Focus 2,0 TDCi x O2 2,0 TDI co zvolit???

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod stepk 25. 5. 2006 20:38

sem s tim videem!
Dokud neuvidim, neuverim!
pozor2 :hm
stepk
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 26. 5. 2006 01:32

takze omezovac kopne v cca 5400 otackach! overeno pred par minutami, coz je na motor 1,3 nafta unikatni vec...
anonymni

Odeslat příspěvekod MAN737 26. 5. 2006 10:04

pavelll píše:MAN 737:
Bohuzel pro tebe, ze si nedokazes pripustit ze TDi uz ujel davno vlak chce to vice objektivity.


Ok,TAKŽE OBJEKTIVNĚ:člověk co vybírá TDCI Fokus a TDI-PD Oktávku by měl vědět jaká je např životnost vstřikovačů. CR má vyšší tlaky v vstřikovací části,což zajistí lepší emise a spotřebu,je vyráběn s menšími nepřesnostmi,a to způsobuje při použití nekvalitního paliva poruchy.PD je v tomto zastaralejší,má větší odchylky v přesnosti výroby vstřikovačů,pracuje s menšími tlaky ve vstřikovací části,a jestli vydrží víc nebo méně zaáeží na palivu a provozu.

Upřímně tady je pro mě nejpřívětivější řešení čerpadlové TDI(Rotační Bosch) které vydrží o mnoho déle,než nové technologie PD/CR a není tak náchylné na kvalitu paliva.Bohužel se ty motory už nemontují pač nesplňují poslední emisní normy..

A teď babo rad´který z tech dvou motorů déle vydrží,zda FF nebo OII :)
MAN737
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goggy 26. 5. 2006 10:38

MAN: Poruchy kvuli nekvalitni nafter ford u TDCI vyresil pred nekolika lety, pokud tam nebude tankovat naftu z JZD tak je to dobry
Neaktivní
Pro kontakt použijte ICQ.
Goggy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TomZ 26. 5. 2006 15:41

A hlavne PD v O2 je hroznej traktor. Hlucny, to je taky docela zasadni pri vyberu auto resp motoru. Ale zas mam dojem ze PD si o par deci vezme mene.
TomZ
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MAN737 26. 5. 2006 17:49

Goggy píše:MAN: Poruchy kvuli nekvalitni nafter ford u TDCI vyresil pred nekolika lety, pokud tam nebude tankovat naftu z JZD tak je to dobry


Mluvíš o šponách z čerpadla,které zadíraly vstřiky u TDDI,já mluvím o TDCI
MAN737
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moik 28. 5. 2006 18:50

Mane, je to přesně naopak. 2.0TDDi platí za jeden z nejspolehlivejších dieselů. Naopak právě 2.0TDCi 96kW do r.2003 měly tebou popsané problémy se vstřiky a čerpadly zn. Delphi

edit: jo a málem bych zapomněl :-) Já bych vzal 100% Focuse, větší vnitřní prostor, větší rozvor, menší kufr. Sbalit se do něj dá taky.

IMHO Octavia je pro mě vrchol nudnosti(i když FFII teda taky nic moc) a přijde mi, že když někdo nechce přemýšlet, tak veme OII, nic nezkazí a nic nevyhraje...Focus II je např. širší jak Mondeo...
Moik
Nováček

Odeslat příspěvekod King of Potato People 28. 5. 2006 19:00

voktavku, protoze ji pak lepe proda. podvozek pokud rad jezdi rally a umi ridit tak focus.
Breaking the sound barrier
King of Potato People
Missák Garáže 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod merkur 28. 5. 2006 20:08

Když jsou +- cenově stejná,tak bych vybíral asi spíš podle pocitu,jak mě to auto sedne,jak jede,jak se řídí,protože obě auta nejsou špatná.
merkur
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod RRAAFF 28. 5. 2006 20:25

merkur: Přesně tak
Fabia 3 Combi 1,0 TSI 6MP Style MY21 - blind spot, adaptivní tempomat, care connect, DAB, parksystem P/Z...
Ex.Fabia 3 Combi 1,0 TSI DSG Style + 2x Škoda Rapid FL 1,0TSI ambition

Opel Vectra B 1.8 16V CD sedan 306000km
RRAAFF
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 29. 5. 2006 12:57

OII se po letech líp prodá. :lol:
"Vepřové zdražuje, ale sviní je všude pořád dost"
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků