Povoz pro zenu, kolem komina...

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod glider 3. 5. 2022 19:02

Kombik ma casto len roletu vs. hrubsie plato.
Plus ten kufor a miesto nad roletou moze tiez robit nieco.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kurtoid 3. 5. 2022 19:05

Vaculík v tom megatestu atmo 1.5 říkal něco o rezonanci, kterou to chytne pravděpodobně na určitých otáčkách, které to zrovna točí při 130. Takže nejspíš stačí jen 120 nebo 140 a bude to v klidu. A taky třeba bude stačit o chlup jiný nebo jinak uchycený výfuk u hatche a může to být všechno jinak.

Mě se jezdilo příjemně i s tou jejich 1.2 atmo ve Stonicu, který určitě nebude o moc lehčí než i30 hatch. 1.5 musí být úplně v pohodě motor. Pokud tam nejsou žádné ty jejich ynteligent spojky apod. pikacoviny a bude to nastavené podobně jako ten Stonic s 1.2, tak bude radost s tím jezdit. Jen ta 1.2 měla takovou "živou" mapu na el. plynu, takže se špatně dávkovaly meziplyny a 1.5 bude asi obdobná. No manželka tohle asi řešit nebude :)

Ty atmo chce prostě při předjíždění trochu točit, ale jestli jezdila s 1.6, tak to nebude problém. Jako na dálnici v Německu to asi moc není, ale bude to asi příjemnější než se ve městě nechat týrat s 1.0TSI bez dvouhmoty v nějaké výběhové Fabii apod.
kurtoid
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Arnie J 3. 5. 2022 19:56

Teď jsem to zkoušel v Mazdě a rezonuje to při 90, 100, 110, 120, 130 i 140 :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 3. 5. 2022 20:00

Teď už ji asi neprodas.
:-))

-- 3. 5. 2022 21:03 --

kurtoid píše:Vaculík v tom megatestu atmo 1.5 říkal něco o rezonanci, kterou to chytne pravděpodobně na určitých otáčkách, které to zrovna točí při 130. Takže nejspíš stačí jen 120 nebo 140 a bude to v klidu. A taky třeba bude stačit o chlup jiný nebo jinak uchycený výfuk u hatche a může to být všechno jinak.

Mě se jezdilo příjemně i s tou jejich 1.2 atmo ve Stonicu, který určitě nebude o moc lehčí než i30 hatch. 1.5 musí být úplně v pohodě motor. Pokud tam nejsou žádné ty jejich ynteligent spojky apod. pikacoviny a bude to nastavené podobně jako ten Stonic s 1.2, tak bude radost s tím jezdit. Jen ta 1.2 měla takovou "živou" mapu na el. plynu, takže se špatně dávkovaly meziplyny a 1.5 bude asi obdobná. No manželka tohle asi řešit nebude :)

Ty atmo chce prostě při předjíždění trochu točit, ale jestli jezdila s 1.6, tak to nebude problém. Jako na dálnici v Německu to asi moc není, ale bude to asi příjemnější než se ve městě nechat týrat s 1.0TSI bez dvouhmoty v nějaké výběhové Fabii apod.


No... Tohle už takto celé v kontextu je lehce přitažené za vlasy. Ne?
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod impact 3. 5. 2022 20:34

Ten výfuk v kombíku kolem 130km/h začne divně rezonovat. Majitelé hatchbacků si na tu rezonanci na dálnici nestěžují, evidentně ji buď nemají nebo je utlumená a posunutá jinam. Na hyundaiclubu je k tomu asi 150-ti stránková diskuze, docela se to tam řešilo, když ta recenze od Vaculíka vyšla. Lidi se tam hádali a nakonec se ukázalo, že majitelé hatchbacků nic neslyšej, ale majitelé kombíků jo.

Arnie J píše:Teď jsem to zkoušel v Mazdě a rezonuje to při 90, 100, 110, 120, 130 i 140 :D


Ne, jako sice to je atmosféra, která na dálnici točí víc a je tedy i hlasitější, ale ta rezonance, to je spíš jak když na škodovce vyměníš origoš první díl výfuku za economy díl. Najednou to v určitých otáčkách jede krásně potichu a v jiných hlasitě duní.

Jinak teda prej má bejt ještě jeden facelift i30, než ten model skončí, ale dost pochybuju, že v jeho rámci přepracujou výfukové potrubí. Spíš ten motor úplně vyškrtnou.
Hyundai je auto do konce života. Zaprvé, nikdy ti ho neukradnou. Zadruhé, nepodaří se ti ho prodat.
impact
Inventář

Odeslat příspěvekod Ingos 3. 5. 2022 21:13

Dík. Vaculíka jsem viděl, ale právě tam nespecifikoval, že by to bylo jen pro kombi.
Ingos
Inventář

Odeslat příspěvekod Arnie J 3. 5. 2022 22:38

maincoonsback píše:Teď už ji asi neprodas.
:-))

Opravdu jsem neměl v plánu prodat ji tady :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 3. 5. 2022 22:40

Ja jinchtek kupit za 750k. Ale jak nechces
anonymni

Odeslat příspěvekod pozpatku_fijA 4. 5. 2022 06:17

že by ji chtěl Arnold prodávat za forinty? :hm
Tento hon, který zde dělá Mello, agat a ajif, by měl být trestaný. začíná to pomalu hraničit se šikanou.
pozpatku_fijA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 4. 5. 2022 06:43

No je to teď možná nejbezpecnejsi měna v EU.
:-)
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod BigFoot007 4. 5. 2022 06:46

Ad kombik vs HB => mam odjazdenych 5 rokov s kratkym Ceedom 2.gen po FL s 1.4 MPi (predchodca tejto 1.5 DPi) a co sa tyka rezonancie a hluku, ono je to tak, ze motor huci od zhruba 110 nahor (pri 130ke toci kia na 6ku niekde okolo 3500-3600 ot/min). A aj keby nehucalo vyfukove potrubie, tak to prehlusi zvuk od podvozku na betonovej dialnici.

Nechapte ma zle, ceed mam rad, len viem, ze co sa tyka odhlucnenia, tak to korejci v pripade Ceedu aj i30ky odflakli najma od spodku. Pri priamom porovnani napriklad s Octaviou 3. gen som bol prekvapeny, ako je Kia ticha od aerodynamickeho hluku - v Octe nebol pocut podvozok, skor naftakova 1.6ka TDI, ale primarny hluk zabezpecoval obtekajuci vzduch (500km po dialnici). Vo finale 500km po dialnici ci uz v Ceede alebo v zakladnej Octe pre mna po stranke komfortu az taky rozdiel nebol - na oboch autach treba zvysit hlasitost autoradia, alebo pouziy stuple do usi
BigFoot007
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod impact 4. 5. 2022 17:39

Na odhlučnění podvozku naštěstí u facelifu i30 docela zapracovali (dřív to byla bída, teď je to menší bída ;)).
Hyundai je auto do konce života. Zaprvé, nikdy ti ho neukradnou. Zadruhé, nepodaří se ti ho prodat.
impact
Inventář

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků