filcku nebrat

lozisko (upozornuji original) se po 15tkm odporoucelo, spojka neni dymenzovana na zbesily vykon 50kW, na to aute nic krom kastle nevydrzi...
pokud si trochu vazis svych drahych zamestnancu, tak bych se obloukem vyhnul 1,9D to auto je neschopne cokoliv predjet, rad bych se nekoho zeptal jak se s tim zrychluje od 70 az 80??? nenasel jsem rychlost na kterou by se to chtelo rozjet...
kdybych nebyl prase, tak je filcka super levny auto na provoz a 1,9D je nesmrtelnej kram, kdyz se mu pravidelne meni olej... staci najit neco se slusnou kastli a je pokoj. zbytek stoji par kacek...
jo a ta nafta je zazrak, kterej nestartuje, kdyz je poloteply... tzn startuje, kdyz je studena a zhavi se, startuje kdyz je tepla. ale mezi temito dvema stavy je to absolutne nenastartovatelny vergl.
radej bych koupil MPI... stejne 1,9D jezdi za 8,2 v prumeru
jo a predni naprava taky trpi protoze to auto rozjet je na hodinu, takze nez abych brzdil pred dirou a pak se pul hodiny rozjizdel, tak se radsi pripravim, ze se ozve rana a chytnu volant trochu pevneji...