Fordi sierra

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod King of Potato People 22. 12. 2007 13:07

zase hustej 3litrovej vozeh s vykonem odpovidajicim kde jakem ctyrvalci... kdyz uz platit spotrebu 3litru, tak bych pozadoval at to jako 3l jede, tedy cca 140kW
Breaking the sound barrier
King of Potato People
Missák Garáže 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod caprighia 22. 12. 2007 17:02

jestli myslíš tu 2,8 sériovku, tak má 110 kW a váhu cca 1200 kg, takže to asi pojede jako normální třílitr, ale nechci srovnávat sirku 1986 (třeba) a dnešní auta, to je nesmysl, ale za 20 Tkc slušný koník pro radost, spotřeba nespotřeba...
Tazio Nuvolari
Umělá Hmota
Pátá Míle
kácovský ležák
caprighia
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mrazik 22. 12. 2007 19:04

Ty motory nemaji navenek buhvijaky vykon, ale maji uzasnou vydrz - vetsinou prezijou auto - a kupodivu tahnou dost brzo. Ale co si budeme povidat, Cosworth je Cosworth :-) (a takové Scorpio Cosworth je mazec)
jedna rejze
jeden henry
jednou uz se strazny andel zapotil
mrazik
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod caprighia 22. 12. 2007 20:03

To jo, Scorpio Cosworth je 2,9 24V a do sirrky taky jde (je to vlastně evo té 2,8 a 2,9...)
Tazio Nuvolari
Umělá Hmota
Pátá Míle
kácovský ležák
caprighia
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod polakow 22. 12. 2007 20:23

Jej zrovna s takovou nádhernou 4kolkou jsem se před lety párkrát projel, když jí kamarád dotáhl pro chlápka co chtěl tahat vlek s koňma. Bylo v tom krásný svezení, ale když se na to víc šláplo byla vidět padající palivová rafika :-) . Takže jako fanda do sirek proč ne, na zábavu a občasné svezení, ale na normální každodení ježdění to už asi není.
polakow
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod fahrer 22. 12. 2007 20:57

Head píše:Ro označení
fahrer
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod fahrer 22. 12. 2007 21:02

mike33 píše:jinak sierra DOHC jsou držáky motory, který mají rozvodovej řetěz, takže nemusíš dělat rozvody, občas se mění jen hydraulickej napínací váleček, výjimečně vodící plastové lišty.Na podvozku odcházeji poměrně často silenbloky předních ramen(chronická nemoc).Převodovky jsou držáky! /quote]
Jestli jsi dělal u Forda, tak jistě víš, že nebyl důvod neměnit i ty lišty, který stály pár šupů.
fahrer
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod caprighia 23. 12. 2007 09:25

Jasně, když si pohlídáš "srdíčko" tak vše ostatní je na vrakárně :-) a kdyby bylo nejhůř, přivezeš si za 200 éček další pěkný kus a máš ND hafo...nakonec dobře jel i starší OHC 74 kW dvoulitr a ten je věčný...ono když se to přepočte na výkon/váha tak jsi na úrovni moderních aut, navíc pokud si chce člověk užít zadního pohonu za málo peněz, moc možností není - staré MB a BMW se budou hůř dávat do kupy, omega není tak hravá, zbývá asi jen žigul :-) a kupodivu se pěkně vodí i po serpentinách, dlouho si udržuje neutrální chování, to auto ti dává pěkně info ze silnice, cítíš ho v rukou i tělem...(jen mě nekamenujte a nesrovnávejte s imprezou)
Tazio Nuvolari
Umělá Hmota
Pátá Míle
kácovský ležák
caprighia
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fahrer 23. 12. 2007 09:49

caprighia píše:Jasně, když si pohlídáš "srdíčko" tak vše ostatní je na vrakárně :-) a kdyby bylo nejhůř, přivezeš si za 200 éček další pěkný kus a máš ND hafo...nakonec dobře jel i starší OHC 74 kW dvoulitr a ten je věčný...ono když se to přepočte na výkon/váha tak jsi na úrovni moderních aut, navíc pokud si chce člověk užít zadního pohonu za málo peněz, moc možností není - staré MB a BMW se budou hůř dávat do kupy, omega není tak hravá, zbývá asi jen žigul :-) a kupodivu se pěkně vodí i po serpentinách, dlouho si udržuje neutrální chování, to auto ti dává pěkně info ze silnice, cítíš ho v rukou i tělem...(jen mě nekamenujte a nesrovnávejte s imprezou)
fahrer
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod NecroCabal 23. 12. 2007 09:55

Pro všechny tady - XR8i s pětilitrem se vyráběla jen v JAR (což tu někdo nadhodil) a v austrálii (kde mimo jiné byl i V8 4.6 a 5.4), ovšem tyto motorizace, jste v sérii nenašli v ničem jiném, než v pětidveřové karoserii

Pokud chceš Sierru s opravdovým držákem - jedině 2.3 Diesel (No, ale závodit s tím fakt nebudeš) a pak bych se přimlouval za jakýkoliv motor 2.0 (i s pitomým EFi jsem se kdysi vyblblnul a motor vydržel jakýkoliv zacházení)

A pro všechny, co jsou přesvědčení, že motor 1.8 TD byl nejhorší motor........tak souhlasím, ale na svojí poslední Sierru s tímto motorem nedám dopustit - motor vypověděl službu, když mě bezpečně dovezl domu. Na tachometru měl 1 800 014 km (ano téměř dva miliony kilometrů - samozřejmě ne na tachometru, ale pravidelně potvrzované v servisní knize - z toho vyplývá, že i tyto vozy můžou mít POCTIVOU servisní knihu a ten stroj o kterém je tu v diskuzi řeč vypadá, že patří mezi takové vozy)

A ještě něco - Zadokolky jsou nejlepší, ale jestli ti 4x4 funguje, nedávej to pryč, byla by to havadina největšího kalibru (to bych se radši zbavil klimy)
NecroCabal
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod NecroCabal 23. 12. 2007 10:21

Jo, jentak mimochodem - teď jsem trošku studoval tu na snímku....dostala ránu na čumák, blinkry má z modelového ročníku 1992, nárazník má z verze Lasser (pro změnu modelový ročník 1987) a výbava která je popsaná by spadala do výbavy Ghia, což ovšem tento vůz není.

No, mám pocit, že se ti stane přesně to co mě, se všema sedmi Sierrama - Co kus, to originál (většinou jsou to auta, které když rozebereš, tak už ho dohromady nedají ani inženýři z Lega

A pokud se budeš poohlížet po nějakém Sierra clubu, aby ti pomohli, či poradili z čistým úmyslem ti můžu říct, že Sierra Club v Líbeznicích u Prahy už ti nepomůže. Dokonce jsem jim dával zadarmo Sierru na náhradní díly v červnu 2007 a oni jí odmítly, že už o tyhle vraky nemají zájem že se už věnují Mondeům a Káčkům (můžu říct, že to docela zabolelo, na autě bylo spousta věcí k použití a jiným fanouškům tohoto auta by to pomohlo)

Pro mě je Sierra (především kombíci) srdcovou záležitostí ale ty auta stárnou stejně jako já a já se už musel poohlížet po něčem novějším, co mi chvíli vydrží - Vyhrál to Transit 2.5 Di z roku 1999, který mi několika prvky Sierru stále připomína (Tu poslední naftovou mi připomíná především tou leností :lol: )
NecroCabal
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mrazik 23. 12. 2007 10:25

NecroCabal takze je to s libeznicemi pravda ? Skoda, nebyli spatny.
jedna rejze
jeden henry
jednou uz se strazny andel zapotil
mrazik
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fahrer 23. 12. 2007 10:27

Čistě náhodou. Nevíš o cosworthu. Kdysi jsem měl sirku s RS úpravou a prvky s cossie a vlastnil esc cos.
fahrer
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod caprighia 23. 12. 2007 14:47

...pravda, na ty australské jsem zapomněl :-) a to tam dělali taky prima Granadu V8, akorát to má volant na blbý straně...
Tazio Nuvolari
Umělá Hmota
Pátá Míle
kácovský ležák
caprighia
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mrazik 23. 12. 2007 15:42

Fahrer obavam se, ze tady moc Cosworthu v dobrem stavu nebude. Pokud tedy neni tvym snem koupit a rovnou udelat GO vseho. Nejlepe se obratit smerem na zapad (Nemecko, Holandsko atd. ) nebo severozapad (Svycarsko). Tam se daji sehnat i ve vybornem stavu, samozrejme za odpovidajici cenu. Uplne nejlepsi je Anglie, ale to rizeni je z nejakeho duvodu u spolujezdce :-)
jedna rejze
jeden henry
jednou uz se strazny andel zapotil
mrazik
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků