Focus som nakoniec nebral, resp som ho nebol ani pozerat.
Bavil som sa o tom so znamym ktory ma servis a jeho doporucenie bolo sa tomu vyhnut, pretoze z jeho skusenosti ani servisovanie v autorizaku nie je zaruka toho, ze to auto bude/bolo servisovane spravne. Jeho nazor s tym, ze je to jeho nazor a berie, ze sa moze mylit je, ze mam ist do koncernu, resp ak chcem kupit nieco ine, mam si to kupit nove, alebo minimalne v zaruke.
Podla jeho slov skratka koncern (hlavne teda Skodu) vyservisujem lacnejsie, hocikto mi to zdiagnostikuje, je tam mensie riziko toho, ze niekto nieco opravi, alebo vymeni zle a podobne. A popravde, znie to logicky a celkom rozumne a ked tak pozeram ceny nahradnych dielov, fakt to obcas vyzera, ze niektore komponenty do Peugeotu ma vyjdu viac nez do Audi.
Problem je, ze Golf VII, alebo Leon su pomerne drahe ak by som chcel nejaku rezervu. Octavia tiez, ale ta ma moc nelaka a ist do Golfu VI pri dnesnych cenach uz vobec nie.
A tak ma zaujima nazor na mensi ulet v podobne A4 B8. Uz som bol na jednej obhliadke a to auto sa mi velmi pozdavalo, ale malo najazdenych 300k, vymenenu spojku, ale nemalo zimne, trebalo nove rozvod, opravit interier aj MMI ktore sotva svietilo a EGR a vstrekovace uz tiez asi nemali dlhu zivotnost. Cena 7500eur.
Na bazosi vidim aj nadejnejsie kusky, ale zaujima ma, ci podla Vas ma vobec taketo usilie, myslim najst A4 B8 2010+ v rozumnom stave do nejakych 8000 s tym, ze mi ostane nejake 2 tisicky na pripadny dalsi servis.
Alternativou je este Passat B7, ale myslim, ze tych je v danom rozpocte menej, pripadne ak by som nasiel nejake pekne Exeo, aj ked ma trochu hneva, ze vek v tom interieri uz je fakt vidiet.
Trochu ma laka aj konkretne tento inzerat:
https://auto.bazos.sk/inzerat/129584550 ... 25-gta.php . M6 v tejto generacii sa mi velmi paci, akurat je tam uz trochu problem s konektivitou a tiez mam obavy z toho, ze by pripadny servis nebol z babku. A tiez je to udajne dost hlucne auto, ale na Mazda forach som sa docital, ze snaha to odhlucnit nie je uplne marna.