Kombik ma casto len roletu vs. hrubsie plato.
Plus ten kufor a miesto nad roletou moze tiez robit nieco.
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
kurtoid píše:Vaculík v tom megatestu atmo 1.5 říkal něco o rezonanci, kterou to chytne pravděpodobně na určitých otáčkách, které to zrovna točí při 130. Takže nejspíš stačí jen 120 nebo 140 a bude to v klidu. A taky třeba bude stačit o chlup jiný nebo jinak uchycený výfuk u hatche a může to být všechno jinak.
Mě se jezdilo příjemně i s tou jejich 1.2 atmo ve Stonicu, který určitě nebude o moc lehčí než i30 hatch. 1.5 musí být úplně v pohodě motor. Pokud tam nejsou žádné ty jejich ynteligent spojky apod. pikacoviny a bude to nastavené podobně jako ten Stonic s 1.2, tak bude radost s tím jezdit. Jen ta 1.2 měla takovou "živou" mapu na el. plynu, takže se špatně dávkovaly meziplyny a 1.5 bude asi obdobná. No manželka tohle asi řešit nebude
Ty atmo chce prostě při předjíždění trochu točit, ale jestli jezdila s 1.6, tak to nebude problém. Jako na dálnici v Německu to asi moc není, ale bude to asi příjemnější než se ve městě nechat týrat s 1.0TSI bez dvouhmoty v nějaké výběhové Fabii apod.
Arnie J píše:Teď jsem to zkoušel v Mazdě a rezonuje to při 90, 100, 110, 120, 130 i 140
maincoonsback píše:Teď už ji asi neprodas.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků