Goes, ahoj, dlouho jsem tu nebyl a Ty porad vybiras nejakou tu karku, kterou zase asi nakonec stejne nekoupis

. Takze, ja kupoval pred dvema lety Focuse, minulou generaci, ale noveho s motorem 1.8 TDci 100 koniku. Po 20 000 km mi byl prehran soft primo u Fordu, ten ze 115 konove verze, takze 115 koniku a upozornuju, ze do tech 170 - 180 km jsem ujizdel jakekoliv 130 tdi, at pasat, superb, okta, je to jedno, jelo to neskutecne, ale opravdu, kdyz jsem treba o vikendu jezdil v C mercedesu 2.2 CDI a pak presedl zpet do Focuse, tak pocitove to auto proste jelo lepe, to by jsi musel zazit. Nejsem zadny super fanda dieslu, mit penize, uz mam doma imprezu, ale aut s benzinem jsem mel uz dost, ale ten diesel, pravda, prirostl mi k srdci a Radku, to auto zazilo takove veci, ktere by mi asi stejne nikdy nikdo neveril, na obycejne seriove auto s gumy 15 195/60, ten podvozek i s tim tezsim motorem byl fantasticky, denne na tom aute piskali gumy, na mokre prazdne silnici se jezdilo bokem a tak, proste motor vyborny, chybu neudelas, vim o cem hovorim a jeste i kdyz pojedes pilu, jedes ja nevim za 13 - 14 L, ale to je myslim max, nevyhoda je, ze do vlasenek a vracecek mas jen uzsi spektrum vyuzitelnych otacek a tak tam ten fofr klacek musi jen litat a nekdy se proste stane ze pretocis do cerveneho, tot si myslim jedina a velka nevyhoda dieslu jako takoveho o jine nevim, takze pokud chces, ptej se, co potrebujes jeste vedet.
Auto mi ukradli v rijnu a ja si obednal do vyroby Focuse noveho, novou generaci, verze sport, adaptivni svetla, cerna metla, sportovni paket, dual klima, tonovana okna, esp, chlazena prihradka, mam tam kridlo stejne jako je na ST, pekne 17, mozna dam 18. MOtor jsem vzal a ted se podrz ... opet 1.8 TDci 115 koni, az to zajedu, mam ho teprve asi dvacet dni a najeto uz skoro 4 500 km, tak zase okolo tech 20 000 - 30 000 km pojedu do Wolfa do nemecka a necham to upravit na 140 koni nebo kolik z toho delaji a bude. To auto je vyvazene jako prase, kdyz jsem mluvil predtim o obycejne minule generaci, co asi dela tohle, s nizsim a tuzsim podvozkem, s daleko tuzsi karoserii a na 17, nedej boze jestli prijdou 18, ja to auto teprve poznavam, ale panove, tam neni zadny naklon, nic, kam se toci, tam se jede a je to jen na vas a je jedno jestli si davas okrsku nebo jsetli ve 180 km na dalnici prudce trhnes volantem s pruhu do pruhu, to auto se mi furt vysmiva. Jednou jsem to malem prepiskl, pravda, davam levou 90 stupnovou, najizdim 100km, prudke brzdy, 80, 70, 60 a sup do ni, jenze tam byl vytahany nejaky bordel a ja se zacal klouzat do svodidel, ale ustal jsem a jeste tam byl trochu prostor, prekerka, ale to auto me podrzelo. O spotrebe mluvit nebudu, jen povim ze pri klidne jizde do tech 120 km ukazuje palubni pocitac najezd 900 km na nadrz, kdyz pojedu pilu, najedu kilometru na nadrz 450 _ 500 , mozna i trochu min a to se mi na tom libi. Dan za to, je trochu tezsi predek, ktery se na maximech projevi a jak uz jsem psal, kratsi psektrum vyuzitelnych otacek. Kdyz se mi to povede, dal bych dnes sem jeste nejakou tu fotku a pozdeji bych mozna zkusil nejak lepe popsat sve zkusenosti s minulou i touto generaci. PAnove, malem jsem zapomel, to co me nejvice dostalo je odhlucneni interieru, ustalenou stovkou, nemate temer moznost poznat co je pod kopotou, odhluceni motoru je exluzivni, odhluceni interieru od aerodynamickeho hluku, razu od kol a tak dale, je jeste exluzivnejsi. KLid v kabine vozu je naprosto sokujici, rekl bych s klidnym svedomim, ze je na urovni 3 BMW soucasne generace a ze jsem s ni nejaky ten patek jezdil. Tot zatim asi vse. Tak zatim