yndezit píše:Mufin možná ani neví, že tohle je ta nejhezčí fáze nákupu auta.
Pak už následuje jen koupě, chvilka nadšení, a pak rutina, opravy, rozčilování nad škrábanci z parkovišť, a rezignace.
celkem trefně napsaný
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
yndezit píše:Mufin možná ani neví, že tohle je ta nejhezčí fáze nákupu auta.
Pak už následuje jen koupě, chvilka nadšení, a pak rutina, opravy, rozčilování nad škrábanci z parkovišť, a rezignace.
Mufinmufi píše:Pohrávám si s myšlenkou si a) auto nechat někým v DE zkontrolovat a pak si tam dojet, nebo b) rovnou tam dojet, zavézt po dohodě s prodejcem vůz na TUV/Dekra pobočku, kde udělají za v porovnání s CZ dovozci za pár šupů komplet test a pak si ho odvézt. Spíše inklinuji k variantě b), nebo kombinaci.
U prověrky na dálku např. https://diepruefer.de/ (https://www.diepruefer.de/pkw/58/pkw-check?c=5) nedopadl v testech stejně jako ostatní zrovna nejlíp a tak tomu nevěřím https://www.motor-talk.de/news/-kein-gu ... jyzS4hr-bE . Bude to hodně o lidech a motivaci těch techniků dělat podrobnou prověrku za tu část poplatku, která se k nim reálně dostane.
Nějak se mi nezdá ani podepsání smlouvy na dálku. Někteří dovozci to praktikují, s tím že si to pak zákazník stejně veze zpátky sám a jejich první a zároveň poslední kontrola probíhá až po zaplacení?! s příp. následným odstoupením při zjištění rozdílů. Další varianta je pak 2 cesty do DE, tj. dovozce si vyúčtuje cestu hned 2x, nebo má tarif pro kontrolu (1,5x).
Řešili jste to někdo obdobným způsobem?
Mufinmufi píše:Pohrávám si s myšlenkou si a) auto nechat někým v DE zkontrolovat a pak si tam dojet, nebo b) rovnou tam dojet, zavézt po dohodě s prodejcem vůz na TUV/Dekra pobočku, kde udělají za v porovnání s CZ dovozci za pár šupů komplet test a pak si ho odvézt. Spíše inklinuji k variantě b), nebo kombinaci.
U prověrky na dálku např. https://diepruefer.de/ (https://www.diepruefer.de/pkw/58/pkw-check?c=5) nedopadl v testech stejně jako ostatní zrovna nejlíp a tak tomu nevěřím https://www.motor-talk.de/news/-kein-gu ... jyzS4hr-bE . Bude to hodně o lidech a motivaci těch techniků dělat podrobnou prověrku za tu část poplatku, která se k nim reálně dostane.
Nějak se mi nezdá ani podepsání smlouvy na dálku. Někteří dovozci to praktikují, s tím že si to pak zákazník stejně veze zpátky sám a jejich první a zároveň poslední kontrola probíhá až po zaplacení?! s příp. následným odstoupením při zjištění rozdílů. Další varianta je pak 2 cesty do DE, tj. dovozce si vyúčtuje cestu hned 2x, nebo má tarif pro kontrolu (1,5x).
Řešili jste to někdo obdobným způsobem?
Dobrý duch píše:Mufinmufi píše:Pohrávám si s myšlenkou si a) auto nechat někým v DE zkontrolovat a pak si tam dojet, nebo b) rovnou tam dojet, zavézt po dohodě s prodejcem vůz na TUV/Dekra pobočku, kde udělají za v porovnání s CZ dovozci za pár šupů komplet test a pak si ho odvézt. Spíše inklinuji k variantě b), nebo kombinaci.
U prověrky na dálku např. https://diepruefer.de/ (https://www.diepruefer.de/pkw/58/pkw-check?c=5) nedopadl v testech stejně jako ostatní zrovna nejlíp a tak tomu nevěřím https://www.motor-talk.de/news/-kein-gu ... jyzS4hr-bE . Bude to hodně o lidech a motivaci těch techniků dělat podrobnou prověrku za tu část poplatku, která se k nim reálně dostane.
Nějak se mi nezdá ani podepsání smlouvy na dálku. Někteří dovozci to praktikují, s tím že si to pak zákazník stejně veze zpátky sám a jejich první a zároveň poslední kontrola probíhá až po zaplacení?! s příp. následným odstoupením při zjištění rozdílů. Další varianta je pak 2 cesty do DE, tj. dovozce si vyúčtuje cestu hned 2x, nebo má tarif pro kontrolu (1,5x).
Řešili jste to někdo obdobným způsobem?
Kdyz koukam jak resis ten nakup v peti diskuzich tak potes koste
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků