xivan píše:Tak si proboha aspon precti clanky, nez neco placnes. Ty s PSA budou az v novych modelech. ted od 2,0 jsou to motory jen od Forda, ktery pak prejdou s jinymi vstriky do dodavek.
Ja som precital cely thread, ale Ty si prosim Ta precitaj poriadne aspon jeden prispevok Mr. Green
2.0 Duratorq TDCi -
v C-Maxe - od PSA/Ford
1998 cm3 Vznětový / řadový čtyřválec / 16 ventilů / hlava a blok válců z lehkých slitin / vysokotlaké vícebodové přímé vstřikování paliva common-rail / turbodmychadlo s variabilní geometrií s mezichladičem a funkcí overboost / elektronicky řízená škrtící klapka / dvouhmotový setrvačník 100 kW (136 k) při 4000 min-1 320/340** Nm při 2000 min-1
2.0i 16V -
napr. v Mondeu - FordDuratorq - TDCi 1998 cm3 Vznětový řadový 4válec / Elektronické přímé vstřikování paliva s technologií common-rail
s řídicí jednotkou "EEC V" / Přeplňování s mezichladičem stlačeného vzduchu 85 kW (115 k) při 4000 min-1 280 Nm při
1900 min-1
V roce 2003 PSA společně s Fordem uvedly nové vznětové jednotky s objemy 1.6 a 2.0 litru, přičemž druhá zmiňovaná dosáhla výkonu 100 kW. To znamenalo další výrazný argument, proč uvažovat o HDI nebo TDCI.
a to je z ford.cz
Tak neviem kto tu placa.