Volvo – koupit nejbezpečnější auto na světě ?

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Pucmeloud(smazano) 7. 8. 2005 00:05

Roudy:

Kdyz jsem u te bezpecnosti, tak i v samotnem Svedsku podle statistik pojistoven a testu neni nejbezpecnejsi auto Volvo, ale Saab 95. Jinak drive platilo to co rikas, ze Volvo nemelo konkurenci, ale dnes uz najdes dost jinych aut, ktere stahly naskok. Sam jsem jezdil s V40 1.8, V50 T5AWD a V70 2.5T (nez jsem presedlal na Subaru :D ...je to mnohem vetsi radist ridit nez Volvo). Jed´no prvenstvi si vska Volvo podle meho nazoru drzi stale......neznam pohodlnejsi a erogonomictejsi sedacky a interier nez ma Volvo.
Pucmeloud(smazano)
Nováček

Odeslat příspěvekod GTI DSG 7. 8. 2005 01:45

p0etrik píše:Roudy: Pokud by se vetsina nehod stavala v nasobcich rychlosti ve ktere testuje EuroNCAP (64 km/h), tak muzou byt auta klidne z lisovane lepenky, protoze by zadne bezpecnostni prvky stejne nepomohly.

Drtiva vetsina nehod se stava v rychlostech vyrazne nizsich, nez zminovanych 64 km/h.
Dle testu na EuroNCAP je hromada bezpecnejsich aut, nez jsou Volva.


Ne ze bych se chtel zastavat roudy, ale v jistych pripadech ma pravdu, protoze kdyz do sebe narazi dve protijedouci auta, tak jejich rychlosti se scitavaji.....tedy kdyz se srazi v 90tce , tak je to jako by si vrazil 180tkou do zdi....coz neni moc vesela prihoda, kterou by si chtel vypravet kamaradum v hospode :)
GTI DSG
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bigduck 7. 8. 2005 07:05

chucky píše:já prežil smrtelnou bouračku ve Felicii.... budeme kupovat Felicie? :D-/quote]


a ja se S100L :D dem do te krasky ne :wink:
Bigduck
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bigduck 7. 8. 2005 07:10

GTI DSG píše:
p0etrik píše:Roudy: Pokud by se vetsina nehod stavala v nasobcich rychlosti ve ktere testuje EuroNCAP (64 km/h), tak muzou byt auta klidne z lisovane lepenky, protoze by zadne bezpecnostni prvky stejne nepomohly.

Drtiva vetsina nehod se stava v rychlostech vyrazne nizsich, nez zminovanych 64 km/h.
Dle testu na EuroNCAP je hromada bezpecnejsich aut, nez jsou Volva.


Ne ze bych se chtel zastavat roudy, ale v jistych pripadech ma pravdu, protoze kdyz do sebe narazi dve protijedouci auta, tak jejich rychlosti se scitavaji.....tedy kdyz se srazi v 90tce , tak je to jako by si vrazil 180tkou do zdi....coz neni moc vesela prihoda, kterou by si chtel vypravet kamaradum v hospode :)



zase tak uplne presne to neni....to scitani...amatersky se to da rict, ale to by platilo pokud by auta nepohlitily zadnou energii (byly by to 2 tvrde prvky jako ty zdi), coz samozrejme pohlti v ramci deformacnich zon....takze sila narazu je nizsi nez prosty soucet...
Bigduck
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OndraZX 7. 8. 2005 09:13

Ja mam doma takove reklamni CD k Volvu S40? - kde je hodne obrazku a videi k bezpecnosti, je to celkem zajimave, jak napr. maji vyresenou vetsi bezpecnost pri bocnim narazu - v prednich sedadlech je trubka ktera prenasi energii ze sloupku na stredovy tunel, ktery se deformuje = vetsi (delsi) deformacni zona
Taky bych kazdemu v autoskole ukazal co se deje pri narazu pri relativne male rychlosti 60km/h - jak se predek auta borti - zase na tech videich tam je jak je "naprogramovane" borceni predku auta - kde se zasune baterka - ze prevodovka a motor se zasouva pod auto a ne do kabiny atd.
Jinak ja tady bylo zminovano Renault urcite nedela bezpecnejsi auta nez je prumer, ale dava bezpecnostni vybavu jako standart - ze si ji nemusite priplacet - coz v realu znamena ze Renaulty jsou bezpecnostne lepe vybaveny nez jina auta
Skoda Favorit, 1.3 135 LPG, 1989
Renault Clio, 1.4 16V, 2003
Renaul Megane, 1.6 16V, 2003
OndraZX
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod myndel 7. 8. 2005 10:57

GTI DSG píše:Ne ze bych se chtel zastavat roudy, ale v jistych pripadech ma pravdu, protoze kdyz do sebe narazi dve protijedouci auta, tak jejich rychlosti se scitavaji.....tedy kdyz se srazi v 90tce , tak je to jako by si vrazil 180tkou do zdi....coz neni moc vesela prihoda, kterou by si chtel vypravet kamaradum v hospode :)


Pokud do sebe nazazí v 90 dvě stejná auta, je to v rámci možností stejné, jako náraz tím stejným autem při 90 do zdi.

Jiná situace je, když do sebe narazí v 90 osobák a kamion. To je totiž podobné do nárazu do zdi a zde už se rychlosti sčítají.
myndel
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod marepa 8. 8. 2005 10:12

no co sem slysel, tak renault sbira bodiky NCAP i za takove veci, jako ikony zapnutych pasu, a podobne blbustky, za ktere ale NCAP dava body ... a asi to bude i tim, ze spoustu techto veci dava jako standart.. cily testovaci verze pro NCAP :)

jinak kdych mel volit ciste podle pocitu bezpeci mezi Volvem a Renautem .. tak stejne volim Volvo :)
BMW E92 M3 | dlouhodoba spotrba 13.2l/100km, holt 75mph na dalnici nezere az tolik
marepa
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pette 11. 9. 2007 16:52

posledny FG - crash test Modusu a Volva 940 - naraz celny z vodicovej strany obe v 40mil/h - teda 60tke.
A vyslo z toho lepsie male moderne auto - cca by prezili bez zranenia.
Volvo malo skoro uplne deformovany priestor vodica, nohy uplne a pravdepodobne narazil hlavou na volant.
Vysledok? Pokrok nezastavis.
Pette
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod King of Potato People 11. 9. 2007 17:02

a píše:ja som vypadol mamke z kociara


a prezil si? tak budeme vsichni jezdit v kocarkach a hotove...
Breaking the sound barrier
King of Potato People
Missák Garáže 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 11. 9. 2007 17:29

marepa píše:no co sem slysel, tak renault sbira bodiky NCAP i za takove veci, jako ikony zapnutych pasu, a podobne blbustky, za ktere ale NCAP dava body ... a asi to bude i tim, ze spoustu techto veci dava jako standart.. cily testovaci verze pro NCAP :)


Za pripominace pasu dostava body kazdy. Dneska je montuji vsechny automobilky, takze jde vicemene o konstantu pripocitavanou k vysledkum, tj. bez vlivu na vysledek.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 11. 9. 2007 17:55

Volvo vyrábí jednoznačně jedny z nejbezpečnějších aut.


Ale kupujte si každej auto podle svého rozhodnutí - ať už podle "hvězdiček", nebo líbivosti, pohodlnosti, podle spotřeby, podle výkonu nebo podle velikosti kufru ...


já když jsem hledal svoje další auto, tak se všechny moje výběrové parametry střetly u jedné značky a to Volvo. Teď už jen na něj vydělat :roll:
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mvb 11. 9. 2007 18:38

Dusan píše:
marepa píše:no co sem slysel, tak renault sbira bodiky NCAP i za takove veci, jako ikony zapnutych pasu, a podobne blbustky, za ktere ale NCAP dava body ... a asi to bude i tim, ze spoustu techto veci dava jako standart.. cily testovaci verze pro NCAP :)


Za pripominace pasu dostava body kazdy. Dneska je montuji vsechny automobilky, takze jde vicemene o konstantu pripocitavanou k vysledkum, tj. bez vlivu na vysledek.


ale kontrolky pasu spolujezdcu (coz taky NCAP boduje) vsichni rozhodne nemontuji...
mvb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ´eavy 11. 9. 2007 18:39

Nejbezpečnější je Renault, to ví přece každý! :-P :-D
Renault Mégane Coupé 2.0 ´98 bez tuzingu ;-)

Video zde: http://www.youtube.com/watch?v=xHrMQ-ONWGA
´eavy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod M.i.k.i.D. 11. 9. 2007 18:44

Marek_Litzman píše:
GTI DSG píše:Ne ze bych se chtel zastavat roudy, ale v jistych pripadech ma pravdu, protoze kdyz do sebe narazi dve protijedouci auta, tak jejich rychlosti se scitavaji.....tedy kdyz se srazi v 90tce , tak je to jako by si vrazil 180tkou do zdi....coz neni moc vesela prihoda, kterou by si chtel vypravet kamaradum v hospode :)


Pokud do sebe nazazí v 90 dvě stejná auta, je to v rámci možností stejné, jako náraz tím stejným autem při 90 do zdi.

Jiná situace je, když do sebe narazí v 90 osobák a kamion. To je totiž podobné do nárazu do zdi a zde už se rychlosti sčítají. /quote]


Podle mě je to spíš tak, že když každej pojede 90, tak je to jako kdyby jedno auto stálo a druhý do něj napralo ve 180, nechápu proč tady každej všechno srovnává se zdí...
M.i.k.i.D.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ´eavy 11. 9. 2007 18:44

marepa píše:no co sem slysel, tak renault sbira bodiky NCAP i za takove veci, jako ikony zapnutych pasu, a podobne blbustky, za ktere ale NCAP dava body ... a asi to bude i tim, ze spoustu techto veci dava jako standart.. cily testovaci verze pro NCAP :)

jinak kdych mel volit ciste podle pocitu bezpeci mezi Volvem a Renautem .. tak stejne volim Volvo :)


No to jsou takove ty nevzdělané kecy typu "Francouzská auta přece nemůžou být dobrá."

Za tyhle věci sbírají body úplně všechny automobilky včetně Volva, Renault má těch svých 5* u takřka všech modelů zcela zasloužených a tyhle kydy pramení kdoví odkud.

Ale kdybych měl volit mezi Volvem a Renaultem nejen podle bezpečnosti, tak taky volím Volvo :mrgreen:
Renault Mégane Coupé 2.0 ´98 bez tuzingu ;-)

Video zde: http://www.youtube.com/watch?v=xHrMQ-ONWGA
´eavy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků