Stránka 3 z 7

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 4. 2007 09:34
od mrazik
Kdo chce off road a spolehlivost, pak jedine Toyota Land Crusier a k tomu poradny motor 4.3 TD.

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 4. 2007 10:24
od DoubleSix
LandRover Defender.
Ostatní auta jsou atrapy off roadů :D
V nejhorším bych přistoupil ještě na Discovery.

A teď vážně. K tomu LandRoveru bych přidal ještě Nissan Patrol a Toyozta Landcruiser 8)

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 4. 2007 11:08
od j2j
také bych se přikláněl k Legacy Outback (ať už 3,0 nebo i 2,5).

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 4. 2007 11:11
od Good
j2j píše:také bych se přikláněl k Legacy Outback (ať už 3,0 nebo i 2,5). /quote]


Co svede outback, zvládne i Allroad...

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 4. 2007 11:54
od j2j
Good: ano, ale stojí o třetinu víc :roll:
navíc nemá redukci

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 4. 2007 12:48
od v8driver
Děkuji vám za odpovědi. Dneska se jedu podívat na LandCrusier 100 4.7V8 a pak jim tam stojí další 4.2TD.
Je ještě možnost, že se mrknu na Granda v CRD, ale to je spíše podle toho, jak mi zbyde čas.
Nejvíc se mi zamlouvá LandCrusier, pak také Grand, teda s tím ML jste mě docela udivili, netušil jsem, že to je takový prase....akorát všechna videa se týkaly nového modelu, který zase na druhou stranu by měl být schopnější v terénu než ten starý. Ovšem ML63 AMG bych do terénu vůbec nebral, to auto má jiný účel, ten 320CDI ve videu byl bez OFF-ROAD package jak to u Mercedesu nazývají, což je ale velmi důležité, protože se v podstatě jedná o X5 se znakem Benz. S OFF-ROAD package se u nich dá nastavovat světlá výška a různé systémy pohybu v terénu. To ale už jsme odbočili někam úplně jinam. :)

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 4. 2007 01:31
od v8driver
Byl jsem se podívat na Landy, hlavně na LC 100 v provedení 4.7. Bohužel mi to auto vyloženě nesedlo, nevím proč, ale připadal jsem si v tom autě jako když člověk sedí v pokoji a uprostřed má volant se sedačkou.....takové pocity na mě zanechalo. Co se týče dynamiky, tak to není žádný rychlík, myslel jsem, že to bude větší silák ikdyž to auto je těžké, zároveň však vím, že jiné značky dokážou více s takovým objemem.
V úterý se jedu podívat na tento Grand v provedení 4.7, doufám, že to bude lepší, majitel ho prodává, protože s ním už nejezdí, udržovaný ve značk. servisu...uvidím.
Zde je ten inzerát:
http://bazar.cz/ad_detail.asp?c=1000050 ... &partner=0


Jenom mi zde moc nesedí ty úpravy motoru jak se píše, nevím, zda to spíše ten motor nepokazí. Také mi není moc jasné, co bylo proveden s výfukovým systémem....takže zde uvidím. Na druhou stranu ale má pohon LPG, což není k zahození.....

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 4. 2007 02:00
od Majkie
V bahně bude problém s čímkoli, co má silniční gumy a na silnici s čímkoli, co je nemá. V terénu (bahno, koleje) je důležitá velká světlá výška, tady mají vzduchové podvozky výhodu. Pravý offroad bude fajn, ale zase se s ním těžko pojede přes 150, aby to člověka neobtěžovalo. Ten landcruiser byl měl být spolehlivější než ten jeep. Jinak dnes ty el. systémy jsou dost podobné. X5 je silniční SUV, nemá rám ani redukci - masírka pro image. ML předchozí generace bylo vybavené do terénu dobře - redukce i rám, takže se kastle na boulích nekroutí. Na tyhle požadavky bych asi viděl optimálně to ML500 - ovšem problém je co s obutím.

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 4. 2007 02:04
od Majkie
Jinak jsem majitelem Frontery z r. 2003, což je čistokrevný offroad - rám, redukce, pevné spojení náprav (což je jako závěrka mezinápravového diferenciálu), zadní dif. se zvýšenou svorností. Na sněhu jsem s tím vyjel víc než Subaru Outback, ale v létě jsem taky zapadl na poli v bahně jak školák (kvůli gumám) - záleží jen na podmínkách, ale i na poli se dá zapadnout se vším.

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 4. 2007 08:06
od wolff
Nechápu, proč chceš ojetinu, když se dá za 500 000 koupit s 1,9 JTD Suzuki SX 4, která rozhodně zdolá víc terénu, než skoro všechny výše zmíněné. prostorem taky stačí a na silnici je agilnější a úspornější. Mimoto, je to nové spolehlivé a celkem bezpečné auto. A jako bonus, je to hezký, což se o těch příšerách typu X5, X3, Touareg říct nedá (mimochodem sám si zjistil, že to vyjede tak leda dopérdele, prostě auta pro blbý blondýny an obrubníky do města). A sehnat RR za 500 000 znamená koupit si vrak a mimoto servisovat bych to nechtěl (3? servisi v ČR)...

P.S. nemohl sem jinak,ale rady zdejších odborníků, co radí jen a pouze BMW, MERCEDES a jiný pasti mě nenechaly klidným, omlouvám se.

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 4. 2007 11:55
od myndel
o naprosté terénní neschopnosti X5 se ví, už jsem taky měl tu čest zapadnout na místě odkud bych řekl, že by se měla vyhrabat i libovolná jenonápravovka...

Takže na tu vážně zapoměň...

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 4. 2007 13:46
od v8driver
Wolff: Suzuki mi rozhodně nepřipadá jako optimální varianta pro auto do terénu a pro rodinu. Rozhodně si nemyslím, že se jedná o výkonný off-road s motorem 1,9 JTD a o luxusní výbavě se zmiňovat nebudu.
Jednoduše řečeno, chci luxusní off-road. Nevadí mi, že je ojetý, budu jezdit tři roky, pak zase vyměním za jiný. RR za 500 000Kč sehnat nelze, ani ho nescháním. Uvidím, co bude s tím JEEPem, příjde mi jako docela výhodná koupě. Myslím, že těch 395 000Kč ještě budou k jednání. Ale jak se říká, záleží na testovací jízdě.

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 4. 2007 16:06
od wolff
No tak to potom jo... Nevěděl sem, že chceš luxusní vrak. Tak pak hodně štěstí. Myslel sem, že potřebuješ auto pro práci a Relax, což ta Suzina rozhodně je... Sorry, nějak sem na začátku přehlídl, že chceš zvyšovadlo ega a pokladničku na peníze... Ono totiž i Terrano za ty peníze bude hodně zhuntovaný, řekněme tak, že se svým příjmem to jen těžko utáhneš, zvlášť pokud s tím autem hodláš i dělat něco jiného, než ohromovat bloncky na diskotéce... Ono totiž se víceméně bavíš o jedné třetině ceny nového auta... Tady je bohužel každá rada drahá...

P.S. Jen tak na okraj. Jaké prvky z luxusní výbavy ta SX4 nemá, co považuješ za luxusní? Ať přemýšlím jak přemýšlím, nenapadá mě jediná věc, kterou měl třeba RR před 5 a více lety, co by ta Suzina teď neměla... 8 airbagů, všechno v elektrice, 8 repráků, CD s MP3, startování bez klíčku, vyhřívání ***** a zpětných zrcátek, automatická klima, litý kola, mlhovky, střešní ližiny...no myslím, že je toho dost, ba ještě mnohem víc...,ale to je fuk...

JEEP? No škoda, ž z toho původního už to má jen jméno,a le to jsitě postupně zjistíš sám... Jeep se vyplatí koupit leda tak za 50 000 na blbnutí někde do pola 13 let starý...

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 4. 2007 16:26
od Bodik
Souhlas s wollfem.

Napiš si, kde budeš jezdit více a podle toho kup buď teréňáka nebo cestovní SUV. My teď prodali Patrola 5 let starého, 185 tis. najeto, turbodiesel 6ti válec, vše v el. ale bez klimy za 250 bez daně. V terénu super, měl i gumy do terénu a na cestě po D1 to hučelo, to jo, ale 150 se jet dalo. Až na spotřebu teda...

Koupil se Navara v plné palbě, takže koukni někam tím směrem. Samozřejmě nový stojí kolem 900, ale v plné palbě (klima, cd, airbagy, vyhřívané zrc. a sedač., tempomat a další). Samozřejmostí je redukce (už ne mehanická jako u Patrolu, ale plně elektronická) a myslím, že s Nissanem se dostaneš všude a i na silnici s podobnými modernímy vozy to taky bude OK.
Nebo Mitsubishi L200, to už tu bylo myslím dříve jak Navara, tak by mohlo být za lepší cenu.

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 4. 2007 02:08
od v8driver
Wolff: Není třeba se rozčilovat, chci luxusní terenní auto, Suzuki ji přinejmenším směšné. Luxusní vrak? Velmi zajímavá definice, tak to máme na silnicích samý luxusní vraky, vlastně bylo by lepší Rozpočet mám dostatečný i na Cayenne Turbo. :wink: Jen s tím rozdílem, že já auto vnímám jako velmi nevýhodnou investici a v kdyby každý si koupil Suzuki SX4 místo třeba šest-sedm let starého luxusního SUV..... :D
životě bych více než milión do auta nevrazil. Potřebuji auto do středně těžkého terénu, kde Jeep je ve svém živlu, chci aby to auto bylo luxusní, ne luxusní jako že by mělo X repráku a všechno v elektrice, ale auto luxusní, které bylo navrženo jako luxusní auto od začátku nebo off-road vyšší třídy.

Jasně, zapomněl jsem, ve svých 45 letech s manželkou a dvěma syny pojedu na diskotéku a budu ohromovat bloncky. A nabízet značku v podobě SUZUKI chlapovi s docela velkou rodinou je přinejmenším směšné.


Tato plechovka je všechno, jenom ne luxusní :D Křížení náprav? Takový pojem snad "suzina" ani nezná.....
Obrázek
Nevím jak je to možné,ale já bych radši jezdil v luxusním vraku: :D
Obrázek

Ten interiér SX4 je velmi luxusní: :D
Obrázek
Hlavně v porovnání s luxusním interiérem luxusního vraku vypadá aspoň dvakrát pohodlnějc: :D

Obrázek