Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
HondaMan píše:m4lcolm: Jde hodně o velikost auta... já při stejném stilu jízdy jezdím za stejno s 2.0 16V 124kw benzín a 2.0HDi 100kw nafta... možná že s benzínem za méně...
MELLO píše:HondaMan píše:m4lcolm: Jde hodně o velikost auta... já při stejném stilu jízdy jezdím za stejno s 2.0 16V 124kw benzín a 2.0HDi 100kw nafta... možná že s benzínem za méně...
A teď prosím tu o hodném starém pánovi na Pražském hradě....
Joe King píše:co se mi jedine libilo vice na 1.4 55kw byl zvuk motoru
Jde o to, že benzínové miniauto váží 1000kg ale naftová 407 má skoro 1700kgMELLO píše:A teď prosím tu o hodném starém pánovi na Pražském hradě....HondaMan píše:m4lcolm: Jde hodně o velikost auta... já při stejném stilu jízdy jezdím za stejno s 2.0 16V 124kw benzín a 2.0HDi 100kw nafta... možná že s benzínem za méně...
HondaMan píše:Jde o to, že benzínové miniauto váží 1000kg ale naftová 407 má skoro 1700kgMELLO píše:A teď prosím tu o hodném starém pánovi na Pražském hradě....HondaMan píše:m4lcolm: Jde hodně o velikost auta... já při stejném stilu jízdy jezdím za stejno s 2.0 16V 124kw benzín a 2.0HDi 100kw nafta... možná že s benzínem za méně...
S cliem se dá jet svižně (ale žádný hardcore do 8 ) při stejném tempu žere 407 přes 8... spíš 10...
No a při pile je to ještě větší rozdíl, protože tam kde se clio probouzí, 407 už končí
m4lcolm píše:Táta ho taky má, opravdu mu stačí a nemá potřebu o tom neustále přesvědčovat ostatní.
Já si ho koupím... To bude teprve srandam4lcolm píše:Ještěže nemáš HTP, to by s tebou bylo k nevydržení
m4lcolm píše:Táta ho taky má, opravdu mu stačí a nemá potřebu o tom neustále přesvědčovat ostatní.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků