Škoda Fabia Combi 1.2 47 kW

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Ardeth 25. 12. 2008 21:23

Jaky vlastnosti? Po 200tkm si rekneme do ceho jsi vrazil vic penez. Doufam,ze tvuj novy Golf ma aspon DPF :D
Ardeth
Inventář

Odeslat příspěvekod m4lcolm 25. 12. 2008 21:28

Pravděpodobně se mu vyser... pokazí ty samé věci co na TDI PD :D
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Ardeth 25. 12. 2008 21:30

To urcite,ale mnohem driv.
Ardeth
Inventář

Odeslat příspěvekod m4lcolm 25. 12. 2008 21:34

Jestli něco odejde, ne vinou CR, ale spíš kvůli snižování nákladů. Spousta konkurenčních CR motorů se dožije 200 tkm bez závady.
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Ardeth 25. 12. 2008 21:38

Jednak mas urcite pravdu,ale taky diky stale prisnejsim emisnim limitum jsou automobilky tlaceny, na co casto pripraveny nejsou. Takze dejme tomu tovarni SW pro co nejnizsi emise za kazdou cenu nemusi byt to prave orechove. Kdyz k tomu pripoctu jeste DPF nebo nejakou mocovinu,tak mi z toho vychazi,ze na nove auto je na to zcelu jiste spoleh,ale s narustajicim poctem km krivka spolehlivost klesa vice, nez u starsich dieslu.
Proto PD je zda se moje posledni TDI a pak prejdu k turbobenzinu, pokud bude ta vule a penize, ale to je hudba budoucnosti.
Ardeth
Inventář

Odeslat příspěvekod m4lcolm 25. 12. 2008 21:46

Podle mě všechno souvisí jednak se snižováním nákladů, a na druhé straně hodně se zvyšováním výkonu dieslů. Sice se výkonově blíží benzínům, ale na druhou stranu díky tomu přišly o své hlavní a jediné přednosti - nižší spotřebu a větší výdrž...
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Ardeth 25. 12. 2008 21:49

To je pravda a taky CR maji vice vstriku za jeden cyklus a s vetsim tlakem,takze to se nekde taky musi projevit. Je to sice mozna cistsi spalovani a vyssi vykon,ale vsechno tohle je cesta kompromisu.
Ardeth
Inventář

Odeslat příspěvekod MELLO 25. 12. 2008 21:57

To je na mě moc filozofická debata - jsem rád, že se mi ve skoro 165tis. ještě nic nevysralo a všechno funguje jak má.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ardeth 25. 12. 2008 21:59

Protoze 1.9 TDI PD bez DPF je to nejlepsi co muze bejt. Zvlast ARL :D
Ardeth
Inventář

Odeslat příspěvekod MELLO 25. 12. 2008 22:00

Jenže já mám ASZ... :hm
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ardeth 25. 12. 2008 22:02

Ja vim ze jo. Top trida je ARL.
Ardeth
Inventář

Odeslat příspěvekod MELLO 25. 12. 2008 22:04

Taky nechápu, proč to do té Fabky rovnou nenarvali.... :'( ...já vím cena....

BTW: Jakými komponenty se liší krom jiného turba?
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ardeth 25. 12. 2008 22:07

Spis ARL se davalo jen k VW. Skodovka nedostavala to co mohla...samozrejme by se taky zvysila cena,takze Fabii RS by bylo na silnicich jeste mene.
Urcite sani a silnejsi streva...presne podrobnosti nevim,ale i ASZ je celkem bytelnej motor. Tech 110kw by to sneslo uplne s prehledem i kdyby byl HW v serii.
Ardeth
Inventář

Odeslat příspěvekod MELLO 25. 12. 2008 22:08

Tak to potom jo 8-)
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JozefP 26. 12. 2008 11:28

Již rok a půl mám přidělenou Fabii 1,2 47kW combi jako druhý ref. řidič v pořadí. Má najeto 70 000 km. Jezdím převážně jezdím po městě, občas dálková po dálnici. Zvuk motoru po nastartování mi připomíná zvuk motoru multikáry po půl miliónu kilometrů. Zvuk třiválce mi nesedí, ten jeden válec mi chybí. Po poslední servisní prohlídce bylo konstatováno - napříště vyměnit gumové uložení náprav a kyneťáky. Trochu brzo na tak slabý motor. To občasné vrzání plastů v okolí palubní desky není taky příjemné. Průměrná spotřeba se blíží 8 l/100 km. Jízda po dálnici byla mírně přes 8 l/100km. Při poloviční zátěži a trochu citu se jezdit dá. Není to nic moc, musí se předvídat situace, ale jede to a splní to službu celkem spolehlivě. S tím jsem neměl zatím problémy.
JozefP
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků