Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Jestli jsi dělal u Forda, tak jistě víš, že nebyl důvod neměnit i ty lišty, který stály pár šupů.mike33 píše:jinak sierra DOHC jsou držáky motory, který mají rozvodovej řetěz, takže nemusíš dělat rozvody, občas se mění jen hydraulickej napínací váleček, výjimečně vodící plastové lišty.Na podvozku odcházeji poměrně často silenbloky předních ramen(chronická nemoc).Převodovky jsou držáky! /quote]
caprighia píše:Jasně, když si pohlídáš "srdíčko" tak vše ostatní je na vrakárněa kdyby bylo nejhůř, přivezeš si za 200 éček další pěkný kus a máš ND hafo...nakonec dobře jel i starší OHC 74 kW dvoulitr a ten je věčný...ono když se to přepočte na výkon/váha tak jsi na úrovni moderních aut, navíc pokud si chce člověk užít zadního pohonu za málo peněz, moc možností není - staré MB a BMW se budou hůř dávat do kupy, omega není tak hravá, zbývá asi jen žigul
a kupodivu se pěkně vodí i po serpentinách, dlouho si udržuje neutrální chování, to auto ti dává pěkně info ze silnice, cítíš ho v rukou i tělem...(jen mě nekamenujte a nesrovnávejte s imprezou)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků