kombík za 200-250tis.?

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Dusan 20. 2. 2008 17:38

DoubleSix píše:Záleží na typu. Mondeo je tu celkem populární, je žádané (to je vidět i tady, každý ho doporučuje) a proto ceny tomu trochu odpovídají.
Protože nic nevím o tazateli, tak nedokážu říct, jestli je pro něho lepší Xsara nebo Focus, případně Stillo.F/quote]


Smesujes dve nesouvisejici veci. Xsara nebo Stilo jsou levnejsi ne kvuli tomu, ze jsou mensi, ale primarne kvuli tomu ze jsou z automobilove podezrelych zemi. :mrgreen: Pokud slevu na Francouze, tak se da koupit Laguna II a bude na stejnych penezich jako s mensi Xsarou.
U toho Focusu je nizsi cena pouze u stareho modelu, ale ten je proste technicky i vzhledove starsi nez Mondeo III. A Focus II vs. stejne stare Mondeo III vyjde naopak draze (tam mladost modelu je presne opacne).
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DoubleSix 20. 2. 2008 21:04

Dusan : chceš tedy říct, že ojetá střední třída je levnější než nižší střední? Nebyl by to náhodou ekonomický paradox?
Je jasné, že nový model je dražší než dosluhující a někdy i napříč třídami, ale v průměru platí, že menší modely jsou levnější.
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p0etrik 20. 2. 2008 21:29

placak píše:DoubleSix: Mas pravdu v tom, ze pokud ma nekdo rozpocet 250tis je dobry nechat si 20tis na pripadne "necekane" opravy.


Mno 20 bych rekl, ze je silne malo. U takoveho auta das jenom za pojistky 15 a za 5 muzes (s trochou nadsazky) nechat tak akorat vymenit olej a provozni kapaliny. Kdyz k tomu pripoctes nutnost koupit nove gumy (letni/zimni, hodne lidi tam da nejakej ojetej smejd) a casto u ojetin i nove brzdy, tak ses na 25, 30 a jeste jsi nezacal resit zavady nebo rozvod.
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod Dusan 21. 2. 2008 08:30

DoubleSix píše:Dusan : chceš tedy říct, že ojetá střední třída je levnější než nižší střední? Nebyl by to náhodou ekonomický paradox?
Je jasné, že nový model je dražší než dosluhující a někdy i napříč třídami, ale v průměru platí, že menší modely jsou levnější.p/quote]


Ne, chci rici ze ojeta stredni trida stoji plus minus stejne a vetsi vliv na cenu nez velikost maji jine atributy, at uz je to puvod ci povest vozu, stari modelu a celkova atraktivita.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DoubleSix 21. 2. 2008 09:56

Dusan píše:Ne, chci rici ze ojeta stredni trida stoji plus minus stejne a vetsi vliv na cenu nez velikost maji jine atributy, at uz je to puvod ci povest vozu, stari modelu a celkova atraktivita.
Takhle by se s tím dalo souhlasit.
Koukal jsem např. na Lagunu & Megane a ta Laguna 1.8i bývá tak o 20 tisíc dražší než Megane 1.6i (dle výbavy a najetých kilometrů). Jo, není to o moc, ale je to např. cena za nové pneu, výměnu olejů, pojištění, olejový filtr, .. a takové ty drobnosti, do kterých po nákupu vozu musíš investovat. Uznávám, že to není férové srovnání, ale většinou střední třída se o nižší střední odlišuje i motorem a výbavou, takže to srovnání nebude nikdy košer.

Každopádně u ojetin je důležitější skutečný stav vozu a ne značka, model, najeté kilometry, atd. Prostě koupit opravdu povedený kousek v té ceně 200-220 tisíc.
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 21. 2. 2008 12:10

Prave proto mi koupe ojete nizsi stredni prijde jako trosku ekonomicky nesmysl, kdyz si vezmu ze stoji skoro stejne ackoliv ma typicky nejaky komicky moturek 1.6 - 1.8 proti stredni tride, ktera ma povetsinou neco kolem dvoulitru. A to same plati o vybave, kde nizsi stredni ma klidne manualni klimu nebo nema ESP a podobne.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DoubleSix 21. 2. 2008 12:20

Dusan : stejně komické mi například přijde, že stejný náhradní díl do nižší střední třídy je levnější než do střední třídy (mám ověřeno u Forda a ten rozdíl v cenách je obrovský, holt za velikost auta se platí).
U nižší střední kupci předpokládají nižší provozní náklady (spotřeba, levnější ND, pojištění, ..), takže to není jen o pořizovací ceně (ikdyž v reálu to tak dopadnout nemusí, nepovedený kousek v nižší střední se může pěkně prodražit).
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 21. 2. 2008 12:22

DoubleSix píše:Dusan : stejně komické mi například přijde, že stejný náhradní díl do nižší střední třídy je levnější než do střední třídy (mám ověřeno u Forda a ten rozdíl v cenách je obrovský, holt za velikost auta se platí).
U nižší střední kupci předpokládají nižší provozní náklady (spotřeba, levnější ND, pojištění, ..), takže to není jen o pořizovací ceně (ikdyž v reálu to tak dopadnout nemusí, nepovedený kousek v nižší střední se může pěkně prodražit). /quote]


No nevim, zrovna ceny nahradnich dilu na Ford Mondeo mi prisly takove az komicke. Takze jestli byl ten rozdil opravdu "obrovsky", tak za ty dily na Focus jeste dodavatel priplacel. :-)
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DoubleSix 21. 2. 2008 12:24

Dušan : byla to kombinace Scorpio a Mondeo a rozdíl byl násobkem ceny dílu v Mondeu.
Jinak pár takových dílů se dá najít i u jiných automobilek, než je Ford. Stačí hledat a vědět.
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 21. 2. 2008 12:27

DoubleSix píše:Dušan : byla to kombinace Scorpio a Mondeo a rozdíl byl násobkem ceny dílu v Mondeu.d/quote]


No jo tak Scorpio to je neco jineho, to byl na Forda primo luxusni model. Bavili jsme se o nizsi stredni vs. stredni a to mne kapanek zarazilo, protoze ceny dilu mezi Focus a Mondeo jsou v podstate totozne, alespon to co jsem tak okukoval. Udrzba Mondea je fakt za babku.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 21. 2. 2008 12:37

Úržba Mondea teda za babku není. Výměna spojky u Mk.II 1.8 8 tisíc, škodovka 120L 1500,- (vše s prací a s materiálem) 8)
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 21. 2. 2008 12:38

speleo píše:Úržba Mondea teda za babku není. Výměna spojky u Mk.II 1.8 8 tisíc, škodovka 120L 1500,- (vše s prací a s materiálem) 8)-/quote]


Holt kazdy mame jinou "babku". :hm
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr.Semtex 21. 2. 2008 12:47

speleo píše:Úržba Mondea teda za babku není. Výměna spojky u Mk.II 1.8 8 tisíc, škodovka 120L 1500,- (vše s prací a s materiálem) 8)-/quote]


A jak se to u škodovky 120L vlastně dělá? Koupíš za 1500,- ještě jednu a tu rozebíráš na náhradní díly? :D
Mr.Semtex
Hodnostář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DoubleSix 21. 2. 2008 13:16

Dusan : Ano, Scorpio bylo "luxusním" modelem, který používal díly z Mondea.
Jinak obdobné taškařice s cenami byly mezi Passatem a Audi A4 (stejné díly, různé ceny). Nebo užitková auta Renault Master & Opel Movano (stejný díl, jiná cena). A tak bych mohl pokračovat.

Ano, Ford má celkově poměrně levné ND v ČR, levnější než Škoda.
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 21. 2. 2008 13:44

Semtex : Skoro. Koupíš fungl novou spojku za 700,-, ložisko za tři kila a práce na dvě hodinky za pětikilo :) A nebo to kopneš ze skály a pořídíš si mnohem lepší auto.
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků