Vypadá to, že to brzo zamyká, vyloženě na měnič to jede možná tak první kilometr mi přijde, na tom začátku to točí i lehce větší točky.
V tom režimu sport je to fajn a k tomu malému motůrku to tak nějak sedí ty vyšší točky. Jen je celkem škoda, že se to nevyklidní když člověk jede fakt lážoplážo. Na druhou stranu se to snaží držet ty točky nahoře, aby to udržovalo neustále motor připravenosti na akceleraci - a to je zase pravda, že vždy, když člověk v tom sportu šlápne na plyn pro potřebu normální nezběsilé akcelerace, tak auto vystřelí hned a nepřeřazuje, na to je celkem těch min. 2300 ideálních, protože tam už je celkem cítit výkon a fakt se nečeká na to, než se to nadechne.
Ono jde jezdit i na ten normal, ale mě třeba strašně sejří to podřazování při sebemenší potřebě akcelerace - buď prostě dám jen lehce nohu na plyn a pak se to snaží zabojovat někde na 1500 otáčkách, kdy se nic neděje, nebo na plyn šlápnu víc, to se hned podřadí, v případě potřeby i o 2 stupně a na tohle já moc nejsem. Prostě mám rád, že když šlápnu na plyn, tak to jede hned a taky je tam nějaká předvídatelnost. Tady je to o tom, že šlápnu na plyn trochu a buď to jede nebo se nic neděje, tak šlápnu víc, podřadí to, pak to vystřelí, protože to na ten nižší kvalt nabere dech, takže člověk zas povolí nohu. Pro mě celkem debilní chování.
Jako různými automaty všech typů jezdím 20 let a musím říct, že jsem je vždy nesnášel a rád si řadím na manuálu. V oblibě nemám ani teď ty elektronické plyny, kdy tam prostě u některých aut vůbec není to spojení auta s řidičem a ten režm normal u pažouta je toho příkladem, v režimu sport se to už chová standardně, tak jak by člověk u celkem povedeného elektronického plynu čekal.
Snažím se ten automat nějak učit, ale zatím to nic nedělá
Jediné naučení, které se nám "povedlo" je to, že na normální režim spadly točky dole proti začátku.