejich vlastní firma aby se zbavili odpovědnosti) a ten spočítal cca na dvojnásobek toho co pojišťovna 1, s čímž taky nesouhlasím jakožto importér a autorizák a tak vůbec.
Stále čekám až mě pojišťovna 1 napíše, kde je v ČR autorizák hispano suiza.
Zajímavostí pak je, že pojišťovna 1 prostě obvyklou cenu vozidla stanovovat nebude, že je to irelevantní to beru, pojišťovna 2 se o to snaží a tají jak cenu stanovili, ale to je zcela irelevantní, spíš taková vtipnost.
Řešit to mimosoudně a platit soudními znalci nevím jestli k něčemu bude, pojišťovna 2 už se vyjádřila tak, že ocenění možná uznaj jako cenu vozidla, ale ne jako cenu škody, což podle mě neuznaj ani jako cenu vozidla když by se to dostalo k někomu kdo to fakt řeší.
Nicméně nevymyslel jsem co s tím.
Obe pojišťovny říkaj ať si to teda dám do jejich smluvního servisu a já říkám, ne, dejte to tam vy, když je to řešení co navrhujete. Logicky, aby se nezbavili odpovědnosti. Takhle už obě udělali to, že to nacení škody prodali někomu jinýmu na kterýho se vymlouvaj, což samozřejmě ignoruju a bavím se jen s pojišťovnama.
Oboje jsem čekal - jak to, že nacení hodí na někoho jiného aby se zbavili odpovědnosti, tak to, že budou argumentovat servisem, za který ale neručí.
Nicméně jsem, zjevně, nevymyslel co s tím až se to stane.
Už jsem pár soudů řešil, takže je mě dost jasné jak tohle dopadne u soudu, je nějaké rozumné řešení jak nebýt co nejméně ojebán? Varianta vzít co nabízí pojišťovna 2 a držet hubu a krok je furt velký ojeb.
Případně pokud jste někdo tohle úspěšně řešili, tak budu rád za typ na adovkáta, který tohle umí úspěšně řešit, alespoň tak aby došlo k nějakému akceptovatelnému kompromisu.
Ja bych poradil, ale ne tobě