Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
bob ash píše:0xf píše:By me zajimalo jakou max udela dodge chrager s hemi a co by me stala obednavka z evropy v aspon trosku slusnem stavu.
Problém bude s převodovkou, u kamarádovýho Chargera (440 Magnum 500hp+) jsme to řešili a dojel by na převodech. Jinak myslím, že Hemi není nutná - i s dobře vyladěnou 440 Magnum (tak 600hp) bys to se správnou převodovkou dal. 440 + kompresor úplně v pohodě.
A 440 je levnej motor, Hemi je vzácnost, kterou nezaplatíš. /quote]
Moose píše:typer má napsanou vmax 226 >/quote]
0xf píše:bob ash píše:0xf píše:By me zajimalo jakou max udela dodge chrager s hemi a co by me stala obednavka z evropy v aspon trosku slusnem stavu.
Problém bude s převodovkou, u kamarádovýho Chargera (440 Magnum 500hp+) jsme to řešili a dojel by na převodech. Jinak myslím, že Hemi není nutná - i s dobře vyladěnou 440 Magnum (tak 600hp) bys to se správnou převodovkou dal. 440 + kompresor úplně v pohodě.
A 440 je levnej motor, Hemi je vzácnost, kterou nezaplatíš. /quote]
A co kamarada stalo to auto? ad mam predstavu....
1987
Flying Kilometer Speed Record, Saab 9000 Turbo at 282.86 km/h, 2.3 L class - Sweden
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků