To je teda finále
, podle mne trochu různá auta...
V civicu sem jenom seděl, v oktávce jezdím občas. Rozhodně si nemyslím že by ale civic vypadal oproti OII nejak příšerně ohledně zpracování. OII vypadá o chlup "solidnějc", ale to je podle mne spíš o celkovým dojemu z auta který je usedlejší a konzervativnější než civik než o výrazně lepších materiálech.
Civicem sem nejel, takže jízdní vlastnosti srovnávat nemůžu, ale OII celkově rozhodně žádnej zázrak není, maximálně lepší průměr nižší střední třídy, u nás také bohužel za nadprůměrnou cenu.
Já osobně bych rozhodně do OII nešel (přístup škodovky k českým zákazníkům - ceny, marketing atd.), civikem bych se musel projet abych ho vyloženě doporučil, ale rozhodně mě jako auto zaujal, protože myslím nabízí perfektní poměr cena/užitná hodnota. Šel bych do 1,8ky benzín. Nevím jak je to s dostupností servisu honda. Rady jsou ale na nic, těžko říct co od toho auta očekáváš, to chce projet a zhodnotit jak ti auta sedla versus co tě budou stát.
Jinak by mne fakt zajímalo proč má Radek O. takovou pifku na civik proto, že má na výběr "jen" jeden motor
Kdyby byl špatnej neřeknu, ale 1,8 benzín se spotřebou 1,4ky a výkonem 2litru mi nepřijde vůbec jako problém. Naopak nevidím důvod proč tam rvát 1,4 či 1,6. A větší objem zas bude chtít minimum zákazníků, tak to honda prostě oželela no... Já bych si třeba ideální motor u OII nevybral, honda naopak tímhle jedním motorem podle mne pokryje požadavky minimálně 80% zákazníků. Prostě si myslím že kromě Radka se nenajde nikdo, kdo by si nekoupil civic kvůli motoru